Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Samochód ściąga w prawo w czasie jazdy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#16 zbyty1

zbyty1
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Mazowieckie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 05.05.2013

Pojechałem na geometrię i zbieżność. Ale... najpierw mechanicy sprawdzili luzy i jest duży luz na sworzni wahacza tylnego lewego koła. Tak więc powiedzieli, że dopóki tego nie zrobię to nie ma co sprawdzać zbieżności i geometrii. I dalej nic nie wiem..
  • 0

#17 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:53, 05.05.2013

no jak nie wiesz? przecież powiedzieli Ci co masz zrobić.: wymienić sworznia i z powrotem do nich pojechać na geometrie. i może po wymianie sworznia kierownica się wyprostuje.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#18 zbyty1

zbyty1
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Mazowieckie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 05.05.2013

no tak.. teraz mam problem, bo szukam sworznia tylnego wahacza i nie wiem czy występuje sam czy tylko z wahaczem..
  • 0

#19 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 06.05.2013

Hmm, jak ściągali ci belkę do wymiany sprzęgła, (w twoim modelu nie wiem czy sa drążki reakcyjne) pewnie żle skręcili gumy i jeden wahacz ściąga i nie masz geometri) jeśli masz te drążki ti ja obstawiam to. :B
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#20 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:05, 18.07.2017

a ja podbijam z innym pytaniem, wiem ze musze pojechac sprawdzic zbiezność z tym ze u mnie auto jedzie prosciutko, natomiast problem jest taki ze gdy dodam gazu obraca lekko kierownice w prawo, jak odejme to wraca na swoje miejce. Wymienione sworznie i gorne i dolne niedawno, innych luzów nie stwierdzono, co radzicie najpierw?
  • 0

#21 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 01:44, 19.07.2017

Wymiana tuleji przednich w wahaczu dolnym. Tych dużych okrągłych.
  • 0

#22 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:33, 19.07.2017

Wymiana tuleji przednich w wahaczu dolnym. Tych dużych okrągłych.

zaglądałem do niech wyglądają wporzadku...;) troszke gorzej te na których opiera się amortyzator, od przykręcania pewnie sie lekko rozwaliły;) p.s. w hance vii genie nie ustawia się pochylenia koła, jedynie zbierzność z przodu i z tyłu?


  • 0

#23 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:47, 19.07.2017

Wsadz tam brechę i zobacz czy nie mają luzu. One z reguły na oko wyglądają ok,a jednak mogą być zerwane .

No niby tylko zbieżność przód tył.


  • 0

#24 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:41, 21.07.2017

Wsadz tam brechę i zobacz czy nie mają luzu. One z reguły na oko wyglądają ok,a jednak mogą być zerwane .
No niby tylko zbieżność przód tył.

ok;)
  • 0

#25 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:54, 03.08.2017

kurde sprawdzalem caly zawias przód bo chce zrobic wkoncu ta geometrie i wymienilismy oprocz sworzni w gornych wahaczach to jeszcze sworzen w dolnym wahaczu bo juz sie wybil znow, gumy stabilizatora i łącznik wahacza z tylu i dalej czuje ze cos jest nie tak bo przy przyspieszaniu kreci mi kierownica to raz a dwa mam wrazenie ze slysze gluche stuki czasami. zauwazylem tez ze jak cofam i naciskam lekko hamulec slysze stukniecie i tak za kazdym razem, ktos jeszcze z Kolegów cos zasugeruje?
  • 0

#26 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:07, 03.08.2017

To stuknięcie to pewnie klocki w jarzmie stukają.

Musze Ci powiedzieć że do ściągania auta często przyczynia się oś tylna. A każdy ją lekceważy! 

Popatrz tam dobrze.

Innych pomysłów nie mam.


  • 0

#27 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:19, 04.08.2017

ale jak klocko moga stukac jak kurde to nie jest mocne cofanie tylko delikatne i czasem przy tuszanii tez jest delikatnu stuk... musze raz jeszcze wszystko przetelepac..
  • 0

#28 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:24, 08.08.2017

byłem na szarpakach ze 2 razy już, dopoki nie zrobie tych felernych rzeczy które mnie wkurzają nie ustawie dobrze zbieżności... mianowicie znów telepany cały przód i tył, z tyłu nic i z przodu przy wahaczach tez nic i szarpane i ruszane brechą, ale gość powiedział mi że jest z lewej strony luz gdzieś pomiędzy drążkiem kierowniczym ale nie na końcówce, i łapał prawą półoś i mówił że ma jakiś luz tez, ale wiem ze chyba lekki miec powinna, i teraz pytanie co powoduje strzały przy delikatnym cofaniu i nagle nacisnieciu stopu? i ogólnie czuć jakieś pływanie


  • 0

#29 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:28, 08.08.2017

klocek ma luz w jarzmie. Jeśli lekko naciskasz hamulec lekko puknie o jarzmo,ale to się niesie i dlatego to słyszysz. Pózniej ruszasz i klocek stuknie,bo koło toczy się do przodu.

Obstawiam to na 99%


  • 0

#30 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:42, 08.08.2017

Ja miałem puknięcie przód/tył jak nakrętka na półosi była niedokrecona

Wysłane z Tapatalk
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq