Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Hondata Reflash Accord 2.4

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 20:29, 04.02.2013

lukaswer1983, Hondata nie jest od przyrostu tylko od poprawienia krzywej Mocy i momentu po zrobieniu innych modow :)
  • 0

#17 lukaswer1983

lukaswer1983
  • Forumowicz
  • 263 postów
  • Skąd:Korea centralna
  • Silnik:K24
  • Wersja:Typek
  • KM:100
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 04.02.2013

achaaaaaa :)
  • 0

Opis będzie jutro ! .... :cwaniak:


#18 womer

womer
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Honda Trójmiasto
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Legend
  • KM:295
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:KB1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 05.02.2013

3200 to sporo kasy, wolę już poszukać Kpro za jakieś ok pieniądze lub dorzucić i kupić nową za 4900
  • 0

#19 dzozef

dzozef
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kisinowo/Działdowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:type-S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi czerwieńsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 05.02.2013

Blender26, o dolot i kolektor, też pytałem w UCU Perfor............ i niestety do tego modelu 2009 rok nic nie mają:(. chciałem u Nich zrobić komplet z kompem Hondata, dolotem, i kolektorem, ew. coś jeszcze, żeby poprawić co nie co. \pierwszy problem i najważniejszy to skrzynia automatyczna:(, drugi dolot, bo u mnie czujnik jest w filtr podłączony a nie w rurę dolotu, a z kolektorem też coś tam nie bardzo im pasuje jakieś żeliwo czy coś. Teraz żałuję, że zdecydowałem się na CU2, bo w zamiarze był CL9, ale rozsądek przeważył, a do tego ciężko znaleźć auto w dobrym stanie. Dziś jestem z deka rozczarowany. Accordzik jest fajny, ale chyba to nie to, ani to mega mocne, ani mega wypasione, jakość materiałów też moim zdaniem średnia. Owszem świetnie się prowadzi, to zaleta. Nic więcej w tym aucie zachwycającego nie widzę. Jeszcze jedno podobno niezawodne i bezawaryjne. Zobaczymy.........
Lubię automaty, tak więc chyba będzie potrzebna przesiadka na coś mocniejszego, niestety już nie Honda. Może jakiś Lexus np GS albo aŁdi 4x4, ale niemca niechętnie . MA być komfortowo i z powerem.

Jeśli ktoś miałby info na temat dostępnych kolektorów i dolotu do CU2 2,4 automat, rok 2009, wersja EU, to proszę o info, gdzie tego szukać.

pozdr
  • 0
Joseph

#20 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 23:31, 05.02.2013

dzozef,
prosze bardzo
Dolocik: http://www.ebay.com/...7abebe7&vxp=mtr

A kolektor mozesz uderzyć np do kolegi z forum hammer64 ktory robi nam na zamowienie kolekotry do CL9, moze i tobie zrobi :)
http://mar-tec.pl/

mysle ze jak pojdzie dobrze to zyskasz z 20KM spokojnie

co do samego autka, nie ma co przesadzac, VIII gen w type s jest przepiekny :) moze nie rakieta ale fajne autko :)



Ale temat jest o Hondata, takze jak masz jeszcze jakies pytania to napisz w wątku o kolektorach albo dolotach :)
  • 0

#21 hammer64

hammer64
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type-R
  • KM:250
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ej9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:17, 06.02.2013

Witam
Dolocik to nie problem montujesz czujnik w rurze jak w linku ktory zapodał Bender

Kolektory wdyechowy w CU2 tez ta sie zrobic ale innego typu ponieważ masz wylot spalin połączony z głowica jednoczesnie z tego co widze na zdjeciach. RObi sie w tedy tzw kolektor jedno rurowy jak w Civic 8 gen do R serii R18A2

tak wyglada głowica
http://i388.photobuc...000_preview.jpg


a taki kolektor u ciebie trzeba zrobic tylko ze w inna strone tak wyglada w R18A2
http://www.procivic....headers_LRG.jpg
do R18 bede robil w marcu kolektor


Do CU2 trzeba zrobic takie cos
http://s4f6e5e56c36e...12-downpipe.jpg



Kiedy robimy ?? Ktos mowił ze sie nie da ? :lol: :lol: :lol: :lol:
  • 0

#22 boban6

boban6
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:WOT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Cmax
  • KM:136
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:MPV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:54, 06.02.2013

No i jak widać dla chcącego nic trudnego :lol:
  • 0

#23 dek86

dek86
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:individual
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:58, 06.02.2013

Blender26, ....

nie znam czlowieka, ktory to :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#24 tobwac

tobwac
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:KGR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:32, 07.02.2013

ja mam w moim cos takiego w CU2

http://rv6-p.com/tsx...n/i4-k24z3.html

napewno czuc roznice auto przyspiesza swobodniej i nabralo troche lepszego dzwieku
  • 0

#25 hammer64

hammer64
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Type-R
  • KM:250
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ej9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:00, 07.02.2013

Jakby ktos był zainteresowany czyms takim to zapraszam na PW
  • 0

#26 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:45, 26.10.2015

Czy da się wyłączyć immo w sterowniku silnika przy okazji flashowania?

 

Do tego takie pytanie odnośnie samej wymiany. Powiedzmy po zrobieniu flasha w sterowniku można go bezkarnie zamienić, czy musi być wsparty jakims HDSem, w celu jakiejś adaptacji?

 

Zależy mi na tym, żeby nie uziemić samochodu nawet na weekend, więc muszę mieć inny sterownik plug and play, który będzie można odrazu zamontować, najlepiej bez immo.


  • 0

#27 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:52, 02.10.2017

Czy da się wyłączyć immo w sterowniku silnika przy okazji flashowania?

 

da się :) 


  • 0

#28 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:03, 02.10.2017

da się :)

 

Złota łopata by się przydała.

 

Odpowiedź po 2óch latach :D


  • 0

#29 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:21, 10.10.2017

Da się? Da sie .. pytania bez odpowiedzi.. ;-) nie ladnie zostawiać :P
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq