Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

tylne tarcze - (4 otwory) do Accord VI gen.


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:03, 24.06.2009

Blade ale o co ci chodzi, przecież to nie my napisaliśmy tylko na stronie takie bzdury piszą.
A my doszlismy do wniosku że to niemożliwe. Wez ty czytaj dokładnie wszystkie wypowiedzi.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#17 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:25, 24.06.2009

Czytam ;-) Ale odniosłem się nieco do Waszego doświadczenia (juz byliście niemal przekonani ze tarcza 10mm moze byc wentylowana) i odrobiny podejrzliwości względem sklepów internetowych, które nie są wolne od wad (wiadomo ze nie zamieszczają real foto wszystkich produktów). koniec tematu ;)

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:05, 24.06.2009

Można też pójść po krawędzi, kupić zaciski i piasty od CL1 i wtedy hulaj dusza: Mugen, J'S, Project Mu etc można założyć :)
Może OEM? Nie są przesadnie drogie i bez kombinacji masz ładne gładkie.

#19 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:20, 24.06.2009

To CL1 nie mial z tylu jak CH1 260x10mm ?

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:37, 24.06.2009

Wymiar tarczy (średnica, grubość, rozstaw śrub) taki sam ale odległość pomiędzy tarczą, a czołem pasty ciut inna. Generalnie o ile kojarze, takie same heble, jak w VII g, klocki te same.
Czesałem temat, jak kupowałem Mugena - bo też chciałem mieć lanserskie nacięcia z tyłu ale koszt zrobił sie trochę pojechany.

#21 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:52, 24.06.2009

ja mam poliftowca na 5 śrub i zakupiłem przednie zaciski od ATR-a i tak się zastanawiam czy dałoby radę moje obecne przednie zarzucić na tył, ale zakładać z tyłu wentylowaną tarczę??

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:08, 24.06.2009

Pytanie tylko w jakim celu? Zaburzysz balans :-/ i będzie blokować tył. Ponadto, nie widzę szans na przegrzanie tyłu - najpierw padłby przód...

#23 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:05, 24.06.2009

najpierw założę przód i tak i zregeneruję tył, potem zobaczymy co i jak ;-)

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#24 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:26, 25.06.2009

ToMala, koniecznie to obadaj!! Z hamulcami z przodu od ATR (300mm + 2 tłoczkowe zaciski), wrzuczenie na tył serii z przodu może dużo dać, bo te 260 zdecydowanie odstają od mocnego przodu.

LICZE NA CIEBIE!

#25 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:41, 25.06.2009

Blade, jak będę zakładał przód to i tak zostawię auto u Ziomka na regenerację tylnych zacisków, lub jeśli się da, nawet na te kilka h z zaciskami, bo chcę piaskowanie zrobić też malowanie bla bla całą tą zabawę, założę po prostu przody tak jak są na tył, po prostu żeby móc jeździć..

Opcje są dwie: albo zacisk i tarcza będą za bardzo wystawały i nie wejdzie koło, albo jak się zamieni zacisk z jarzmem to będzie git, ewentualnie mały mod a wtedy może tak zostawię, tyle pytanie po co na tyle wentylowana tarcza?

A czy na seryjnych tyłach 260 nie da się czegoś zmajstrować z pompą tak, żeby więcej szło na tył? Może jakieś przewężenie przewodu lub rozwiercenie kanału, cokolwiek?

tak czy inaczej może w przyszłym tyglu uda się przekładka hebli, naturalnie dam znać ;-)

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek





IPB Skin By Virteq