Witam. Accord VIII Executiv NAW+ACC+LKAS 2.2 i DTEC 150koni 350 NM... Full Opcja, innej już nie chce. Ale do brzegu. Kupiłem uszkodzoną bez jazdy próbnej ale jak się przejechałem tym autem a miałem drugą 2.0 w benzynie to byłem w ciężkim szoku jak pcha w fotel. pojechałem na hamownie i okazało się że jest 200KM i 421 Nm. Sprzęgło jest jednomasowe to wiem po odczuciach i pedał trochę tępo chodzi ale dzielnie trzyma nawet na 6 biegu gniecie w fotel. jak ktoś chce robić mape a warto bo na 3 biegu potrafi tracić trakcje to myślę ze można zrezygnować z luksusu dwumasy, bo ją ukręci. Nie wiem jakie od czego i jak bo tego nie robiłem ale widać że można, jest jakaś opcja. Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ślizgające sprzęgło I-DTEC
#76
Napisano 22:22, 25.02.2023
#77
Napisano 22:56, 25.02.2023
Sam miałem icdti o podobnych parametrach i także dkz seria.
Osobnym tematem będą konsekwencje sztywnego koła i piszę tu o sprawach mechanicznych, a nie komforcie.
Jeden artykuł z wielu.
"Rezygnację z zastosowania sztywnych kół zamachowych można przedstawić po krótce faktem, iż na przestrzeni kilkunastu lat, moment obrotowy generowany przez współczesne silniki wzrósł około dziesięć razy, a zwykłe koło zamachowe po prostu nie wytrzyma takiego momentu. "
https://www.sprzeglo...dwumasowego/116
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#78
Napisano 20:01, 26.02.2023
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#79
Napisano 20:33, 26.02.2023
Jeździłem kilkoma autami na sztywnym kole i nie wspominam tego miło, ale były to auta mocno w całości dłibnięte pod dużo wyższa niż seryjną moc, także rozumiem że brak innego wyjścia nie było.
Pamiętam też jak dramatycznie chodziło sprzęgło od cg motorsport w porobionym n22. Osobną sprawą będą naprężenia na wale i jak się MOGĄ skończyć , wibracje, praca samego sprzęgła mało komfortowa.
Reasumując podnosząc moc o 30/50 koni zostawił bym seryjne dkz, do tego trzymał się jak najdłużej OEM, bo luk z pudełka to już niestety inna jakość(wytrzymałość) niż luk z logo Hondy założony w fabryce.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych