Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Korozja w VI gen

VI korozja nadwozie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
238 odpowiedzi w tym temacie

#1 jarek77

jarek77
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Białobrzegi WBR
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:02, 15.04.2013

Witam!!
Chciałbym się dowiedzieć jak jest z rdzą w Waszych VI? Szczególnie w zakamarkach. Powiem szczerze, że u mnie nie wyglądato najlepiej. Chodzi głównie o nadkola i i częsciwo spód auta!! Oczywiscie auto jest zabezpieczone w własnym zakresie. Tragedi nie ma ale zabezpiecznie antykorozyjne tego modelu jest słabe. A to nie jest dobry prognostyk na przyszłość. Auto nawet nie ma plastikowych nadkól z tylu!! A te z przodu są smieszne:)
Pozdrawiam!!


  • 0
Pozdr. Jarek

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2212 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:13, 15.04.2013

ja siedziałem pod autem w sobotę, zabezpieczenie mam fabryczne i nie ma śladu nawet rdzy - w jednym miejscu przy przewodach jedynie jakiś purchelek ładnie zeskrobałem i bollem zakonserwowałem. Została mi cała puszka praktycznie bo kupiłem z zamiarem robienia spodu. Zrobię Ci w weekend zdjęcia jak u mnie wygląda spód. Nadkola zero bąbli czy czegokolwiek. Fabrycznie na nadkolach tył jest pasek gumy. Jedyne co u mnie widać to na tylnych drzwiach na dole od wewnątrz na zgrzewach ruda się pojawia ale tylko na zewnątrz. Wyczyściłem, odtłuściłem i pomalowałem :-)
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 jarek77

jarek77
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Białobrzegi WBR
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 15.04.2013

Ja konsewowałem wszystkie nadkola od zewnątrz. Na zewnątrz korozji nie widać. Jak malowałem tylne lewe nadkole zdjąłem plastikową osłonę przewodów wlewu paliwa no pod nią nie było ciekawie:( Oczysciłem pomalowałem. A pasek gumy na rancie to raczej żadna ochrona przed solą i kamykami. Chodzi mi pełne nadkola a takich nie ma nawet zamienników. Podloga jest u mnie bez dziur. Jedynie rdzawy nalot na nie których zgrzewach. Może u nie mnie tak jest bo auto od "urodzenia" jeżdzi po Polsce a tu soli się nie żałuje i pewnie poprzedni nie dbali o zabezpiecznie. No i leci mi woda do bagaznika. Gdzieś po lewej stronie puścił zgrzew. Silikon załatwi sprawę. Ale i tak nie zmienie zdania, że blacha w tym modelu jest niskiej jakości. To nie moje pierwsze auto wiec mam porównanie.
  • 0
Pozdr. Jarek

#4 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2212 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:49, 15.04.2013

To ja Ci powiem, że w niemcowni zawsze jeździło i nie mam tej rdzy.

Dla porównania mam swoją poprzednią kabarynę - Mazde 6 - tam rdza wychodziła już w fabryce.
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#5 jarek77

jarek77
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Białobrzegi WBR
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 15.04.2013

I wszystko jasne :))
  • 0
Pozdr. Jarek

#6 cob_ra

cob_ra
  • Klubowicz
  • 327 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:07, 15.04.2013

Mazde 6 - tam rdza wychodziła już w fabryce.

na etapie wydobywania i przetapiania już rudy siedział :-D
  • 0

#7 ZENek

ZENek
  • Forumowicz
  • 213 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała, Żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 15.04.2013

ja w mojej VI nie mam w ogóle rdzy :-)
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:44, 15.04.2013

A to nie jest dobry prognostyk na przyszłość.


na jaką przyszłość? mówisz o 14 letnim aucie - takie auta nie mają już przyszłości :lol:

u mnie po zakupie byłą pełna konserwacja podwozia

rdzę która mnie martwi mam tylko w miejscu gdzie tylny zderzak łączy się ostatnim wkrętem z nadkolem,
a to też po jednej stronie - po drugiej czysto

ja uważam, że blacha w tym modelu na przyzwoitym poziomie jeśli się choć trochę o nią dba,
tzn. zabezpiecza chociaż raz w roku ubytki.
Ja robię przegląd dwa razy w roku, po lecie i po zimie. W miejscach po uszkodzeniach, które zostały
zabezpieczone nic się nie dzieje (na razie).
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2545 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 27
Super

Napisano 20:55, 15.04.2013

rdzę która mnie martwi mam tylko w miejscu gdzie tylny zderzak łączy się ostatnim wkrętem z nadkolem,
a to też po jednej stronie - po drugiej czysto


od wewnętrznej strony błotnika nie zacieka?
  • 0

#10 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:18, 15.04.2013

To ja Ci powiem, że w niemcowni zawsze jeździło i nie mam tej rdzy.

jeśli chodzi o stare to się zgodzę... obecnie...5-6 lat i ruda.
W zeszłym miesiącu był rekordzista u nas. 5 miesięczna włoska konstrukcja i na zgrzewach dachu płynęła ruda.
Wracając do acco VI to już mają pare lat i jeśli ktoś nie poprawił fabrycznej konserwy to ma prawo wyłazić tu i tam. Na bieżąco zabezpieczać i tyle.
W tamtym tyg była u mnie VII z fabrycznym lakierem z pierwszych lat produkcji i na jednym nadkolu miała purchle. Jakby nie patrzeć pierwsze VII też już mają 10 lat...
Obniżenie kosztów produkcji do maksimum czymś musi skutkować. Blachy jak żyletki, niedomalowane zakamarki itd.
  • 0

#11 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2212 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:22, 15.04.2013

otóż to tomi - ostatnio znajomy mi pokazywał audi a4 b7 2007 na nadkolach tył pruchle z obu stron.... można by podejrzewać - walony i dlatego ale auto ma od nowości z salonu i zero przygód pt. kolizje itp.
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#12 jarek77

jarek77
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Białobrzegi WBR
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 16.04.2013

Jesli chodzi wodę w bagazniku to nie zacieka tylko kapie z góry woda, która scieka z tylnej szyby za pokrywe bagaznika i zbiera sie w rynience miedzy uszczelką bagażnika. Wcześniej jeżdziłem E39 i tam zabezpiczenie profili i nadkól było o niebo lepsze. W nadkolach zero gołej blachy, porządnie osłonięte plastkiem. Stąd to moje lekkie rozczarowanie. Ja Accordem jeżdze niecały i widać,że dawno nikt nie zabezpieczał przed radzą.
  • 0
Pozdr. Jarek

#13 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:41, 16.04.2013

Wcześniej jeżdziłem E39 i tam zabezpiczenie profili i nadkól było o niebo lepsze.

dlatego nowa bmw w salonie kosztuje dwa razy tyle co accord :-)
E39 to solidnie wykończone auto. Ostatnio jeździłem zadbanym egzemplarzem z 1997roku. Po tylu latach we wnętrzu nic nie trzeszczy mimo przelotu ponad 300tyś.
  • 0

#14 jarek77

jarek77
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Białobrzegi WBR
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:33, 19.04.2013

Racja tomi. Moja byla rocznik 99 i jakosc wykonania jest wyzsza. Z drugiej strony nie co porownywac Accorda i E39 bo to dwie rozne klasy aut.
  • 0
Pozdr. Jarek

#15 Marabut

Marabut
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:47, 23.04.2013

Porównywac nie ma sensu , powiem tylko że wsiadam do mojego Accorda i jadę .Sąsiad do swojej e 46 to połowę BMW team Śląsk zaprosił a i tak na lawecie pojechali. ;-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, korozja, nadwozie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq