Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

duzo pali i bardzo ciezko odpala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Kempa88

Kempa88
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 21.02.2013

Sprawa wygląda tak - sprawdziłem kompresję, jest lekko powyżej 14, także super, jak na przebieg 283 tysiące, także przyczyny raczej należałoby szukać gdzieś indziej. Jutro zajrzę do kopułki i palca rozdzielacza. W takim razie skąd bierze się wysokie napięcie ? Bo zgodnie ze wzorem U = L * (di/dt) potrzebujemy indukcyjności, czyli cewki ;) Jakiś sposób powielenia napięcia powinien być.
  • 0

#17 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:20, 21.02.2013

Cewki lub cewka zawsze musi być. Albo wspólna dla wszystkich cylindrów plus rozdzielacz zapłonu bądź osobna na każdy cylinder. No nie ma siły. Wysokie musi się skądś brać :-)
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#18 Kempa88

Kempa88
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 25.02.2013

Dla reszty - cewka znajduje się pod kopułką rozdzielacza. Diagnoza chyba postawiona - trafiony był palec rozdzielacza, był wyszczerbiony o 1.5mm, oraz miał przebicie do prowadzenia. Póki co, moc wróciła - wynika to z tego, że miał za słabą iskrę, dlatego przymulał. Zobaczymy jak będzie później.
  • 0

#19 portek

portek
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:ok Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:20, 05.03.2013

Witam
Mam bardzo podobny problem jak założyciel tematu, auto ciężko pali od jakiegoś czasu a teraz to już prawie wcale, a jak odpali to chodzi jak torpeda, nie kopci tylko jak jest zimny to delikatnie na szaro.Trzy tygodnie temu byłem w serwisie komp nic nie znalazł, przełożyli pompę i dalej nic. Następnie przeczyścili przepływomierz i pomogło na tydzień i problem powrócił, zasugerowali wymianę więc kupiłem używkę bo krzyknęli se za nową 320£, ale to nic nie dało(chyba że też padnięta) :evil:
Wczoraj zrobiłem ten test przelewów i wtryski 1,2,3 ledwo co nalały do wężyków a 4-ty jakieś 250ml w minutę i przymierzam się do kupna, tylko nie daje mi spokoju ta przepływka którą czyścili i tydzień palił jak nowy.Co Wy na to :?:
  • 0

#20 Michał GDA

Michał GDA
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 21.01.2017

Witam

Podepne się pod temat..
2.2 cdti rano na plaka, jak zagrzany tez trzeba kręcić troche krócej, tak naprawdę to nie ma reguły. Wymienilem filtr paliwa, pompe i zawor na listwie. Aku nowy, rozrusznik po regeneracji. Na przelewach pierwszy wtrysk daje dwa razy tyle co drugi czy trzeci Zamowilem wtrysk ale na nim w ogóle nie zapala. Proszę o jakąś podpowiedz...
Chyba ze tylko flexa w rękę i na zlom..
Dodam jeszcze że silnik pracuje równo moc jest nie kopci.


Potrafi przerwać przy mocnym przyspieszaniu.
  • 0

#21 seba90

seba90
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 24.01.2017

Witam. Mam ten sam problem z accordem. Cieply ladnie zapala a po nocy nie zapala wczesniej niz po 15s krecenia. Jak juz zlapie to mozna go zgasic i lapie od strzalu. Wtryski i rozrusznik po regeneracji nowe swiece, nowy zawor na pompie, przeplywka podmieniana. Probowalem zapalic z zaslepionym egr i z wypieta wtyczka od czujnika temp. Niestety zadnych rezultatow. Dodam ze po tym dlugim kreceniu jak juz odpali jest problem z wkrecaniem na obroty. Przez 5-10 sekund nie ma reakcji na pedal gazu. Mial ktos tak u siebie jak ja?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq