Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Korozja w VI gen

VI korozja nadwozie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
238 odpowiedzi w tym temacie

#16 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:00, 10.08.2013

Dzisiaj znalazłem ogniska rudej pod gumowymi uszczelkami w bagażniku:
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Jak to wygląda u was :?:
  • 0

#17 MarcinF18B2

MarcinF18B2
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Gdańsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 28.10.2013

Witam:)
Co do tych gumowych uszczelek to nie wiem. Jutro sprawdzę i dam znac co i jak :B
Mam natomiast inny problem...woda zbiera mi się pod pedałami na miejscu kierowcy. Jest jej tam sporo i nie wiem skąd :-/
Ma ktoś jakiś pomysł? Słyszałem o tym że w niektórych Accordach VI puszczają spawy w pobliżu kielichów, ale u mnie są całe.
Reszta spawów w podłodze ma jeszcze fabryczne zabezpieczenie i nie wygląda mi na to żeby coś tam się działo. Może powinienem zdjąc lewy błotnik, bo tam coś może byc? Co o tym myślicie. Błagam pomocy bo nie chcę żeby mojego Akordeona zjadał rudzielec:(:(:( a może klima lub nagrzewnica coś przepuszcza? Jak to sprawdzic? Nie mam więcej pomysłów na ten temat
  • 0

#18 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:58, 28.10.2013

MarcinF18B2 -> http://www.accordklu...pic.php?t=47664
  • 0

#19 krecik6464

krecik6464
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Głuchów (ŁCT)
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 04.11.2013

witam, co do wody pod dywanikiem kierowcy to może być też wina nieszczelności przewodu odpływowego z szyberdachu, gdyż ten przewód przechodzi koło nóg kierowcy pod tą osłoną:
Dołączona grafika
znajduje się on za kablami a jego koniec wygląda tak:
Dołączona grafika
do tej końcówki wchodzi bodajże przezroczysty przewód
  • 0

#20 MarcinF18B2

MarcinF18B2
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Gdańsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 04.11.2013

Niestety nie posiadam w swojej Hondzie szyberdachu...
Sprawdziłem natomiast wszystkie spawy pod wykładziną i pod tą gąbką na ścianie grodziowej. Sprawdzałem zarówno od strony silnika, od spodu w kanale u kolegi, oraz od wewnątrz. Wszystkie spawy mam oryginalnie zabezpieczone w świetnym stanie. NIE MA OPCJI żeby jakiś spaw puścił. Wydaje mi się że te historie z puszczającymi spawami są trochę przesadzone. Zauważyłem natomiast że cieknie mi woda z boku od strony progu i winowajcą jest najprawdopodobniej uszczelka która jest na rancie ( nie ta od drzwi tylko ta wewnętrzna) była mokra od wewnątrz jak ja ściągnąłem i jakoś dziwnie na wysokości jej końca, na dole, znajdowało się miejsce gdzie wykładzina była mokra...
Nie mam tylko pojęcia jak to zabezpieczyc. Ścisnąc ja mocniej ( bo odchodziła dosyc luźno ) czy może zdjąc i potraktowac od środka silikonem? A może to nie chodzi o uszczelkę...nie mam już pomysłów. Jutro pojadę na myjnię i sprawdzę czy dalej mi woda cieknie. Jak tak, to będziemy z kolegą dalej walczyc z przeciekiem:D
  • 0

#21 krecik6464

krecik6464
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Głuchów (ŁCT)
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 04.11.2013

Najszybciej znalazł byś przeciek jak byś zdobył maszynę do dymu taką jak na imprezach mają, zatkać wlot od nawiewu i włączyć ją w środku i wtedy każda nieszczelność wyjdzie.
  • 0

#22 MarcinF18B2

MarcinF18B2
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Gdańsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:42, 07.11.2013

A tak wracając do tych spawów...wszystkie Accordy VI to mają? Bo w moim sprawdzałem i spawy są czyściutkie. Widziałem kiedyś zdjęcia ( chyba z tego forum ) i się przeraziłem...koleś miał zeżarte pół samochodu tak że koła było widac od środka :shock: Myślicie że trzeba tego pilnowac i sprawdzac ze stresem co jakiś czas, zabezpieczyc jakoś profilaktycznie czy olac temat i nie martwic się? Nie chciałbym się obudzic kiedyś ze skorodowanymi spawami a mojej Hani:(

[ Dodano: 2013-11-08, 01:01 ]
Aha...i znalazłem w końcu ten przeciek. Okazało się że cieknie i to dosyc sporo przez górną krawędź przedniej szyby. Woda spływa po słupku i za konsolą cieknie na podłogę. Mam nadzieje że to tylko nieszczelna szyba i że nie rozszczelnił mi się żaden spaw ani nie ma tam korozji:( szyba i tak do wymiany bo jest pęknięta więc jak majstry będą mi to ogarniac to się dowiem co z tym przeciekiem.

[ Dodano: 2013-11-16, 23:55 ]
Chyba nikt już się nie interesuje tym tematem... :roll:
  • 0

#23 kamykFK

kamykFK
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:06, 22.01.2014

Koledzy odświeże troche temam korozji...a mianowicie na mojej acco VI zaczęla wychodzić ruda w okolicach tylnych nadkoli. Zdjąłem tą plastikową osłone i zauważyłem ze na rancie nadkola nad progiem jest nie zaciekawie. Moglibyście coś podpowiedzieć jak to cholerstwo zabezpieczyć na zimę? Chciałbym zatrzymać ten proces zeby na wiosnę zrobić to jakoś porządnie. Czytałem, ze dużo osób poleca r-stop'a, Myślicie ze jak oczyszcze, dam r-stop'a i na to jakiś podkład epoxydowy to bedzie git? Średnio sie na tym znam a nie chciałbym zrobić jakiejś glupoty:/
  • 0

#24 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:34, 22.01.2014

Daj zdjecie gdzie dokladnie wylazi.
  • 0

#25 kamykFK

kamykFK
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 23.01.2014

A więc wygląda to tak:
Dołączona grafika

Pierwszy raz dodaje zdjęcie więc jak bedzie coś nie tak to mnie nie linczujcie :-P
  • 0

#26 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:30, 23.01.2014

żeby to dobrze zrobić trzeba to zedrzeć do gołej blachy, podkład i lakierowanie. Inne rozwiązanie jest tylko chwilowe
  • 0

#27 kamykFK

kamykFK
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 23.01.2014

Pyra, chyba masz racje :-( za szybko sie rudzielec rozwija zeby z tym czekać do wiosny
  • 0

#28 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 04.02.2014

Sprawdź cały rant, bo powyżej też chyba masz jakieś małe purchelki, przyjrzałbym się też końcówce progu pod plastikową listwą.


  • 0

#29 lebow

lebow
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:września
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:1960
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:06, 18.02.2014

Wielkich problemów z rudą nie mam poza w przeszłości pękniętym akumulatorem, mocowanie akumulatora do wymiany ( chwała konstruktorowi-odkręcana) reszta to drobne odparzenia lakieru bez głębokich wżerów.

Teraz moje pytanie, chcę uchronić auto prze brązową zarazą i nie wiem czym konkretnie zabezpieczyć, nadkola progi i podłogę.

Myślałem aby rzucić tzw "baranek' w nadkola i częściowo na podłogę,w profile zamknięte dać konserwację w spreju a progi obsmarowac mazią typu "bitex".

Macie jakieś lepsze rozwiązanie.

Wracając do "baranka" to jak przygotować powierzchnię?

Wytłumienie samych nadkoli nie jest rewelacyjne, straszny szum podczas jazdy po mokrej nawierzchni i taki "grubszy" konserwant może by to poprawił?


  • 0

#30 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:35, 18.02.2014

Wielkich problemów z rudą nie mam poza w przeszłości pękniętym akumulatorem, mocowanie akumulatora do wymiany ( chwała konstruktorowi-odkręcana) reszta to drobne odparzenia lakieru bez głębokich wżerów.

Teraz moje pytanie, chcę uchronić auto prze brązową zarazą i nie wiem czym konkretnie zabezpieczyć, nadkola progi i podłogę.

Myślałem aby rzucić tzw "baranek' w nadkola i częściowo na podłogę,w profile zamknięte dać konserwację w spreju a progi obsmarowac mazią typu "bitex".

Macie jakieś lepsze rozwiązanie.

Wracając do "baranka" to jak przygotować powierzchnię?

Wytłumienie samych nadkoli nie jest rewelacyjne, straszny szum podczas jazdy po mokrej nawierzchni i taki "grubszy" konserwant może by to poprawił?

ja jechałem mazidłem na pędzel, w profile używałem środka w sprayu i dwa lata się wszystko trzyma. Jak masz sprzęt i miejsce to z kompresorem jest dużo szybciej

 

W miejscach gdzie wychodzi ruda musisz ładnie wyczyścić, zastosować jakiś środek na korozje, odtłuścić i nałożyć nowa warstwę - ot cała filozofia ; p


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, korozja, nadwozie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq