XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tylne tarcze - (4 otwory) do Accord VI gen.
#16
Napisano 12:03, 24.06.2009
A my doszlismy do wniosku że to niemożliwe. Wez ty czytaj dokładnie wszystkie wypowiedzi.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#17
Napisano 12:25, 24.06.2009
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:05, 24.06.2009
Może OEM? Nie są przesadnie drogie i bez kombinacji masz ładne gładkie.
#19
Napisano 14:20, 24.06.2009
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:37, 24.06.2009
Czesałem temat, jak kupowałem Mugena - bo też chciałem mieć lanserskie nacięcia z tyłu ale koszt zrobił sie trochę pojechany.
#21
Napisano 19:52, 24.06.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:08, 24.06.2009
#23
Napisano 22:05, 24.06.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#24
Napisano 09:26, 25.06.2009
LICZE NA CIEBIE!
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#25
Napisano 16:41, 25.06.2009
Opcje są dwie: albo zacisk i tarcza będą za bardzo wystawały i nie wejdzie koło, albo jak się zamieni zacisk z jarzmem to będzie git, ewentualnie mały mod a wtedy może tak zostawię, tyle pytanie po co na tyle wentylowana tarcza?
A czy na seryjnych tyłach 260 nie da się czegoś zmajstrować z pompą tak, żeby więcej szło na tył? Może jakieś przewężenie przewodu lub rozwiercenie kanału, cokolwiek?
tak czy inaczej może w przyszłym tyglu uda się przekładka hebli, naturalnie dam znać
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek