XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
gaśnie po przełaczeniu na gaz
#1
Napisano 17:26, 24.05.2013
Problem gaśnięcia o którym pisałem chyba zbliża się ku rozwiązaniu. Dzieje się tak od razu, gdy auto przełacza się na gaz. Gdy zrobi się to podczas postoju to od razu gaśnie. Gdy w czasie jazdy się przełączy to przestaje ciągnąc i mimo pedału w podłodze auto zwalnia a po wysprzęgleniu gaśnie. W momencie schodzenia z obrotów i wciśniętym pedale gazu do końca jest taki 'głuchy' dźwięk. Mechanik twierdzi, że to któryś z filtrów może być zapchany, mi się wydaje, że filtr takich mocnych konsekwencji by nie miał, bardziej na któryś z zaworów (elektro, wielo czy cholera wie jak to się zwie) bądź wtryskiwacze... Na benzynie śmiga ok. Instalacja to IV gen Lovato Smart i przejechane na niej 32 kkm. Jakich kosztów naprawy się spodziewać i co mniej więcej to może być? Bo z gazownikami wiadomo jak jest, będą pewnie chcieli wymieniać coś, co nie trzeba i kasować bez sensu...
Pozdrawiam.
#2
Napisano 20:04, 24.05.2013
~50zł kabel
filtry wymieniane na czas?
#3
Napisano 21:38, 24.05.2013
Jakie jest dalsze postępowanie w przypadku mapsensora i reduktora? Wymiana, naprawa? Jakie szacowane koszty?
#4
Napisano 23:15, 24.05.2013
nie zaprzątaj sobie tym głowy bo to i czujnik temp reduktora za 12zł może być
Najpierw diagnoza, później się martw.
#5
Napisano 16:12, 26.05.2013
#6
Napisano 22:23, 26.05.2013
#7
Napisano 06:13, 03.06.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#8
Napisano 08:21, 03.06.2013
trwało to z 5 dni, nie wazne czy był ciepły, zimny, cokolwiek.... jak się mu dało na gaz to koniec. Myśłałam, że układ nieszczelny był, już miałam jechać na sprawdzenie, ale tego samego ranka okazało się, że to była tylko wina zalanego gazu ... tak szybko jak skończył się X gaz i po zalaniu Lotosa Hanka odzyskała chęć życia... do tej pory śmiga jak przedtem.
filtry też wymieniłam dwa tyg temu, bo Accord jeździł na nich już hoho i troche teraz lepiej się zbiera.
był Civic VII EP 2001 i 2003
->jest Prelude IV gen, Civic V gen i Accord VI gen (niebawem VII)
#9
Napisano 19:15, 03.06.2013
Miloszzz, ty masz lovato smart wiec masz padnięty czujnik ciśnieniowy na listwie wtryskowej. koszt ok 250 zł
dokładnie to samo miałem przy przelocie 26 tys na lpg w tej instalacji w mojej poprzedniej EP2, dobrze, że jeszcze gwarancje miałem, obeszło się bez wydania złotówki...
z tego co wiem jest to bardzo częsty problem, i lovato poprawiło ten czujnik...
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#10
Napisano 19:06, 14.12.2014
Mam DOSŁOWNIE identyczne objawy z tym gąsięciem.
Ja o swoim powiem tak:
LPG siedzi w nim od 2007r. Ja kupiłem acco w lipcu nr. Do tej pory (oprócz kilku problemów opisanych w innych tematach) troszkę wymieniłem:
- nowy akumulator Centra Futura 64ah
- nowe świece Dnso K20TT
- w sierpniu nowe filtry faz ciekłej i lotnej
- ostatnio zestaw naprawczy redaktora KTM Silver i regulacja gazu i zaworów
Dziś miałem małą trasę do zrobienia, więc wyjechałem z domu i celowo wyłączyłem ręcznie LPG zanim się zagrzeje silnik. Po osiągnięciu swojej temperatury włączyłem go i... zadziałało, jednak tylko przejechałem na gazie ok. max 2km...
Słychać jak z tyłu zawór "cyka/strzela" jak to przy przełączeniu, ale nic się dalej nie dzieje. Gaz w podłodze, Hania zwalnia po czym sama przełącza się na Pb...
Będę wielce wdzięczny za wszelką pomoc.
#11
Napisano 19:26, 14.12.2014
Witam,
Problem gaśnięcia o którym pisałem chyba zbliża się ku rozwiązaniu. Dzieje się tak od razu, gdy auto przełacza się na gaz. Gdy zrobi się to podczas postoju to od razu gaśnie. Gdy w czasie jazdy się przełączy to przestaje ciągnąc i mimo pedału w podłodze auto zwalnia a po wysprzęgleniu gaśnie. W momencie schodzenia z obrotów i wciśniętym pedale gazu do końca jest taki 'głuchy' dźwięk. Mechanik twierdzi, że to któryś z filtrów może być zapchany, mi się wydaje, że filtr takich mocnych konsekwencji by nie miał, bardziej na któryś z zaworów (elektro, wielo czy cholera wie jak to się zwie) bądź wtryskiwacze... Na benzynie śmiga ok. Instalacja to IV gen Lovato Smart i przejechane na niej 32 kkm. Jakich kosztów naprawy się spodziewać i co mniej więcej to może być? Bo z gazownikami wiadomo jak jest, będą pewnie chcieli wymieniać coś, co nie trzeba i kasować bez sensu...
Pozdrawiam.
Ja bym postawił bardziej na elektrozawór , albo sterownik , bo czujnik temp wtryskiwaczy lub reduktora automatem przełączy na benzynę , chyba , że komp. nie ma tej opcji u Ciebie
#12
Napisano 19:30, 14.12.2014
U mnie problem był rozwiązany od razu - sterownik wysłany na gwarancję i siedzi nowy.
#13
Napisano 09:35, 15.12.2014
Akurat typowa usterka z tym gaśniećiem... samemu raczej bym nie kombinował, od razu do gazownika bym się wybrał od razu z tym probleme.
#14
Napisano 18:15, 15.12.2014
Sprawa ma się tak:
Dziś rano wyjeżdżam do pracy (dodam na wstępie, że trasa ok. 50km) no i celowo przeczekałem aż się silnik całkowicie nagrzeje, żeby ręcznie przełączyć na gaz. O dziwo przełączył się o dziwo (jak kiedyś) bez problemu. Przejechałem ok 5km i klapa, sam wrócił na benzynę, a moje próby ręcznego powrotu na LPG przez resztę trasy już nic nie dały.
Powrót z pracy, ale tym razem zostawiłem go samemu sobie (czyli normalnie) aby się przełączył automatycznie. Kilka kilometrów zanim się zagrzeje no i elegancko się przełączył. Jednak nie ujechałem nawet 10km i ponownie to samo co i było rano.
Czy miał ktoś aż takie "jajca"? :-/
#15
Napisano 18:32, 15.12.2014
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych