Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Szyberdach --- rdza

VIII szyberdach rdza korozja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
241 odpowiedzi w tym temacie

#226 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 396 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:05, 19.04.2019

Ja tak robię co 2 lata ... wyciągam uszczelkę, czyszczę blachę i uszczelkę - przy składaniu smaruje jakimś lepszym preparatem do uszczelek w sztyfcie.

Raz ze wskakuje lepiej na swoje miejsca, a dwa nie gromadzi się tam wilgoć.

/e12


  • 0

#227 Sparrow606

Sparrow606
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 19.04.2019

W sumie dobre rozwiązanie aby nie gromadziła się tam wilgoć. Dużo czasu nie zajmuje wyczyszczenie blachy i uszczelki.


  • 0

#228 Milosz900

Milosz900
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.9
  • Wersja:Type-S
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 28.04.2019

wyciągam uszczelkę, czyszczę blachę i uszczelkę - przy składaniu smaruje jakimś lepszym preparatem do uszczelek w sztyfcie.

 

Nigdy nie wpadłem żeby coś takiego zrobić. Dobry pomysł na zabezpieczenie się przed dostaniem się wilgoci.


  • 0

#229 Kowen

Kowen
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:05, 28.04.2019

https://player.pl/pr...7,S08E07,130239


W jednym z odcinków Grzesiu pokazuje jak naprawić szyberdach.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Kowen edytował ten post 12:06, 28.04.2019

  • 0

#230 Milosz900

Milosz900
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.9
  • Wersja:Type-S
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:21, 29.04.2019

A faktycznie fajnie to przedstawia. Muszę zacząć częściej go oglądać.


  • 0

#231 imp1

imp1
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 29.04.2019

Czy wszystkie accordy VIII mają tą przypadłość, czy może też się zachowały 10-letnie auta którym to nie doskwiera? Bo jak czytam ten temat to odnoszę wrażenie że to dotyczy każdej sztuki. Jakie wasze zdanie?


  • 0

#232 Kowen

Kowen
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:53, 29.04.2019

Czy wszystkie accordy VIII mają tą przypadłość, czy może też się zachowały 10-letnie auta którym to nie doskwiera? Bo jak czytam ten temat to odnoszę wrażenie że to dotyczy każdej sztuki. Jakie wasze zdanie?

Pewnie i jest to możliwe ale nie w Polsce, może w jakimś kraju gdzie nie ma zimy i opady są niewielkie.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#233 Zawada696

Zawada696
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:00, 06.05.2019

Raczej właśnie w naszym kraju każde auto to dopada.


  • 0

#234 Heka

Heka
  • Moderator
  • 1482 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 58
Super

Napisano 16:17, 06.05.2019

Przedlifta ze zdrowym szybrem to raczej nie znajdziesz. Praktycznie każdy, z którym sie spotkałem dotknięty był korozją. Te ze  "zdrową szybą" to w 99% po wymienianie. Suma opadów to akurat nie jest główna przyczyna (choć przyspieszająca proces), a przedostawanie się wody pod uszczelkę.

Konserwować samemu jak najbardziej można, tylko trzeba pamiętać, że uszczelkę naprawdę ciężko się zakłada i np. ja się poddałem ( w przeciwieństwie do egon12) i wymieniłem na poliftowy. :)


  • 0

Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód :zoltek:

Obecnie

Było

 


#235 rabtosz

rabtosz
  • Klubowicz
  • 66 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:59, 06.05.2019

Chłopaki nie straszcie... Póki co u mnie zdrowo. Rok prod. 2010, pierwsza rejestracja 10.2011. W moim posiadaniu od stycznia br. Mam nadzieję że tak zostanie... I ruda szyber ominie... i tak już zadomowila się w na sankach i w komorze silnika... Tyle wystarczy 🤣

Użytkownik rabtosz edytował ten post 17:01, 06.05.2019

  • 0

#236 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 521 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:50, 06.05.2019

Na 99% mialeś szybek już wymieniony :) 


  • 0

#237 rabtosz

rabtosz
  • Klubowicz
  • 66 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:17, 06.05.2019

Auto krajowe, od nowości serwisowane w ASO... W historii serwisowej nie ma o tym wzmianki, jest to możliwe?
  • 0

#238 imp1

imp1
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:46, 07.05.2019

A jak jest z rdzą w szyberdachach wymienionych w ramach akcji serwisowej, po wymianie też lubią sobie przyrdzewieć czy są już wolne od wad i nie trzeba tam zaglądać?


  • 0

#239 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 521 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:40, 07.05.2019

Auto krajowe, od nowości serwisowane w ASO... W historii serwisowej nie ma o tym wzmianki, jest to możliwe?

 

W elektronicznej historii serwisowej w hondzie powinna być taka informacja. 

 

W książeczce lub innych dokumentach niekoniecznie. 


  • 0

#240 rabtosz

rabtosz
  • Klubowicz
  • 66 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:01, 07.05.2019

W elektronicznej historii serwisowej w hondzie powinna być taka informacja. 
 
W książeczce lub innych dokumentach niekoniecznie.


Mam wygenerowana w Excel historie od momentu zakupu auta z ASO... O akcji serwisowej na szyber ani słowa... Sprzedający też się nie chwalił. Można gdzieś po VIN sprawdzić, czy auto miało wezwanie na akcje w tej sprawie?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, szyberdach, rdza, korozja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq