Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

lakier - najnowsze accordy


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
64 odpowiedzi w tym temacie

#61 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:03, 08.04.2010

ja bym wosk nakladal recznie, a zbieral tarcza.


no ale i w tym przypadku potrzebować będzie jednej tarczy i nakładki. A no i jeszcze aplikatora :mrgreen:

#62 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:39, 08.04.2010

Mam taka polerke Power Up 78950.
Rotacyjna, ma regulacje obrotow 0-3000rpm i wolny start.
Nie wiem natomiast do czego nadaje sie dolaczona tarcza. Nakladac wosk bede recznie, gabka dolaczona do wosku. Zbierac i wcierac chce polerka. Do tego wiec wystarczy "futro" czy jednak jakis material lekkoscierny?
I czy po nalozeniu wystarczy zebrac futrem czy wpierw lekko zetrzec a pozniej zebrac?

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#63 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:17, 09.04.2010

"futro" czy jednak jakis material lekkoscierny?


nic ściernego! Te tarcze wykańczające (3 i 4 w sonusie itp.) wogóle nie są ścierne. Tylko "futrzak" z mikrofibry na dowolnej tarczy i jedziesz.

I czy po nalozeniu wystarczy zebrac futrem czy wpierw lekko zetrzec a pozniej zebrac?


Zależy od producenta wosku. Jednak większość nakłada się, czeka aż wyschną i potem "zbiera". Jak się nałoży za dużo wosku to można się ratować detailerem, ale raczej przy mechanicznej obróbce nie powinien to być problem. Po takim zebraniu wosku możesz jeszcze delikatnie przepolerować ręcznie (niech odstoi wcześniej z godzinkę).

do czego nadaje sie dolaczona tarcza


wygląda na wykończeniową, ale to po wyglądzie ciężko ocenić. Nie pisało nic na opakowaniu?

ma regulacje obrotow 0-3000rpm


to nie przekraczaj 1000, a najlepiej działaj poniżej (np. na 600-700rpm).

#64 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:54, 10.04.2010

A nawet nie sprawdzilem do czego jest ta dolaczona tarcza. Musze pudelko wpierw wygrzebac.
A jak mocno nalezy przyciskac przy uzywaniu futra z mikrofibry?

edit: na tarcze jest nalozone chyba futro (na rzep i zawiazywane). wyglada jak wata.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#65 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:32, 12.04.2010

A jak mocno nalezy przyciskac przy uzywaniu futra z mikrofibry?


sam ciężar maszyny wystarczy, a na bocznych powierzchniach naprawdę lekko. Tak jest przy dość lekkiej Dual action, więc przy każdej innej też nie powinno być inaczej. Jak ustawisz sobie jakieś obroty to sprawdzaj czy "futro" nie grzeje się za bardzo - będziesz wiedział czy nie kręcisz za szybko. Jak będzie ciepłe to jeszcze jest ok.

[ Dodano: 2010-04-12, 17:36 ]

na tarcze jest nalozone chyba futro (na rzep i zawiazywane). wyglada jak wata.


powinno być chyba ok - ja używam takich:

Dołączona grafika

ale byle nie takich (bo to ścierne):

Dołączona grafika




IPB Skin By Virteq