Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Hamulce 320mm z ATS'a VIII gen - informacje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
82 odpowiedzi w tym temacie

#31 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:18, 11.04.2013

A skąd to wiadomo, skoro oznaczeń brak

Tak na przyszłość - akebono=nissin :) A w ATS jest właśnie system Akebono
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#32 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:08, 11.04.2013

nawet po budowie zacisku mozna wywnioskowac ze to nissin. zadna inna firma nie stosuje takich rozwiazan
  • 0

#33 filipfm

filipfm
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Gliwice/Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Civic Executive
  • KM:dwiesta :)
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:FK3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 22.04.2013

Ja zrobiłem małe śledztwo w EPC i dwutłoczek i tarcza 320 jest w każdym 2.4 VIII gen (ATS, ale takze w Execu i S) i w i-DTECu Type S. Wszędzie jest ten zacisk :)
  • 0
Filipfm

#34 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:27, 22.04.2013

filipfm, jak juz robisz takie śledztwa to zobacz w jakich autach jest z tyłu tarcza 282mm a w jakich 305mm bo tutaj jest mały problem...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#35 filipfm

filipfm
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Gliwice/Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Civic Executive
  • KM:dwiesta :)
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:FK3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 22.04.2013

tu jest problem, bo w EPC nie ma średnic, trzebaby sprawdzać po nr referencyjnym :) z racji tego, że do mojego civica swap przednich hamulców jest możliwy to sprawdziłem :) tył nie pasuje, więc zostawiam sprawdzanie komuś innemu :) EPC jest online więc do dzieła ;)
  • 0
Filipfm

#36 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:46, 23.04.2013

filipfm, jak juz robisz takie śledztwa to zobacz w jakich autach jest z tyłu tarcza 282mm a w jakich 305mm bo tutaj jest mały problem...

282mm wystepuje zawsze przy silniku 2.0 benzyna
305 mm=tarczobeben...wystepuje zawsze przy silniku 2.4 benzyna,2.2 diesel 180.
Dodatkowo 305mm wystepuje w wersjach S/Comfort/Elegance/Lifestyle diesel 150 w polaczeniu z automatyczna skrzynia biegow.
Wersja Elegance diesel 150 ma zawsze tarcze 305 mm bez wzgledu na rodzaj skrzyni.
Dodatkowo,aby utrudnic....Niemcy podaja,ze na ich rynku takze wersja Lifestyle diesel 150 ma zawsze tarcze 305 mm bez wzgledu na
rodzaj skrzyni biegow. :mrgreen:
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#37 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:31, 23.04.2013

A potem do nas są pretensje, że mamy niedokładny opis na stronie... :k
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#38 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:04, 25.04.2013

żeby już nie zakładać nowego tematu... czy zaciski ATRa pasują na jarzma z VIIgen i wszystko bangla czy to zupełnie inna bajka (skleroza)?
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#39 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:04, 25.04.2013

żeby już nie zakładać nowego tematu... czy zaciski ATRa pasują na jarzma z VIIgen i wszystko bangla czy to zupełnie inna bajka (skleroza)?

Ziaciski i jarzma trzeba od ATR załozyć :B
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#40 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:40, 26.04.2013

Dzięki !

EDIT
... A jeszcze, ostatnie- czy jarzma z ATRa i z Legenda (99-04, czyli tego który ma zaciski jak ATR) są takie same?
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#41 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:41, 26.04.2013

co do jarzm sie nie wypowiem, ale zaciski z legenda nie sa takie same jak w ATR, przerabialem ten tameta jak szukalem zaciskow do siebie, roznica jest taka ze legend ma zacisk mocowany tak jak by z tylu kola anie z przodu jak w acco, a to znaczy ze wiekszy tloczek jest u gory a nie dole ( lub na odwrot, niepamietam) wiec jak byc chcial zeby bylo ok to musialbys zmienic je stronami L na P i na odwrot ale wtedy odpowietrznik jest na dole i to tak chyba z dupy troche, ale jak chodzi tylko o jarzma to :ok
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#42 filipfm

filipfm
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Gliwice/Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Civic Executive
  • KM:dwiesta :)
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:FK3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:54, 27.04.2013

Nie do końca, jarzma też się różnią, chociaż pasują. Legend miał grubszą tarczę i ma trochę inne oznaczenie na jarzmie
  • 0
Filipfm

#43 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:07, 27.04.2013

tarcze są takie same, poza tym jakby była grubsza tarcza, to zacisk musiałby być szerszy, chyba ze źle rozumuję

poza tym, co za różnica czy mały czy duży tłoczek jest na górze?
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#44 filipfm

filipfm
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Gliwice/Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Civic Executive
  • KM:dwiesta :)
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:FK3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:38, 27.04.2013

Sprawdziłem, ATR też ma 28 mm tarczę jak Legend. Ale generalnie trzeba uważać, bo w zależności od grubości tarczy jarzma mogą być 23, 25 albo 28T.
  • 0
Filipfm

#45 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:31, 28.04.2013

poza tym, co za różnica czy mały czy duży tłoczek jest na górze?

maly tloczek pownien byc u gory, jest to tloczek prowadzacy, jesli bede na odwrot haulce nei bede dziala we wlasciwy sposob i spowoduje to nie rownomierna sile nacisku co za tym idzie nierownomierne zuzywanie sie klockow
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq