Witam Wszystkich:)
Z racji tego ze obecnie przebywam w polsce na krótkim urlopie postanowiłem zrobić w Hanii duzy przegląd w ASO (przebieg juz tego wymagał obecnie 73,400 Mil). Jest to mój pierwszy serwis wykonywany w ASO Hondy ( z ksiązki serwisowej, nie wynika, zeby była ona serwisowana wczesniej w Hondzie, po prostu samochód kupiony od jednej z największych brytyjskich firm telekomunikacyjnych, która posiadała własny serwis). Nie powiem przegląd był kosztowny, wiedziałem dobrze o kosztach, ale chciałem byc pewien co gra a co nie w Hanii:) wiec zdecydowałem sie na Aso. Za serwis zapłaciłem ok.1300 zł (wymiana płynów, olejów+MTF+klima odgrzybianie), wysztko ok!, lecz panowie troszkę zaniepokoili mnie mianowice wykryto usterkę w postaci pękniętego kolektora wydechowego, na dzien dzisiejszy da sie samochodem jeździć bez problemu, lecz usterkę należy usunąć, koszt częsci to ok. 1500 zł+robocizna=więc sporo . Zapytałem sie panów jakie są objawy, oni odpowiedzieli jezeli otwór jest jeszcze mały to niewielki spadek mocy+ świstanie....(a jak jechałem do polski z uk to myslałem ze po przepaleniu turbo na trasie, tak fajnie się wkręca:D) potem otoworek pod wpływem cisnienia moze sie powiększac... i interesuje mnie jak długo mozna z taką ustereczką jeździć i w jakim stopniu to moze zagrażać silnikowi, jak rówież czy ktoś sie juz borykał z takim defektem??
P.S.
Wyczytałem ze Hanie Angielskie z CTDi mają częsty problem z tą częścią (lecz w uk nie wymienie tego koszt 1300 GB z robocizną) cena porażająca
Z góry dzięki za jakiekolwiek info:)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:30, 12.06.2009
www.gregphotography.co.uk
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:54, 12.06.2009
Ja mam pekniety kolektor zeliwny. Na zimnym troche leci spalinami. Na cieplym juz nie. Mozesz tak jedzic. Glosniej poprostu bedzie ale nic sie nie zepsuje.i interesuje mnie jak długo mozna z taką ustereczką jeździć i w jakim stopniu to moze zagrażać silnikowi, jak rówież czy ktoś sie juz borykał z takim defektem??
[ Dodano: 2009-06-12, 19:56 ]
Zobacz z jakiego materialu masz kolektor. Zeliwo sie spawa ale trudno znalezc osobe do tego. Inne kolektory wszedzie pospawasz.
#3
Napisano 19:07, 12.06.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#4
Napisano 19:16, 12.06.2009
>>Semper-Fidelis<<
#5
Napisano 20:00, 12.06.2009
Civic EJ9 D14+
Były
Civic EG8 D15B7 + mody
Civic EJ2
#6
Napisano 20:54, 12.06.2009
Hmm....troche jestem zdziwiony bo MOT robiłem w marcu i emisja spalin wyszła jak najbardziej pozytywna, samochód przeszedł przegląd bez żadnego problemu, a od marca do czerwca nastukałem ok 7 tys km..widocznie problem wyszedł w tym okresiePowiem ci kolego jak długo możesz jeździć z dziurka do najbliższego testu MOT
www.gregphotography.co.uk
#7
Napisano 22:11, 12.06.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#8
Napisano 01:31, 13.06.2009
Hmm....troche jestem zdziwiony bo MOT robiłem w marcu i emisja spalin wyszła jak najbardziej pozytywna, samochód przeszedł przegląd bez żadnego problemu, a od marca do czerwca nastukałem ok 7 tys km..widocznie problem wyszedł w tym okresiePowiem ci kolego jak długo możesz jeździć z dziurka do najbliższego testu MOT
Najprawdopodobniej po tym okresie wyszło. Przy badaniu MOT bez problemu by wykryli chyba ze było to lewe MOT ale czymś takim można sobie niepotrzebnie problemów tu narobić
>>Semper-Fidelis<<
#9
Napisano 09:08, 14.06.2009
#10
Napisano 11:53, 14.06.2009
Nie straszę ludzi bo nie ma czym straszyć mówię tylko jak jest w moim poprzednim samochodzie a mam na myśli tutaj najbardziej popularny samochód wśród polaczków dorabiających się w Uk czytaj niemiecki pancerwagon Passat doszukali się takowej dziurki i MOT nie przeszło ale oczywiście to bylo robione w stacji ASO WV można było skorzystać z mniej profesjonalnej usługi za prawie 140 fuli po której można by uzyskać przegląd na samochód bez silnika ale pytanie po co ? Sa Stacje i stacje na ktorych możesz zrobić MOT ja osobiście wole mieć Full Legal Documents z ktorych wynika ze moja srebrna strzala nadaje sie do prowadzenia tu jak i w EuropieMOT co wam na glowe padlo ,w ciagu godziny nie znajdzie ci tego.emisja przyjedz z goracym silnikiem i emisja w przechodzi ,MOT w angli to smiech,to co jest powazne omina a pie***le to sie czepiaja brak nowoczesnego sprzetu w polsce 80% warsztatow by nie dostalo zezwolenia na prowadzenie takiej dzialalnosci,pekniete szyby przednie lampy popekane- ,stan opon beznadziejny i przechodzi wyjedz na europe w takim stanie i jak zatrzymie cie policja to tylko laweta ,zakaz jazdy.emisja spalin to znajdz warsztat gdzie tego nie robja, bo brak sprzetu do tego.NUKU i nie strasz ludzi.Bo przeglady to robja ale w europie a nie tutaj.
>>Semper-Fidelis<<
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:24, 15.06.2009
nie zgodze sie z toba, ze MOT to smiech
w uk w odroznieniu o patenciarskich SKP w Polsce zajmuje sie wylapywaniem usterek
moja nazeczona ma Pume 1.7 Vct i ostatnio pojechalem zrobic mot, wyszlo, ze do wymiany tlumik koncowy, oba uszczelniacze polosi oraz odcinek przewodu hamulcowego, bo byl lekko skorodowany
Nie wdajac sie w szczegoly, pokaz mi SKP w Polsce, ktora nie da ci przegladu za sparcialy uszczelniacz polosi...
#12
Napisano 17:02, 16.06.2009
Chyba juz nawet wiem z jaka soba pisze jezeli jestes z Hull.Pokaz mi ty w Polsce warsztat ktory da ci przeglad emisja spalin przekroczona 48%,peknieta czolowa szyba,popekane przednie klosze,w... za wieszenie ,i kazda opona inna -chodzi o marke,glebokosc bieznika 1.6mm.
[ Dodano: 2009-06-16, 18:05 ]
Tez mieszkam w Hull.
#13
Napisano 19:02, 16.06.2009
Powstrzymaj sie od osobistych wycieczek
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14
Napisano 21:40, 16.06.2009
>>Semper-Fidelis<<
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:59, 17.06.2009
poziom twojej retoryki po prostu zwala z nog
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych