Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Silnik nie odpala


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#31 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:15, 07.01.2018

Nie koniecznie.


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#32 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Ostrowiec ÅšwiÄ™tokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 07.01.2018

To juz całkiem mnie zbiłeś z tropu @przemkowal :D


  • 0

#33 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:20, 07.01.2018

miałem przypadek jak w civicu iskra była a nie palił. Po wymianie aparatu (bo nie wiedziałem wtedy jak sprawdzić moduł i cewkę) załapał od strzała.


  • 0

#34 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Ostrowiec ÅšwiÄ™tokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 08.01.2018

Kurna moze i w tym musze szukac przyczyny, dzis okreciłem pompke paliwa i chodzi, za filterkiem sciagnałem przewód, paliwo daje, przekaźnik chodzi wiec juz nie wiem co moze byc

 

 

AAA i jeszcze jedno, świece są suche wiec na tyle krecenia powinienem go zalac i to byłoby widoczne na swiecach a tu duupa


Użytkownik Kemot edytował ten post 17:22, 08.01.2018

  • 0

#35 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:30, 09.01.2018

Jak jest paliwo i iskra w nieodpowiednim momencie to też świece będą suche i nie odpali

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#36 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:24, 09.01.2018

Piszesz że kręci jak szalony. Czy nie masz wrażenia, że jakoś lżej bez kompresji? Jak rozrząd? Może ścieło parę zębów lub przeskoczył.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#37 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Ostrowiec ÅšwiÄ™tokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:32, 09.01.2018

krecic krecic ale przy kolejnej probie czuc wyraznie siadanie aku , zaraz biore sie za sprawdzenie cewki i bd wiedział co i jak a jesli nie dojde do tego to jutro warsztat i moze cos zrobią bo niedługo wyjazd mam a auto pod drzewem nieżywe

 

 

ByÅ‚em odkrÄ™ciÅ‚em kopuÅ‚ke i pomierzyÅ‚em cewke wg wskazaÅ„ Przemkowala, z ksiazki wynika ze  wartosc tej rezystancji czy jakos tak powinna wynosic od 0.45-0.55 omów, u mnie wyszÅ‚o 0.30-0.31 wiec wiele ponizej prawidÅ‚owej, do tego sie przyjrzaÅ‚em to na tej cewce co wystaje ten drucik taki cieniutki jest jakby przytopiony delikatnie albo to ja juz mam zwidy i szukam na siÅ‚e, zastanawiam sie czy nie kupić caÅ‚ego aparatu i go wymienic bo u mnie tez jest delikatny wyciek oleju wiec to napewno tez ma jakis wpÅ‚yw na tÄ… iskre czy juz uj wie co. Bede jeszcze kombinowaÅ‚ ale raczej Przemkowal mozesz miec racje z tym wszystkim bo juz nie mam racjonalnego wytÅ‚umaczenia co jej kurna moze dolegać


Użytkownik Kemot edytował ten post 16:12, 09.01.2018

  • 0

#38 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Ostrowiec ÅšwiÄ™tokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 10.01.2018

Witam, dzis wymieniłem aparat zapłonowy tak jak trzeba , pozbyłem się wycieku bo ten jest w dobrym stanie i suchy natomiast Honda dalej nie pali, kreci tak jakby juz miał pasc akumulator a podpieta przez kable pod drugie auto to i obroty jej wzrastają ale nie chce zapalic, juz mi rece opadły


  • 0

#39 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:06, 10.01.2018

A nie świeci inaczej niż zwykle kontrolka immobilisera?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#40 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Ostrowiec ÅšwiÄ™tokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:17, 10.01.2018

Przemkowal, wegług mnie jest wszystko tak jak bylo gdy odpalała, kontrolka kluczyka normalnie gasnie normalnie siweci, nie miga, jest m,ozliwosc by sie wtrysk zawiesił i nie puszczał dalej na listwe? stad te suche swiece?


  • 0

#41 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:46, 11.01.2018

Bo generalnie stwierdzenie paliwo jest, iskra jest dotyczy cylindra. Nie wiem gdzie w Accordzie jest czujnik położenia wału, ale nie ma sygnału z czujnika p.w. ecu nie da sygnału do otwarcia wtrysku paliwa.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#42 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Ostrowiec ÅšwiÄ™tokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 11.01.2018

Czujnik znajduje sie przy rozrzadzie z tego co patrzyłem, pytanie jak sprawdzic czy to jest przyczyną skoro nie wywaliło czeka na desce ?? podpiecie pod kompa pomoże jak silnik nie chodzi?


  • 0

#43 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:01, 11.01.2018

Może, trochę rada nie teges, ale spróbuj odpalić z ,,plaka" czyli zdemontuj dolot, pomocnik psika np. odświeżacz do kokpitu w przepustnicę, jeżeli powodem jest tylko paliwo , a zapłon OK. przynajmniej powinien "zagadać". W dieslach metoda znana. Nie będę proponować rozpylać benzynę, bo trochę niebezpieczne.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:59, 11.01.2018

Może, trochę rada nie teges, ale spróbuj odpalić z ,,plaka" czyli zdemontuj dolot, pomocnik psika np. odświeżacz do kokpitu w przepustnicę, jeżeli powodem jest tylko paliwo , a zapłon OK. przynajmniej powinien "zagadać". W dieslach metoda znana. Nie będę proponować rozpylać benzynę, bo trochę niebezpieczne.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Truskawkowy plak podobno najlepszy.
W sumie dlaczego nie spróbować.
  • 0

#45 Kemot

Kemot
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Ostrowiec ÅšwiÄ™tokrzyski
  • Silnik:1,8
  • Wersja:I
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 12.01.2018

Zobaczymy bo dzis oddałem Hanie do warsztatu, po całej sprawie napisze co bylo przyczyną, wypytam sie mechanika i postaram sie opisac tutaj wskazówki dla potomnych :) ale i tak dzieki za waszą pomoc w tym temacie !!


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq