XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
duzo pali i bardzo ciezko odpala
#1
Napisano 11:18, 17.02.2013
mam kolejny problem bo moj accord 2.2 i cdti za duzo pali. przejechalem 260 km na 21 litrach przy jezdzie 120km/h to wychodzi 8L na trasie. u mojego kolegi taki sam silnik srednie spalanie jest ponizej 6L.
wczesniej nie zwracalem uwagi na to bo nie jezdzilem takich dlugich odcinkow, tylko do pracy 3km i co tylko po miescie co robilem 5 km dziennie.
poprostu nie zwracalem uwagi na spalanie.
Od pewnego czasu zmagam sie z innym problemem, bardzo ciezko pali a czasami wogole nie moge go zapalic. nie wazne czy
jest cieply czy zimny silnik, rano odpali po 5 s krecenia pojade do sklepu, zgasze silnik na 3 min, i pozniej nie moge go dopalic. pali jak chce, 10 razy zapali(podluzszym kreceniu) a raz nie.
czy to moze byc jeden problem czy poprostu dwa inne ze tak duzo pali diesla i bardzo ciezko odpala?
a jeszcze jedno po odpaleniu silnik pracuje bardzo cicho i rowno.
moze ktos mial taki przypadek, potrzebuje pomocy
dzieki z gory, pozdro
#2
Napisano 12:11, 17.02.2013
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#3
Napisano 12:29, 17.02.2013
kiedy miałeś świece wymieniane zobacz jak wygląda nakrętka oleju na uszczelce czy nie ma białej mazi ,
+ Filtr powietrza i paliwa kiedy był wymieniany?
+ sprawdź stan baterii jaki masz, i zmierz napięcie jakie idzie na baterie może alternator nie ładuje już jak powinien.
+ może rozrusznik już daje o sobie znać?
#4
Napisano 15:45, 17.02.2013
na nakretce nie ma mazikiedy miałeś świece wymieniane zobacz jak wygląda nakrętka oleju na uszczelce czy nie ma białej mazi ,
+ Filtr powietrza i paliwa kiedy był wymieniany?
+ sprawdź stan baterii jaki masz, i zmierz napięcie jakie idzie na baterie może alternator nie ładuje już jak powinien.
+ może rozrusznik już daje o sobie znać?
+filtr powietrza i paliwa(nie orginalny) wymienilem miesiac temu i potym zaczal sie problem ze czasami nie moglem zapalic wogole samochodu albo musialem krecic okolo 10, 20 sekund, ale przed wymiana filtra paliwa palil tez za pozno i musialem go przytrzymac troche dluzej jakies 2, 3 sekundy niz powinnien zapalic.
bateria jest nowa, ma 3 miesiace
tez wlasnie myslalem ze moze sie robic zwarcie na rozruszniku.
ale dlaczego pali tak duzo diesla?
#5
Napisano 17:08, 17.02.2013
#6
Napisano 18:01, 17.02.2013
na nakretce nie ma mazikiedy miałeś świece wymieniane zobacz jak wygląda nakrętka oleju na uszczelce czy nie ma białej mazi ,
+ Filtr powietrza i paliwa kiedy był wymieniany?
+ sprawdź stan baterii jaki masz, i zmierz napięcie jakie idzie na baterie może alternator nie ładuje już jak powinien.
+ może rozrusznik już daje o sobie znać?
+filtr powietrza i paliwa(nie orginalny) wymienilem miesiac temu i potym zaczal sie problem ze czasami nie moglem zapalic wogole samochodu albo musialem krecic okolo 10, 20 sekund, ale przed wymiana filtra paliwa palil tez za pozno i musialem go przytrzymac troche dluzej jakies 2, 3 sekundy niz powinnien zapalic.
bateria jest nowa, ma 3 miesiace
tez wlasnie myslalem ze moze sie robic zwarcie na rozruszniku.
ale dlaczego pali tak duzo diesla?
A tak jak west wspominał kiedy świeczki wymieniałeś Bo napisałeś tylko że mazi nie ma.
Może zalałeś jakieś dziadowskie paliwo? Zalej go do pełna jakimś pożądnym paliwkiem, bo wiem z doświadczenia że Hondy są bardzo wrażliwe na paliwo.
Ewentualnie co jeszcze przychodzi mi do głowy to zapowietrzony układ paliwowy - ale to raczej by Ci przerywał podczas jazdy.
#7
Napisano 16:27, 18.02.2013
A co steruje paliwem co idzie na wtryski?
Zastanawie mnie ten czujnik ktory jest na common rail, czy on nie jest walniety?
#8
Napisano 17:59, 18.02.2013
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#9
Napisano 18:16, 18.02.2013
#10
Napisano 19:34, 18.02.2013
#11
Napisano 19:44, 18.02.2013
#12
Napisano 20:56, 18.02.2013
przebieg 190 tys km, przewody podpiete dobrze, zadnych bledow nie wywala.Jaki przebieg? Jaki filtr paliwa założyłeś? Przewody odpowiednio podpięte pod filtr? Wywala jakieś błędy?
#13
Napisano 11:04, 19.02.2013
#14
Napisano 21:59, 20.02.2013
#15
Napisano 06:53, 21.02.2013
nie posiadasz ichco z cewkami zapłonowymi ?
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych