Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Chłodnica płynu wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
113 odpowiedzi w tym temacie

#31 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:52, 14.08.2014

Wolek tak planuję zrobić ;-) u mnie jeszczedo wymiany jest na maglu tam gdzie wchodzi kolumna kierownicy. Takie zakulone i biegnie na przeciwną stronę magla. W sobotę spuszczam płyn i wyciagam wszystkie przewody o dużej korozji. Mam w okolicy firmę co wykonuje przewody miedziane na wzór Ori :-) Mam nadzieję że podołam :-P

Użytkownik Boguś edytował ten post 11:56, 14.08.2014

  • 0

#32 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:00, 14.08.2014

mam kolegę co ma Rke i ma całkiem ją wywaloną i zamiast chłodnicy ma bajpasa do połączenia rurek. ponad rok lata już w ten sposób i nie grzeje się płyn. nic nie cieknie nie poci się...

 

a w VII genie chłodniczka płynu to 60 cm rurki w U zagięte..

 

bez potrzeby jest takie wielkie coś wsadzane do VI gena


Boguś pamiętaj że najważniejsze są końcówki zeby mieć na wzór


  • 0

#33 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:08, 14.08.2014

Długość przewodów też bo co z końcówek jak przewód dotobiony będzie za krótki :-P Oczywiście pomijając chlodniczkę. Ja nie będę jej wyrzucał tylko zrobię długie U i z głowy ;-)
  • 0

#34 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:34, 14.08.2014

W którym miejscu najrozsądniej rozłączyć rurki do spuszczenia płynu wspomagania ?

 

U mnie w okolicy za mb rurki fi 10mm + dorobienie końcówek z obu stron poważna firma chce 22,00 PLN brutto, bez gięcia - trzeba już samemu. Kawałki krótsze niż 1mb liczone są jak za 1mb


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#35 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:36, 14.08.2014

w najniższym punkcie czyli na sankach. najepiej podnieść cały przód (oba koła) jeden rozczepia przewód i trzyma we wiaderku a drugi kręci kierą żeby zlać płyn z całego układu.. jak tylko rozłączysz wąż to spłynie max 1/3 płynu


  • 0

#36 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 13:07, 14.08.2014

OK, dzięki Wolek. Autko już jest na kołkach, zardzewiałe cybanty spryskane odrdzewiaczem. Po odkręceniu włożę rurkę do pojemnika, zabezpieczę przed wypadnięciem i będę kręcił kierą, bo jestem sam.

Z wyliczeń wynika. że materiał z zarobieniem będzie kosztował jakieś 90 zeta.

Nad dokładnym odwzorowaniem części bezpośrednio przed chłodnicą klimy jeszcze się zastanowię, jak zacznę samemu wyginać - nigdy tego jeszcze nie robiłem


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#37 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 21:47, 14.08.2014

Płyn wspomagania spuszczony - wyszło ok. 0,5ltr


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#38 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:11, 19.08.2014

czy może mi ktoś powiedzieć jaka jest średnica wewnętrzna przewodu powrotnego do zbiorniczka wspomagania? (łączącego zbiorniczek wspomagania z chłodnicą wspomagania?


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#39 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 09:44, 19.08.2014

Zigi, średnica wewnętrzna przewodu metalowego fi 8,0mm, średnica wewnętrzna przewodu gumowego fi 10,0mm


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#40 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:14, 19.08.2014

Czrnota jak sposzczałeś płyn? Odpinałeś powrót od zbiorniczka czy inaczej że tak mało wypłynęło?
  • 0

#41 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 10:24, 19.08.2014

Odpiąłem rurkę metalową od rurki gumowej w dolnym prawym rogu chłodnicy klimy oraz przy zbiorniczku, tak, że mogłem wyjąć całą rurkę metalową sprzed chłodnicy klimy, obroty na maxa kierą też były, więcej nie chciało :)


Użytkownik Czarnota edytował ten post 10:26, 19.08.2014

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#42 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:31, 19.08.2014

Ja jak odpiolem powrót to zapalilem silnik i krecilem kierownicą od skrajnego do skrajnego aż przestało lecieć. Wypłynęło ok litr noże odrobinę więcej. Dla tego pytam bi układ ma ok 1,2 litra a Tobie tylko 0,5 wypłynęło.
  • 0

#43 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 13:55, 19.08.2014

Ja nie odpalałem silnika, pewnie dlatego tak mało wypłynęło. Moim celem nie była wymiana płynu tylko wymiana przerdzewiałej rurki :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#44 Boguś

Boguś
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Czechowice-Dz.
  • Silnik:1.7
  • Wersja:Civic CTDi Sport
  • KM:101
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:10, 19.08.2014

A wysysałeś płyn ze zbiorniczka czy odlączyleś tylko chlodniczkę i pokręciłeś kierownicą? Pytam bo też muszę wymienić chlodnicę ale jak na razie pogoda mi w tym nie pomaga :-(
  • 0

#45 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 21:17, 19.08.2014

Nie wysysałem płynu ze zbiorniczka, sam sobie spłynął cwaniaczek. Rurki do magla nie odłączałem w zbiorniczku. Kierą kręciłem bardzo spokojnie, magiel po spuście 0,5ltr nie zgrzyta :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq