XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Boczne uderzenie o krawężnik
#1
Napisano 21:29, 21.05.2013
#2
Napisano 21:31, 21.05.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 21:34, 21.05.2013
Zdaję sobie z tego sprawę ale czacznę od dolnego wahacza a po przyjeździe do polski odrazu wybiorę sie na geometrię i będę szukał fachowców do naprawy felgi. Na internecie w sumie widziałem bardziej zniszczone felgi do napraw choćby po dziurach i naprawiają je a nawet spawają. No nic czekam na wypowiedziFelga sie moim zdaniem nie nadaje do naprawy, nie znacz sie nie da. Co do zawieszenie to po wymianie wahacza powinienes sprzwdzic geometrie zawieszenia, jezeli juz golym okien mie widac ze cos jeszcze ejst uszkodzone. Moze byc wiecej niz na pierwszy rzyt oka widac. pozdr
#4
Napisano 21:37, 21.05.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#5
Napisano 21:40, 21.05.2013
#6
Napisano 07:59, 22.05.2013
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#7
Napisano 10:29, 22.05.2013
I jescze piaste musialem kupic (200zl chyba)
Po tym sprawdzilem geometrie i wszystko jest cacy. Wiekszosc energii uderzenia zlapala felga (ktora nadawala sie do wymiany).
Wg mnie w accordzie jest bardzo dobrze zrobione zawieszenie ze jak nawet dostanie to zmienisz drazek reakcyjny który na siebie lapie całą energie i tyle
#8
Napisano 16:34, 22.05.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#9
Napisano 16:55, 22.05.2013
Dzięki za sugestie ale tylne koło jest w porządku problem jest z przednim prawym kołemja Cie moge pocieszyć bo miałem pół roku temu podobną sytuacje, skończyło sie na wymianie drążka reakcyjnego (100zl) o tego:
Obrazek
I jescze piaste musialem kupic (200zl chyba)
Po tym sprawdzilem geometrie i wszystko jest cacy. Wiekszosc energii uderzenia zlapala felga (ktora nadawala sie do wymiany).
Wg mnie w accordzie jest bardzo dobrze zrobione zawieszenie ze jak nawet dostanie to zmienisz drazek reakcyjny który na siebie lapie całą energie i tyle
#10
Napisano 08:29, 23.05.2013
spojrzysz do siebie pod spodem za 3 latabtw. ale rdzy pod spodem
Gico, jezeli przednie koło... no to bym jechał na szarpaki i bardziej bym sie martwił o końcówki drążków i magiel... masz krzywo kiere teraz?
#11
Napisano 17:17, 23.05.2013
wiem wiem, ta rdza tez u mnie bedzie, to zalamuje, wracajac do tematu, jakies postepy? pozdrwrc napisał/a: btw. ale rdzy pod spodem
spojrzysz do siebie pod spodem za 3 lata
Gico, jezeli przednie koło... no to bym jechał na szarpaki i bardziej bym sie martwił o końcówki drążków i magiel... masz krzywo kiere teraz?
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#12
Napisano 17:17, 23.05.2013
@ narazie żadnych postępów kolega pojechał do polski i w poniedziałek przywiezie mi wahacz
[ Dodano: 2013-06-01, 21:51 ]
Jest wahacz, zamontowany, koło postawione do prawidłowej trakcji. Teraz tylko wymiana łącznika stabilizatora bo wyciągnąłem jeden koniec z gniazda plastikowego, oraz wymiana nakrętki sworznia i tu pytanko co to za nakrętka? Jaki gwint?
#13
Napisano 18:37, 05.02.2019
Hej, nie będę pisał nowego tematu tylko się podepnę.
Rypnąłem parkując podwoziem (przód) w krawężnik - prędkość mała ale Hondą zatrzęsło trochę.
Ogólnie nie zauważyłem żeby cokolwiek się działo, jeździ normalnie, prosto (może minimalnie ściąga na jedną stronę ale tak było wcześniej).
Ciekaw jestem jak często Wy macie takie przygody i czy od razu jedziecie na kanał sprawdzić?
Miałem jechać na kanał ale widzę, że nic się nie dzieje więc na spokojnie w ciągu tygodnia-dwóch powiem, żeby mechanik spojrzał.
Bo i tak będę robił jakieś drobne naprawy.
Kurka dopiero kupiłem i już takie coś. Dobrze, że miski mi nie urwało bo bym się wpienił. Ech te polskie "parkingi"...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych