widze ze nawet na odwazniki o wiekszej gramaturze nie bylo stac ich , a tak poza tym to kupiles uzywane oponki? ja ostatnio zalozylem nowe ale lipnego pochodzenia i niby maszyna wywazyla ale bilo przy wiekszych predkosciach, od razu kazalem sobie sciagnac ten badziew i zwrot kasy
naklejone rzeczywiście byle jak ale one ZAWSZE MAJA TAKA GRAMATURĘ! ew 10 gr ale wtedy nie jest dzielony tylko 2x dłuższy! po co się czepiasz jak się nie znasz.
podsumuję temat bo widzę, że piszecie niektórzy bez pojęcia.
ilość dopuszczalnych ciężarków zależy od masy koła z oponą. Przy feldze 18" i oponie powiedzmy 225/45 to 60-80 gr jest jeszcze ok. Obrócenie opony o 90 lub 180 stopni to dobry pomysł ale zależy jak się w danym warsztacie śpieszą i czy będzie im się chciało bawić. Poza tym warto zwrócić uwagę czy jak przeważają koło przy zmianie opony czy zostały usunięte stare ciężarki. Powinny być po jednym zestawie ciężarków na obwodzie (wewnątrz, zewnątrz)
i jeszcze na koniec: jeżeli felga jest krzywa da się mimo wszystko prawidłowo wyważyć kolo ale bicie nie ustąpi