Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

duzo pali i bardzo ciezko odpala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamilipiec

kamilipiec
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:radom
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:18, 17.02.2013

witam

mam kolejny problem bo moj accord 2.2 i cdti za duzo pali. przejechalem 260 km na 21 litrach przy jezdzie 120km/h to wychodzi 8L na trasie. u mojego kolegi taki sam silnik srednie spalanie jest ponizej 6L.
wczesniej nie zwracalem uwagi na to bo nie jezdzilem takich dlugich odcinkow, tylko do pracy 3km i co tylko po miescie co robilem 5 km dziennie.
poprostu nie zwracalem uwagi na spalanie.

Od pewnego czasu zmagam sie z innym problemem, bardzo ciezko pali a czasami wogole nie moge go zapalic. nie wazne czy
jest cieply czy zimny silnik, rano odpali po 5 s krecenia pojade do sklepu, zgasze silnik na 3 min, i pozniej nie moge go dopalic. pali jak chce, 10 razy zapali(podluzszym kreceniu) a raz nie.

czy to moze byc jeden problem czy poprostu dwa inne ze tak duzo pali diesla i bardzo ciezko odpala?
a jeszcze jedno po odpaleniu silnik pracuje bardzo cicho i rowno.
moze ktos mial taki przypadek, potrzebuje pomocy
dzieki z gory, pozdro
  • 0

#2 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:11, 17.02.2013

kiedy miałeś świece wymieniane ?? zobacz jak wygląda nakrętka oleju na uszczelce czy nie ma białej mazi ,
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#3 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:29, 17.02.2013

kiedy miałeś świece wymieniane ?? zobacz jak wygląda nakrętka oleju na uszczelce czy nie ma białej mazi ,


+ Filtr powietrza i paliwa kiedy był wymieniany?
+ sprawdź stan baterii jaki masz, i zmierz napięcie jakie idzie na baterie może alternator nie ładuje już jak powinien.
+ może rozrusznik już daje o sobie znać?
  • 0

#4 kamilipiec

kamilipiec
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:radom
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:45, 17.02.2013

kiedy miałeś świece wymieniane zobacz jak wygląda nakrętka oleju na uszczelce czy nie ma białej mazi ,

na nakretce nie ma mazi

+ Filtr powietrza i paliwa kiedy był wymieniany?
+ sprawdź stan baterii jaki masz, i zmierz napięcie jakie idzie na baterie może alternator nie ładuje już jak powinien.
+ może rozrusznik już daje o sobie znać?


+filtr powietrza i paliwa(nie orginalny) wymienilem miesiac temu i potym zaczal sie problem ze czasami nie moglem zapalic wogole samochodu albo musialem krecic okolo 10, 20 sekund, ale przed wymiana filtra paliwa palil tez za pozno i musialem go przytrzymac troche dluzej jakies 2, 3 sekundy niz powinnien zapalic.

bateria jest nowa, ma 3 miesiace

tez wlasnie myslalem ze moze sie robic zwarcie na rozruszniku.

ale dlaczego pali tak duzo diesla?
  • 0

#5 endriu1974

endriu1974
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:przasnysz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 17.02.2013

Witam według mnie masz padnięty któryś pompowtrysk ,można to sprawdzić robiąc przelewy wtrysków .
  • 0

#6 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:01, 17.02.2013

kiedy miałeś świece wymieniane zobacz jak wygląda nakrętka oleju na uszczelce czy nie ma białej mazi ,

na nakretce nie ma mazi

+ Filtr powietrza i paliwa kiedy był wymieniany?
+ sprawdź stan baterii jaki masz, i zmierz napięcie jakie idzie na baterie może alternator nie ładuje już jak powinien.
+ może rozrusznik już daje o sobie znać?


+filtr powietrza i paliwa(nie orginalny) wymienilem miesiac temu i potym zaczal sie problem ze czasami nie moglem zapalic wogole samochodu albo musialem krecic okolo 10, 20 sekund, ale przed wymiana filtra paliwa palil tez za pozno i musialem go przytrzymac troche dluzej jakies 2, 3 sekundy niz powinnien zapalic.

bateria jest nowa, ma 3 miesiace

tez wlasnie myslalem ze moze sie robic zwarcie na rozruszniku.

ale dlaczego pali tak duzo diesla?


A tak jak west wspominał kiedy świeczki wymieniałeś?? Bo napisałeś tylko że mazi nie ma.
Może zalałeś jakieś dziadowskie paliwo? Zalej go do pełna jakimś pożądnym paliwkiem, bo wiem z doświadczenia że Hondy są bardzo wrażliwe na paliwo.
Ewentualnie co jeszcze przychodzi mi do głowy to zapowietrzony układ paliwowy - ale to raczej by Ci przerywał podczas jazdy.
  • 0

#7 kamilipiec

kamilipiec
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:radom
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:27, 18.02.2013

swiece nie wymienialem, i nie wiem kiedy byly wymieniane. Paliwo zalewalem na roznych stacjach i jest tak samo caly czas. Myslalem wlasnie o wtryskach, ale chyba powinnien kopcic jak by sie cos dzialo z wtryskami a on wogole nic. I jeszcze wspomne ze podczas jazdy chodzi bardzo plynnie i bez zadnego przerywania, nie ma tez z przyspieszeniem zadnych problemow.

A co steruje paliwem co idzie na wtryski?

Zastanawie mnie ten czujnik ktory jest na common rail, czy on nie jest walniety?
  • 0

#8 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:59, 18.02.2013

Jaki przebieg? Jaki filtr paliwa założyłeś? Przewody odpowiednio podpięte pod filtr? Wywala jakieś błędy?
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#9 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 18.02.2013

Ja tam mam hanę w benzynie,ale mam też peugeota boxera 270c no i kiedyś miałem escorta w dieslu.I w jednym i w drugim aucie miałem taki objaw jak opisujesz.Tak jak i za pierwszym razem tak i za drugim okazało się że wężyki od przelewów były nie szczelne
  • 0

#10 karol45451

karol45451
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Barnsley
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 18.02.2013

Dokładnie, może się zapowietrza
  • 0

#11 endriu1974

endriu1974
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:przasnysz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 18.02.2013

witam miałem podobny przypadek jak u ciebie , silnik równo pracował ,nie kopcił wkręcał sie na obroty miał idealną kulture pracy mimo to miałem problemy z odpaleniem,po zrobieniu przelewów okazało się że 1 i 4 wtrysk nadaje się do regeneracji (śrennia cena regeneracji ok 400 zł za szt)
  • 0

#12 kamilipiec

kamilipiec
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:radom
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 18.02.2013

jak zrobic ten przelew wtryskow? czy zrobie to sam?


Jaki przebieg? Jaki filtr paliwa założyłeś? Przewody odpowiednio podpięte pod filtr? Wywala jakieś błędy?

przebieg 190 tys km, przewody podpiete dobrze, zadnych bledow nie wywala.
  • 0

#13 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:04, 19.02.2013

Nie wiem jak tam w tych nowszych silnikach jest,ale przelewy to są te wężyki co idą od wtrysku do wtrysku.Musisz zakupić taki wężyk pociąć go na odpowiednie długości,pozdejmować stare( prawdopodobnie będą tak tylko wciśnięte)i pozakładać nowe.Po tej operacji możesz mieć problem z odpaleniem autka.Więc mocny aku potrzebny.Jak już odpali to niech pochodzi sobie,możesz przegazować go kilka razy,albo przejechać się gdzieś.No i będziesz widział czy pomogło
  • 0

#14 Kempa88

Kempa88
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 20.02.2013

Z racji na "podobny" problem, nie zakładam nowego tematu, a podepnę się pod ten. Ja mam taki problem, że dopóki samochód nie przełączy na gaz, to trochę poszarpuje przy przyspieszaniu, a na gazie, raz samochód łapie niesamowitego muła, a raz rakieta, na benzynie podobnie. Mam w planach zajrzeć do świec, sprawdzić kompresję, zobaczyć kopułkę i palec rozdzielacza ( nie były wymieniane od 60 tysięcy - może tu leży przyczyna ? Od wypalenia zestyków ? ) Pytanie, co z cewkami zapłonowymi ? Czy sprawdzenie chałupniczo samej rezystancji ma sens ? Bez oscyloskopu ? Co jeszcze powinienem sprawdzić ? Pozdrawiam.
  • 0

#15 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:53, 21.02.2013

co z cewkami zapłonowymi ?

nie posiadasz ich :roll: :roll:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq