No mi mechanik też próbował z klucza, przedłużki odkręcić itd, ale bał się że urwie, to każda że śrub/nakrętek była grzana punktowo małym palnikiem i wtedy odkręcana i szło bez problemów, tylko dojście ciężkie.
Także warto się zastanowić czy nie lepiej grzać i wtedy na spokojnie odkręcać, a nie samemu pourywają się szpilki, a potem to już tylko silnik wyciągać, czy inne kombinacje z gwintownikami itp.
Popieram, zwłaszcza że tam można grzać bez obaw. Mnie w serwisie powiedzieli, że sama wymiana to 150zł, a kolektor kupiłem razem z zestawem uszczelek, śrub od firmy to polecanej co produkuje kolektory u nas - wygląda porządnie od nich kolektor, ale 400zł za zestaw( przez all.gro). Na wiosnę wymiana zaplanowana, mikropęknięcie bo śmierdzi tylko jak się nagrzewa silnik, przed (na zimnym ) i po już nie.
edit: właśnie sprawdziłem i mam 3 śruby na osłonie kolektora - czyli mimo że z 2007 r (salon) czyli polift to kolektor spawany/stalowy.
Użytkownik novi edytował ten post 14:17, 01.02.2019