Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ślizgające sprzęgło I-DTEC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#61 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:53, 23.04.2016

A mierzył ktoś ile w VII daje sama zmiana IC na wydajniejszy?

Do tego polecam każdemu po zimie zwalić zderzak i wyczyścić IC, u mnie było pełno liści, trawy,piór itp rzeczy że pisząc że 50% powierzchni było zasłonięte "śmieciami" to bym wcale nie przesadził.  A co ciekawsze silnik 1.3 CDTI opla ma dwa razy większy IC niż w VII 2.2 .... 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#62 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:05, 16.05.2016

A mierzył ktoś ile w VII daje sama zmiana IC na wydajniejszy?

 

ja :)

Z 146Km na 157KM z 346Nm na 373Nm :)

 

Czy ktoś zna nr OEM SAMEGO docisku sprżegła  z Type-S 180KM? Podobno ma on swój numer.

Szukam, ale mi nie idzie.


Użytkownik podlez edytował ten post 10:06, 16.05.2016

  • 0

#63 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:01, 16.05.2016

ja :)

Z 146Km na 157KM z 346Nm na 373Nm :)

 

Czy ktoś zna nr OEM SAMEGO docisku sprżegła  z Type-S 180KM? Podobno ma on swój numer.

Szukam, ale mi nie idzie.

 

 

No to widzę że warto samym IC też się zainteresować, nie tyle co dla PS, ale dla Nm bo tutaj różnica zapewne jest już odczuwalna.

A twoje subiektywne wrażenia w osiągach po samej zmianie IC?


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#64 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:24, 16.05.2016

hmm odczucia:

-jest lakki lag, FMIC mam spory, widać w ikonce pod nickiem :)

-Nie puchnie turbo w gorące dni jak się jedzie pełnym ogniem. Na seryjnym SMIC komp potrafił odcinać ładowanie, słaba opcja przy wyprzedzaniu sznurka samochodów.

-Czuć niutona z dołu lepszego

 

-Przy obciązeniu, szczgólnie przy zmianie beigu z 2 na 3 słychać sykanie, jakby blow off :) ale to pewnie jakieś turbulencje w dolocie bo mam z kwasówki cały.

-Głosniej słychać prace turbiny, tez zapewne przez cały metalowy układ dolotowy.


  • 0

#65 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:42, 16.05.2016

Temp w dolocie spadla o ok 30* po zalozeniu fmic
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#66 Chycek

Chycek
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Birmingham Oldbury
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:12, 28.06.2016

Witam chciałem odnowić temat kiedyś miałem accorda 7 i-ctdi sedan slizgalo sprzęgło, wyczytałem na forum ze to docisk i ze wystarczy wziąć rozgrzać silnik po czym dać mu w piz..e na jakimś odcinku najlepiej między 2 ronda (ja tak zrobiłem i 1,2,3,4 do odcięcia prawie i tak parę razy... Wtedy pomogło i przez następne 60 tys km nie było problemu.:) teraz mam accorda 8 idetec i po małym chip tuningu 170 km 20+km mam ten sam problem ale spróbuję Powtórzyć procedurę i dam znać jak poszło
  • 0

#67 Chycek

Chycek
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Birmingham Oldbury
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:44, 28.06.2016

No i potwierdziło się zrobiłem tak samo i póki co jest ok! Nie pamiętam jak to wtedy było Tłumaczone ale chyba że docisk jest elektryczny i po takim małym rajdzie dociska lepiej... Nie wiem jak to jest do końca w każdym bądź razie u mnie działa już w 2 accordzie polecam spróbować przed wymiana sprzęgła :)
  • 0

#68 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:15, 28.06.2016

W dieslach jest samonastawny docisk (tzw. SAC), docisk automatycznie dostawia się do zużywającej się z czasem tarczy sprzęgła.

 

Podczas sprintu mocno i szybko wciskałeś pedał sprzęgła, może miało to jakiś wpływ na mechanizm SAC a może po prostu przypaliłeś tarczę ? ;)

 

Ale jak już sprzęgło zacznie brać na samej górze i przy okazji szarpać na pół-sprzęgle to i tak trzeba je będzie wymienić ...


Użytkownik Pejot edytował ten post 13:17, 28.06.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#69 KusieK

KusieK
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:199KM 407Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 23.11.2016

witam tez musze wyminic sprzeglo w swojej hance aktualnie mam 150km ale jest plan na chipa +/- 30km . z tego co wyczytalem to do mojej wersji 150km podejdzie sprzeglo od wersji 180km. powiedzcie mi jak jest tutaj z kolem dwumasowym, czy podejdzie mi dwumasa LUK nr kat :415046810 

do oryginalnego mocniejszego sprzegla (180km) ?? cena dwumasy w aso mnie zabila:

- dwumasa 5300zl
-kompletne sprzeglo do wersji 180km  1670zl 

dwumase znalazlem na allegro za 2700zl jest roznica moze ktos sprawdzic czy bedzie ona na 100% pasowac do mojej hanki

kompletnego sprzegla do 180 konnej wersji nie znalazlem i pewnie zostanie mi kupno oryginalnego sprzegla chyba ze ktos ma jakies dojscia prosze pisac dziekuje z gory i pozdrawiam :)


Użytkownik KusieK edytował ten post 18:00, 23.11.2016

  • 0

#70 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 23:25, 23.11.2016

witam tez musze wyminic sprzeglo w swojej hance aktualnie mam 150km ale jest plan na chipa +/- 30km . z tego co wyczytalem to do mojej wersji 150km podejdzie sprzeglo od wersji 180km. powiedzcie mi jak jest tutaj z kolem dwumasowym, czy podejdzie mi dwumasa LUK nr kat :415046810 

do oryginalnego mocniejszego sprzegla (180km) ?? cena dwumasy w aso mnie zabila:

- dwumasa 5300zl
-kompletne sprzeglo do wersji 180km  1670zl 

dwumase znalazlem na allegro za 2700zl jest roznica moze ktos sprawdzic czy bedzie ona na 100% pasowac do mojej hanki

kompletnego sprzegla do 180 konnej wersji nie znalazlem i pewnie zostanie mi kupno oryginalnego sprzegla chyba ze ktos ma jakies dojscia prosze pisac dziekuje z gory i pozdrawiam :)

 

A po co chcesz wymieniac dwumas ??

Masz jakies objawy jego zuzycia ?

 

Mi jak wymieniali ostatnio sprzeglo na to od type-sa tez mniej wiecej przy przebiegu 150 tys km to dwumas byl w bardzo dobrym stanie. 
A sprzeglo kupuj tylko oryginal. Z reszta zamiennika chyba nie ma.


  • 0

#71 KusieK

KusieK
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:199KM 407Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 27.11.2016

dwumas chce sobie wymienic dla spokojnosci wyzej ktos pisal ze jak zalozyl nowe sprzeglo do starej dwumasy to po miesiacu sie dwumas mu wysypał.  zaleca sie wymiane sprzegla z dwumasa, chociaż zdania sa podzielone. przebieg mam 230tys nie wiem czy dwumas byl wymieniany wczesniej. a ty jak dlugi juz jezdzisz na nowym sprzegle zalozynom do starej dwumasy?? nie ma zadnych problemow?? jeslni nie to powiem mechanikowi jak bedzie rozbieral zeby zobaczyl w jakim stanie jest dwumasa


  • 0

#72 mmzz23

mmzz23
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:23, 27.11.2016

Miałem okazję ostatnio pytać się w serwisie o koszt wymiany sprzęgła, zapytałem czy wymiana sprzęgła wiąże się z wymianą dwumasy i otrzymałem odpowiedz, że się nie wiąże i podał mi tylko cenę wymiany sprzęgła. Także jeśli nie ma obiawów zurzycia to myślę, że nie ma potrzeby.


  • 0

#73 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 19:44, 27.11.2016

dwumas chce sobie wymienic dla spokojnosci wyzej ktos pisal ze jak zalozyl nowe sprzeglo do starej dwumasy to po miesiacu sie dwumas mu wysypał.  zaleca sie wymiane sprzegla z dwumasa, chociaż zdania sa podzielone. przebieg mam 230tys nie wiem czy dwumas byl wymieniany wczesniej. a ty jak dlugi juz jezdzisz na nowym sprzegle zalozynom do starej dwumasy?? nie ma zadnych problemow?? jeslni nie to powiem mechanikowi jak bedzie rozbieral zeby zobaczyl w jakim stanie jest dwumasa

 

Jak ktos nie sprawdzil czy ma luzy na wdumasie spelniaja normy to mogl mu nawet po paru dniach sie wysypac.

Ja wymienialem sprzeglo jakies 2 miesiace temu i zaraz potem robilem mape na 202 KM. Do tej pory nie mam zadnych objawow zuzycia dwumasy bo przy wymianie sprzegla sprawdzili mi to i stwierdzili ze jest jeszcze w bardzo dobrym stanie. Takze moim zdaniem nie ma sensu wymieniac tego na zapas.


  • 0

#74 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:53, 14.12.2016

Witam. Dużo tutaj informacji na temat sprzęgła, a ja mam pytanie na temat dwumasa. Czy koło dwumasowe do wersji Type -s 180 km jest takie samo jak do wersji 150km? Według danych w necie są różne i cena też niestety trochę większa. Mam type - s i prawdopodobnie koło dwumasowe już daje znać o sobie. Fajnie by było gdyby faktycznie były takie same...


  • 0

#75 marcinsztajn

marcinsztajn
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:46, 15.08.2017

Witam,

Mam pytanie odnośnie kupna dwumasy o symbolu 415046810 do iDTEC-a z 2009 r. Tak się składa, że podczas wymiany sprzęgła mechanik stwierdził, że dwumas także kwalifikuje się do wymiany. Auto ma 210k przebiegu. Moje pytanie dotyczy braku dostępności tej dwumasy. Nawet w ASO musiałbym czekać 2 tyg na nowe. Na zagranicznych forach ludzie piszą, że jeszcze 2 tyg temu było można go kupić w UK czy Hiszpanii. Podobno są pustki w fabrykach LUKa w Niemczech i Pan z haparts.pl powiedział mi, że podobno części się pojawią w ostatnim kwartale roku. Czy ktoś z Was słyszał o podobnych wieściach w sprawie dwumasy do iDTEC? 


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq