Skocz do zawartości


RODO w HAKP

V-TEC a BLOS


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:21, 03.06.2009

Witam wszystkich serdecznie, zamierzam zakupić sobie Accorda Coupe VI 2.0 V-tec, a z racji tego że robie dużo km dziennie, bede zakładał instalację gazową.

Wcześniej miałem pralkę, z silnikiem 2.0 z założonym blosem, reduktor 140kw, całkiem fajnie to jeździło, lepiej niż u takiej samej pralki na sekwencji.

i tutaj moje pytanko, czy Vtec z blosem się będzie lubił? macie jakieś doświadczenia?

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:18, 03.06.2009

Co do blosa w silniku hondy, to żadna filozofia. Dobry montaż + strojenie i nie ma problemu. Obecnie jednak nie sensu ładować się w II generację. Przy obecnych cenach instalacji sekwencyjnych nie ma co nawet spoglądać wstecz, tylko montować nowocześniejsze rozwiązania.

...lepiej niż u takiej samej pralki na sekwencji.

Widocznie nie była to dobrze dobrana i zestrojona instalacja gazowa.
Co do blosa, to ingerując w dolot, zmniejszamy moc silnika bardziej aniżeli by to było w przypadku instalacji sekwencyjnej.

Kolego nie zastanawiaj się długo tylko wybierz sekwencyjną instalację LPG. Montując zestaw który standardowo polecamy na forum, w zakładzie gdzie są osoby które wiedzą co robię, będziesz w 100% zadowolony. Skoro piszesz, że dzienne robisz duże dystanse, to tym bardziej zakładaj sekwencję, gdyż koszt jej montaży szybko Ci się zwróci.

Mieszkasz w takim regionie gdzie ciężko będzie znaleźć dobry zakład (o ile w ogóle jest). Miejmy jednak nadzieję, że wspólnie coś wymyślimy.

Do zobaczenia na trasie.





IPB Skin By Virteq