Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ślizgające sprzęgło I-DTEC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#76 Predii

Predii
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:CK Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:22, 25.02.2023

Witam.  Accord VIII Executiv NAW+ACC+LKAS 2.2 i DTEC 150koni 350 NM...  Full Opcja, innej już nie chce. Ale do brzegu. Kupiłem uszkodzoną bez jazdy próbnej ale jak się przejechałem tym autem a miałem drugą 2.0 w benzynie to byłem w ciężkim szoku jak pcha w fotel. pojechałem na hamownie i okazało się że jest 200KM i 421 Nm. Sprzęgło jest jednomasowe to wiem po odczuciach i pedał trochę tępo chodzi ale dzielnie trzyma nawet na 6 biegu gniecie w fotel. jak ktoś chce robić mape a warto bo na 3 biegu potrafi tracić trakcje to myślę ze można zrezygnować z luksusu dwumasy, bo ją ukręci. Nie wiem jakie od czego i jak bo tego nie robiłem ale widać że można, jest jakaś opcja. Pozdrawiam


  • 0

#77 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:56, 25.02.2023

Są 2.2 i-dtec mające więcej niż 200 koni i 421Nm, siedzi tam oryginalna dwumasa, nic się nie ukręciło ( poza pół osiami heh, ale tu są rozwiązania wzmocnione i grubszych pół osi)

Sam miałem icdti o podobnych parametrach i także dkz seria.

Osobnym tematem będą konsekwencje sztywnego koła i piszę tu o sprawach mechanicznych, a nie komforcie.

Jeden artykuł z wielu.

"Rezygnację z zastosowania sztywnych kół zamachowych można przedstawić po krótce faktem, iż na przestrzeni kilkunastu lat, moment obrotowy generowany przez współczesne silniki wzrósł około dziesięć razy, a zwykłe koło zamachowe po prostu nie wytrzyma takiego momentu. "

https://www.sprzeglo...dwumasowego/116
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#78 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:01, 26.02.2023

Nie to że coś, ale z tym cytatem trudno się zgodzic
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#79 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:33, 26.02.2023

Zależy jak na to patrzeć, co zamierza się osiągnąć itd ,dla mnie silnik, zawieszenie silnika itd które zostało zrobione pod dkz ma je mieć...

Jeździłem kilkoma autami na sztywnym kole i nie wspominam tego miło, ale były to auta mocno w całości dłibnięte pod dużo wyższa niż seryjną moc, także rozumiem że brak innego wyjścia nie było.

Pamiętam też jak dramatycznie chodziło sprzęgło od cg motorsport w porobionym n22. Osobną sprawą będą naprężenia na wale i jak się MOGĄ skończyć , wibracje, praca samego sprzęgła mało komfortowa.

Reasumując podnosząc moc o 30/50 koni zostawił bym seryjne dkz, do tego trzymał się jak najdłużej OEM, bo luk z pudełka to już niestety inna jakość(wytrzymałość) niż luk z logo Hondy założony w fabryce.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq