XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 19:29, 06.05.2013
U mnie rowniez zaczela wibrowac kierownica podczas hamowania. Na przodzie mam zalozone tarcze i klocki ATE, niestety po przejechaniu 15tys.km nadaja sie do wyrzucenia(tarcze sie pokrzywily). Teraz chcialem zalozyc komplet zimmermann, mam pytanie czy taki zestaw jest bardziej odporny od ATE, jak ma sie jakosciowo do ATE.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#32
Napisano 19:31, 06.05.2013
#33
Napisano 19:58, 06.05.2013
#34
Napisano 20:05, 06.05.2013
#35
Napisano 20:06, 06.05.2013
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#36
Napisano 20:24, 06.05.2013
#37
Napisano 20:32, 06.05.2013
W sumie masz racje, moze najpierw warto sprawdzic co jest nie tak. Popatrze na allegro za takim czujnikiem, chyba ze jest ktos z okolic Szczecina, kto moglby sprawdzic ewentualnie autko oczywsicie za odpowiednia oplatajacob101, proponuje zaopatrzyć się w czujnik zegarowy i wtedy będziesz wiedział co jest krzywe a co proste
[ Dodano: 2013-05-13, 20:23 ]
Wlasnie jestem po kompleksowym sprawdzeniu zawieszenia. Wyszlo ze mam luz na prawej polosi, w czwartek jeszcze jade na zmierzenie piast. Mam pytanie czy luzy w polosi mogly pogiac tarcze, i jaki jest koszt takiej polosi?
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#38
Napisano 13:40, 13.06.2013
Jeżdżę Accordem już 5 lat i zawsze wszystko z hamulcami było idealne - tak jak w całym aucie.
W zimie, przy hamowaniu z prędkości ponad 100 km/h zauważyłem leciutkie drganie kierownicy. Uznałem, że być może to wina opony, a być może starych klocków. W trakcie jazdy wszystko gładziutko! Wódkę można na kierownicy rozlewać i nic się nie wyleje.
Na wiosnę przełożyłem koła, wymieniłem też klocki na TRW (stare JURID już były na granicy używalności). Tarcze oryginalne LUCAS, z przodu wyglądały idealnie, a z tyłu trochę mniej, ale zostały bez zmian.
Lekkie drgania przy hamowaniu z dużej prędkości nadal pozostały.
Przegląd zawieszenia, hamulców - normalne badanie okresowe - wszystko OK.
Po dłuższych rozważaniach, zdecydowałem przetoczyć tarcze z przodu. Miały prawie 24 mm, zrobił to tokarz na tokarce. Fachowo. Z dwóch stron bez zdejmowania z uchwytu. Przy okazji stwierdził, że lewa tarcza miała mocne bicie. Wyrównał. Zostało po 23.4 mm, czyli w normie.
Zamontowane i dopiero teraz zaczęło trzęść kierownicą! I to przy hamowaniu z każdej prędkości.
Forum, burza mózgów, pożyczony czujnik zegarowy i pomiar. Bicie mierzone w odległości ok. 5-10 mm od kraju tarczy.
Od zewnętrznej strony tarcz:
- Lewa tarcza 0.06 mm.
- Prawa tarcza 0.05 mm.
Od strony samochodu, tarcze:
- Lewa 0.03 mm.
- Prawa 0.02 mm.
Wszystko super, ale zdjąłem tarcze i sprawdziłem jeszcze piasty, jak najbliżej szpilek mocujących tarcze i koło.
- Lewa 0.05 mm.
- Prawa 0.01 mm.
I tu ciekawostka: Jak to możliwe, że bicie lewej tarczy jest (zgodnie z instrukcją) bardzo duże, ale już bicie tarczy do niej przykręconej jest w porządku?
Wszystko wyczyściłem na lustro, żadnego smaru. Montaż. Pomiar - prawie bez zmian. I dalej telepie kierownicą. Odrobinkę mniej, ale jednak.
Różne próby: hamowanie na wprost, hamowanie na zakrętach, hamowanie na zakrętach aż zadziała ABS, hamowanie razem z ręcznym - cały czas trzęsie. Jazda bez hamowania - ideał.
Po kolejnym przejrzeniu Forum (nie ukrywam zajmuje to cały dzień), jest decyzja o wymianie tylnych tarcz i klocków. Teraz czekam na dostawę. Pomiar bicia, wymiana, pomiar ponownie i zobaczymy.
Ciekawostka numer dwa: Przy hamowaniu, nawet ostrym, nie ściąga auta i kierownicy nawet odrobinkę w żadną stronę! Tylko trzepie kierownicą cm w lewo, cm w prawo.
Pytanie do tych co mierzyli bicia:[b] w jakim miejscu tarczy przykładaliście czujnik? W jakiej odległości od krawędzi? Im bliżej środka tym mniejsze bicie.
W jakim miejscu piasty? Ja przykładałem jak najbliżej szpilek, bo tam zostanie dociągnięta tarcza po zamontowaniu kół. Na krawędzi, pomiędzy szpilkami, lewa piasta miała jeszcze większe bicie, ale widać z pomiarów, nie przeniosło się ono na tarcze.
Sposób na odkręcenie śruby mocującej tarczę do piasty:[b] dobieramy duży, idealny śrubokręt krzyżakowy, zakładamy na śrubę, uderzamy kilka razy młotkiem, wołamy tatę z dużymi kleszczami (kombinerki to za mało), dociskamy śrubokręt do śruby i odkręcamy, jednocześnie pomagamy kręcić śrubokrętem przy pomocy kleszczy. Wszystkie śruby odkręciły się bez problemów, a tarcze były oryginalne.
#39
Napisano 14:02, 13.06.2013
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#40
Napisano 14:46, 13.06.2013
Po dłuższych rozważaniach, zdecydowałem przetoczyć tarcze z przodu. Miały prawie 24 mm, zrobił to tokarz na tokarce. Fachowo. Z dwóch stron bez zdejmowania z uchwytu. Przy okazji stwierdził, że lewa tarcza miała mocne bicie. Wyrównał. Zostało po 23.4 mm, czyli w normie.
Zamontowane i dopiero teraz zaczęło trzęść kierownicą! I to przy hamowaniu z każdej prędkości.
Nic nowego dla mnie Miałem przetaczane tarcze 2 razy (oczywiście 2 komplety tarcz-nie ciągle ten sam)na tokarce i zawsze po tym zabiegu było gorzej niż przed. Telepało tak jak piszesz -po centymetr w każda stronę. Piasty miałem mierzone przez tokarza i spokojnie mieściły się w tolerancji. Pomagało zawsze przetoczenie na tokarce montowanej na zacisku- czyli bez demontażu tarcz-na samochodzie. Po tym zabiegu-jazda to był sama przyjemność. Ale tylko na jakieś 2-2.5 tys km. Potem wszystko wraca do normy czyli telepie kierownicą aż miło. Piasty czyszczone na lustro, pół dnia na to zmarnowałem, tarcze niedawno kupione - Zimmermann. Przed nimi były jakieś Comline - angielskie. Ja się już poddałem. Za dużo mnie to wszystko kosztowało. Dodatkowo był regenerowany magiel, wyważane koła, wymienione sworznie wahaczy, łożyska kół przednich, wymieniona podpora półosi napędowej (lewa strona), regenerowane przednie zaciski (nowe gumki, tłoczki, wszystko wyczyszczone. Klocki montowane na Plastilube, śruby pływające chodzą luźno w jarzmie, sprawdzona i wyregulowana zbieżność....I dalej trzęsie. Także życzę sukcesów w temacie. Ja już nie mam zdrowia do tego
#41
Napisano 21:22, 13.06.2013
Zdjęcie tarcz zrobię jak będę wymieniał tylne (czekam, na realizację zamówienia u Ciebie). Chociaż nie wiem, czy po przetoczeniu można ze zdjęcia rozpoznać spalone tarcze?
#42
Napisano 19:37, 14.06.2013
#43
Napisano 21:38, 14.06.2013
a kałuże będę omijał bardzo szerokim łukiem
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>
#44
Napisano 09:48, 16.06.2013
#45
Napisano 23:09, 16.06.2013
na tokarce to loteria
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych