XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
duzo pali i bardzo ciezko odpala
#16
Napisano 20:03, 21.02.2013
#17
Napisano 20:20, 21.02.2013
#18
Napisano 21:47, 25.02.2013
#19
Napisano 12:20, 05.03.2013
Mam bardzo podobny problem jak założyciel tematu, auto ciężko pali od jakiegoś czasu a teraz to już prawie wcale, a jak odpali to chodzi jak torpeda, nie kopci tylko jak jest zimny to delikatnie na szaro.Trzy tygodnie temu byłem w serwisie komp nic nie znalazł, przełożyli pompę i dalej nic. Następnie przeczyścili przepływomierz i pomogło na tydzień i problem powrócił, zasugerowali wymianę więc kupiłem używkę bo krzyknęli se za nową 320£, ale to nic nie dało(chyba że też padnięta)
Wczoraj zrobiłem ten test przelewów i wtryski 1,2,3 ledwo co nalały do wężyków a 4-ty jakieś 250ml w minutę i przymierzam się do kupna, tylko nie daje mi spokoju ta przepływka którą czyścili i tydzień palił jak nowy.Co Wy na to
#20
Napisano 14:59, 21.01.2017
Podepne się pod temat..
2.2 cdti rano na plaka, jak zagrzany tez trzeba kręcić troche krócej, tak naprawdę to nie ma reguły. Wymienilem filtr paliwa, pompe i zawor na listwie. Aku nowy, rozrusznik po regeneracji. Na przelewach pierwszy wtrysk daje dwa razy tyle co drugi czy trzeci Zamowilem wtrysk ale na nim w ogóle nie zapala. Proszę o jakąś podpowiedz...
Chyba ze tylko flexa w rękę i na zlom..
Dodam jeszcze że silnik pracuje równo moc jest nie kopci.
Potrafi przerwać przy mocnym przyspieszaniu.
#21
Napisano 14:07, 24.01.2017
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych