Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Silnik nie odpala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 30.01.2013

Witam,
mam accorda 1.8. Przedwczoraj zaparkowałem,nic sie nie działo, wszysto było ok. Dzis chce odpalic i sie nie da. Rozrusznik kręci, kontrolki normalnie się świecą, ale silnik nie zaskakuje. Dolalem benzyny bo była juz rezerwa, ale dalej to samo. Próbowałem odpalić na gazie(Lovato smart), ale tez nic z tego. Macie pomysły co to może byc??Wiem, że pasowało by sprawdzić iskre, czy paliwo dochodzi, (nie jestem u siebie w domu i nawet nie mam żadnych narzędzi żeby sprawdzic)ale może macie jakies typy. Może kostka stacyjki ??
Z góry dzieki za odp.
  • 0

#2 ampimax

ampimax
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:oem
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 31.01.2013

Myślę że w braku iskry szukał bym problemu. Sprawdź czy kable nie są uszkodzone.
  • 0

#3 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 31.01.2013

Dziś wsiadłem do auta no i odpaliło. Bądź tu człowieku mądry co mu odbiło. Trzeba bedzie posprawdzać bo jak sie gdzies pojedzie to może byc problem z powrotem.
  • 0

#4 songg

songg
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Knurów (śląskie)
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:03, 31.01.2013

Mi też zdarzyło się to ze dwa razy zimą. Zauważyłem, że takie coś (zdarza się bardzo rzadko) może pojawić się gdy samochód zostanie uduszony na zimnym silniku zaraz po odpaleniu po dłuższym postoju (1-2). Nie było u Ciebie jakiejś podobnej sytuacji?
  • 0

BRC Genius Sequent 24, BRC Rail Sequent 24, BRC River, BRC Europa, STAKO tor.


#5 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:34, 31.01.2013

duża wilgoć + rezerwa = rosa na wewnętrzenej ścianie baku = "zapchanie" filtra paliwa

przed odpalaniem kilka razy przepchnij paliwo uruchamiając pompę paliwa (kluczyk w pozycję II, bez odpalania),
to pomoże

jeśli filtr paliwa nie był wymieniany - wymienić, koszt niewielki

nie jeździć na rezerwie bo jak pisałem na początku, w powietrzu duża wilgoć, duże różnice temperatur - to wszystko ma wpływ na takie stare
auta
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#6 dodo23

dodo23
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 31.01.2013

Ja miałem podobnie tylko nie w Acco i powodem było to, że nie czytało z kluczyka immobilaizera i trzeba było kluczyk wyjąć obrócić poczekać chwilę i spróbować ponownie ;-)

Pochwal się swoim nabytkiem ;-)
  • 0

#7 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 31.01.2013

Immo zachowywał sie normalnie takżę w tym to nie lezy problem. W wolnej chwili trzeba wymienić filterek przepatrzec układ zasilania.

dodo23 spoko pochwale sie, ale teraz zywcem nie ma na nic czasu bo System Eliminacji Studentów Jest Aktywny = SESJA
  • 0

#8 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:26, 31.01.2013

Stawiam na kostkę stacyjki...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#9 wujasss666

wujasss666
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:krk-nh
  • Silnik:H22
  • Wersja:V-TEC
  • KM:ponoć 200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:kupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 31.01.2013

pawpor kręci rozrusznik,więc to nie kostka stacyjki. Filer paliwa do wymiany obowiązkowo przed zimą, u mnie w każdym aucie. Jeżeli jeździsz na rezerwie często to się szybko dopcha. Jak zdarzy wam się ,że musicie zapalić bo na przykład małe dziecko jest w aucie albo coś takiego to można przebić filtr śrubokrętem i zapali na bank potem długa do warsztatu :-P Tak na poważnie to bardzo prawdopodobna przyczyna kardas, opisał dokładnie
  • 0

#10 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:20, 01.02.2013

ie Tak mowicie o tym paliwie, a mi sie przypomniało, że przecież próbowałem odpalić awaryjnie na gazie i też nie mógl zaskoczyc. Może to wilgotna cewka czy cos ?Trzeba bedzie to posprawdzac
  • 0

#11 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:15, 01.02.2013

Jak długo kręciłeś to zalałeś świece i wtedy przełączenia na gaz niczego nie zmieniło. Postał, paliwo odparowało i zapalił.
  • 0

#12 manda

manda
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:TRN/KRK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 01.02.2013

No faktycznie tak mogło być. Takze w najbliższym czasie przeglądzik i wymiana filterków :P
  • 0

#13 bohunos

bohunos
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Siedlce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 02.02.2013

Panowie u mnie to samo. Zawsze pali na dotyk a raz w miesiącu można kręcic do usranej śmierci. Po jakiejś godzinie takiej zabawy zaczyna łapac i w końcu zapali. Swiece nowe, na rezerwie nie jeżdże. Co to może byc??
  • 0

#14 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:02, 04.02.2013

pawpor kręci rozrusznik,więc to nie kostka stacyjki.

U mnie tez kręcił rozrusznik a nie odpalał - winna kostka stacyjki...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#15 Macialdo

Macialdo
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:53, 05.02.2013

Panowie u mnie to samo. Zawsze pali na dotyk a raz w miesiącu można kręcic do usranej śmierci. Po jakiejś godzinie takiej zabawy zaczyna łapac i w końcu zapali. Swiece nowe, na rezerwie nie jeżdże. Co to może byc??


Miałem podobny problem w poprzednim samochodzie (Astra F). Później zdarzało mu się to coraz częściej. Okazało się, że czujnik położenia wału świrował. Po wymianie kilka dni było ok, ale dalej coś było nie tak. Ostatecznym rozwiązaniem była wymiana czujnika temperatury silnika.
Nie twierdze, że to coś pomoże, ale zawsze jedna rzecz do sprawdzenia więcej, jeśli reszta będzie ok.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq