Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pęknięty kolektor Wydechowy 2.2 Diesel

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#16 hondownik

hondownik
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Swindon/Cieszyn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:22, 22.06.2009

Wracając do tematu panowie, nie chce żebyście się kłucili o mot w uk, mi zależało tylko na opini:), tak jak wczesniej Mikołaj napisał, Honda przeprowadzała akcję serwisową na tę część (bo wykryte zostały mikroskopijne dziurki), w Aso też mnie o tym powiadomiono. W moim przypadku to się nie sprawdziło, ponieważ poprzedni właściciel olał sprawę i nie wymienił tego, a samochód juz jest dawno po okresie gwarancyjnym więc problem spoczywa teraz na moich barkach, w sumie wróciłem dzisiaj spowrotem na wyspę, i nie odczułem żadnych problemów z samochodem, oprócz tego "fantastycznego" zapachu w srodku, przy włączonym silniku na postoju....spalinki... bleee: :-/ . Za kilka miesięcy zawitam ponownie w kraju więc usterkę usunę, a co do MOT, to mam nrazie spokój na kilka dobrych miesięcy:). Przy okazji chcę usunąć kilka drobnych usterek takich jak niedziałające spryskiwacze reflektorów (wysuwają się, a płyn nie leci- chyba pompka Died :(), jak również fotel który się trochę rusza-cos z prowadnicami będzie nie tak, lub będą luzy na siłownikach - fotel pełna elektryka).
Tak czy owak, I tak kocham ten samochód za to ile radości daje z jazdy:) pozdrawiam Panowie :mrgreen:
  • 0

www.gregphotography.co.uk


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:09, 14.10.2009

Witam
Posiadam ten sam problem, mianowicie pęknięty kolektor wydechowy. Zorientowałem się 2tyg przed wyjazdem do polski, honda sprawdziła i przyznała mi rację. Oczywiście bym wymienił ale jak przyszło co do czego to się okazało że nie mają tej części w UK, jest na nią tak duże zapotrzebowanie że będzie dostępna dopiero za 3 tyg...Więc pojechałem do Polski. Problem jest tylko jeśli samochód stoi na wolnych obrotach, wtedy czuć spaliny. Podczas całej drogi po europie nie było żadnego problemu.

A teraz dobra wiadomość dla każdego kto ma problem z kolektorem. W UK jest on pokryty przez dodatkową gwarancję rozszerzoną do 125k mil. Warunek jest tylko taki żeby samochód był serwisowany w hondzie lub w zakładzie specjalizującym się w hondach. W Polsce z tego co mi honda powiedziała do chyba jest do 180tys km. Niestety nie zabrałem książki serwisowej, a pracownicy hondy polska nie mają dostępu do danych samochodów z innych krajów więc nie mogą tego zrobić w ramach gwarancji.

Otwierając maskę przy uruchomionym silniku można odczuć powiew spalin po lewej stronie silnika i boję się żeby nie stało się gorzej...
Pozdrawiam serdecznie forumowiczów, dan
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:55, 18.10.2009

byłem w ASO prawy przegub wew. cena z robotą około 1500 zł i w lewym moze byc to samo do tego okazało się KOREKTOR WYDECHOWY pęknięty bo smród spalin czuć w aucie 2000zł.HONDA!!!! 140 TYŚ KM 5 LAT PITOLE JAPOŃCZYKI
  • 0

#19 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Cambridge
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:36, 21.10.2009

Hmmm tez to mam... W weekend uderze do serwisu i zobacze co powiedza madrego (stepelki sa. 100 tys na budziku to powinno przeisc). Pozdro
  • 0
Japan rules.

#20 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 23.10.2009

Witam, parę miesięcy temu miałem ten sam problem, Honda wydłużyła gwarancje na ten element ponieważ jest to wada fabryczna. Ja miałem 140 tyś , od dwóch lat żadnych przeglądów w ASO i dawno po gwarancji, po zdiagnozowaniu , wymienili kolektor w ramach gwarancji nie pytając o nic. Nie dajcie się "kroić" ASO w PL łaski nie robią. Mój przypadek był w ITALI, auto na włoskich numerach.
  • 0

#21 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Cambridge
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:32, 28.10.2009

Witam. Panowie i panie dobra nowinka dla posiadaczy w UK - serwis bez problemu wymienia kolektor(nie zagladajac do ksiazeczki przegladow). Pozdro.
  • 0
Japan rules.

#22 hondownik

hondownik
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Swindon/Cieszyn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 03:26, 04.11.2009

Witam, dawno sie nie odzywalem, co do mojego tematu... Hania Pieknie Smiga:)
Kolektor wymienialem 3 tygodnie temu jak bylem w polsce, zakupilem w ASO (KEMAG-bielsko biala) koszt 1207 zl za robocizne wolali ok. 800-900 zl, zrezygnowalem, mialem polecanego mechanika, który wszystko zlozyl ladnie do kupy:) i policzyl sobie 280 zl. Z samochodem nie mam problemów, równo wchodzi na oboroty i ciagnie do odciecia no i co najwazniejsze nie smierdzi :mrgreen:
Jedyna rzecz jaka mnie zastanawia to dzwiek swistu (jak silniczek jest zimny) tak od 1300-1600 obrotów, powyzej tej wartosci wskakuje klekocik delikatny, moze to moje odczucia subiektywne moze nie:) ale narazie nie ma problemów z samochodem. Wczesniej przed wymiana nie slyszalem az w takim stopniu swiszczenia.
Sprawa równiez dotyczy gaszenia silnika, po ostrej jezdzie i odczekaniu np. 2-3 minut az turbo sie wychlodzi byl charakterystyczny swist turbo, teraz tego nie ma, czy mieli Panowie z tym doczynienia juz wczesniej ???
pozdrawiam
  • 0

www.gregphotography.co.uk


#23 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:26, 04.11.2009

Swist na zimnym silniku w tych zakresach co podales, to normalna sprawa. Tez to mam, w poprzednim aucie tez tak bylo. Chwile sie pojedzie i swist z znika. W lato (jak jest cieplo) chyba tego nie ma, a jesli jest, to naprawde krotko, bo nie zwrocilem uwagi.

Z tym studzeniem, to nie wiem o co Ci chodzi, lub nie mam czegos takiego.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#24 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:12, 04.11.2009

Mi też powrócił świst z rana jak temperatury zaczęły spadać, bo latem tego nie było i się już odzwyczaiłem:) Pojawia się po rannym odpaleniu jak obroty się zwiększają tak od 1400 do 2000 obrotów, bo jak chodzi na wolnych to nic nie świszcze. Po kilku minutach jazdy świstu już nie ma. Tak się zastanawiałem co to może wydawać taki dźwięk - może turbina zanim się nagrzeje? Ja mam już drugą turbinę i z tego co pamiętam na poprzedniej było tak samo, więc może to coś innego, chyba że ten typ tak ma?
  • 0

andref


#25 train

train
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 04.11.2009

Też tak mam. Ustaje po ok. 7-8 min kiedy wskaźnik temp. jest już na właściwym miejscu. Ten typ tak ma.
  • 0

#26 andrzejus78

andrzejus78
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-GT
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:33, 17.02.2010

Witam. Panowie i panie dobra nowinka dla posiadaczy w UK - serwis bez problemu wymienia kolektor(nie zagladajac do ksiazeczki przegladow). Pozdro.


siemano, mam taki sam problem ze spalinami i czy mozesz napisac cos wiecej o wymianie w uk (jak dlugo wymieniaja i jaki polecisz servis niedaleko cambridge lub peterborough)
pozdrowionka
  • 0

#27 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Cambridge
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:55, 17.02.2010

siemano, mam taki sam problem ze spalinami i czy mozesz napisac cos wiecej o wymianie w uk (jak dlugo wymieniaja i jaki polecisz servis niedaleko cambridge lub peterborough)
pozdrowionka



Ja robiłem w Cambridge w Hondzie na Newmarket Road. Robili cały dzień ale musisz się umówić na oględziny i dopiero po tym Cię umówią na naprawę(oględzin poddają całe autko, także możesz się przygotować na jakieś pierdołki- mi tylne klocki chcieli upchnąć ale sam wymieniłem przed drugą wizytą). Musisz zabrać ze sobą książki. Jak nie masz wszystkich pieczątek to wklej im bajke, że robiłeś w Polsce w hondzie i zapomniałeś przywieźć kwitów(i tak nie sprawdzą) Pozdro. Jak coś to pytaj.
  • 0
Japan rules.

#28 andrzejus78

andrzejus78
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-GT
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:06, 18.02.2010

Wielkie dzieki, mam ostatnia pieczatke w ksiazce servisowej listopad 2009 i mam 102 tys mil, czy mozesz tez napisac czy wszystko bylo za free i czy trzeba dla nich przypomniec ze to jest akcja serwisowa
pozdro :->
  • 0

#29 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Cambridge
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:27, 18.02.2010

Wszystko było za free, nawed kawe dostałem ;-). Pewnie bedziesz musiał im o tym przypomnąć, bo prezentów za ok 1000 funciszy ci nikt nie da. Ale nie robią problemów. A mówią na to "manifold".Pozdro.
  • 0
Japan rules.

#30 andrzejus78

andrzejus78
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-GT
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 19.02.2010

Wielkie thanks, wybieram sie na dniach, jak juz wszystko zrobia to dam znac
pozdro :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 2010-03-04, 21:07 ]
siemka dzisiaj odebralem swoja hanule i po smrodku zostal tylko nawyk wlaczania wew. obiegu, wszystko jest git i jak by teraz troche wiecej mocy miala, w sumie to servis jest ok. no i za FREE :mrgreen:
pozdro
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq