Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Samochód ściąga w prawo w czasie jazdy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#31 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:07, 08.08.2017

klocek ma luz w jarzmie. Jeśli lekko naciskasz hamulec lekko puknie o jarzmo,ale to się niesie i dlatego to słyszysz. Pózniej ruszasz i klocek stuknie,bo koło toczy się do przodu.

Obstawiam to na 99%

ale z czego wynika ten luz? jak to zniwelować ew? najgorsze ze ja to czuje na kierownicy jakby mi sie cos przesuwało całkiem a nie tylko stukneło;P

 

Ja miałem puknięcie przód/tył jak nakrętka na półosi była niedokrecona

Wysłane z Tapatalk

ale która, możesz mi temat przybliżyć?


  • 0

#32 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:16, 08.08.2017

Lewa i prawa. Trzeba sprawdzić czy podkładka zaklepana na nakrętce lub dokrecić rurą ponad metrową 😋 i zaklepać.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#33 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:31, 09.08.2017

Lewa i prawa. Trzeba sprawdzić czy podkładka zaklepana na nakrętce lub dokrecić rurą ponad metrową i zaklepać.
Wysłane z Tapatalk

tak ale chodzi Ci o ta duza ktora trzyma polos przy piascie? chyba o ta nie;) tylko dokrecajac ja jak sie ja kontruje? dwa, jak z przednim łozyskoem? ta sruba jego nie dociąga?

Użytkownik mickry edytował ten post 06:34, 09.08.2017

  • 0

#34 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:20, 09.08.2017

Tak o tą dużą. Kontruje się zaklepując podkładke.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#35 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:57, 16.08.2017

Tak wiec dla potomnych, u mnie kierownica skrecala przy dodawaniu gazu poprzez wybity prawy sworzen dolny, zosta wymieniony i po 2 dniach efekt wrocil, pojechalem na 3 stacje diagnostyczne na kazdej wszystko jest ok, ogolnie to kiepsko wg mnie obczajali wszystko, po czym wrocilem do mojego mechanika zeby sprawdzic wszystko bardzo porzadnie od a do z, ponad godzine wszystko ruszalismy itp itd, ale co najlepsze juz na samym poczatku okazalo sie ze 2 sworzen rozlecial sie i to dosc mocno, a 3 dni wczesniej sam widzialem, jak sprawdzal oba i byl dobry. Dodatkowo lacznik stabilizatra wyszedl. Teraz jedzie sie elegancko z tym ze, przy cofaniu i nacisnieciu hamulca dalej slychac i czuc jakis strzal/stukniecie, a wszystko porobione, ktos ma jakis pomysl? Moj mech. mowil jeszcze ze na prawej dluzszej polosi w okolicy jakiegos zgrzewu gdzie grubsza czesc polosi przechodzi w ciensza jezt jakis luz jeszcze ale to raczej na bank nie to strzela, tamto jezt ewidentnie przy cofaniu i zachamowaniu... Propozycje?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq