Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tarcze hamulcowe ebay


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 dexter7d

dexter7d
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:UK - Peterborough
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:27, 16.01.2013

Witam.

Przeczytalem juz ten duzy temat o tarczach I klockach ale jest pewien problem bo mieszkam. UK i np tarcz ATE na eBay nie widze, ani Zimerman.
Jesli zdecydowalbym sie tarcze EBC standard to jakie klocki ?? Normalne nie twarde nie skrzypiace z tymi tarczami.
  • 0

#2 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1275 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:30, 16.01.2013

Witam.

Przeczytalem juz ten duzy temat o tarczach I klockach ale jest pewien problem bo mieszkam. UK i np tarcz ATE na eBay nie widze, ani Zimerman.
Jesli zdecydowalbym sie tarcze EBC standard to jakie klocki ?? Normalne nie twarde nie skrzypiace z tymi tarczami.

Zakładaj do tego EBC Black (ultimax) lub Green :B
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#3 dexter7d

dexter7d
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:UK - Peterborough
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:57, 16.01.2013

Witam.

Przeczytalem juz ten duzy temat o tarczach I klockach ale jest pewien problem bo mieszkam. UK i np tarcz ATE na eBay nie widze, ani Zimerman.
Jesli zdecydowalbym sie tarcze EBC standard to jakie klocki ?? Normalne nie twarde nie skrzypiace z tymi tarczami.

Zakładaj do tego EBC Black (ultimax) lub Green :B



te green sa twardsze ?
i jeszcze jedno bardzo wazne

niedawno zmenialem tyl - tarcze i klocki

tarcze sa zolte po 2 dniach - ta gruba czesc na piaste
podobno to normalne i dzis znajomy stwierdzil ze tylko oryginalne tarcze nie beda rdzewiec. to prawda ?

Te EBC tarcze standardowe tez mi od razu zrobia sie zolte ?
  • 0

#4 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1275 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:00, 16.01.2013

Wszystkie tarcze poza Zimmermann Sport i EBC Turbo Groove będą rdzewieć. Znajomy chyba za bardzo w temacie nie był bo plecie bzdury o OE tarczach..

Zimmermann Sport I EBC Turbo Groove mają powłokę antykorozyjną

te green sa twardsze ?

Nie rozumiem...

Klocki EBC Green mają wyższą wytrzymałość cieplną, mniej pylą i mają wyższy współczynnik tarcia od klocków OEM. Nie będą piszczeć - mają podkładki antywibracyjne
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#5 dexter7d

dexter7d
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:UK - Peterborough
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:54, 16.01.2013

Wszystkie tarcze poza Zimmermann Sport i EBC Turbo Groove będą rdzewieć. Znajomy chyba za bardzo w temacie nie był bo plecie bzdury o OE tarczach..

Zimmermann Sport I EBC Turbo Groove mają powłokę antykorozyjną

te green sa twardsze ?

Nie rozumiem...

Klocki EBC Green mają wyższą wytrzymałość cieplną, mniej pylą i mają wyższy współczynnik tarcia od klocków OEM. Nie będą piszczeć - mają podkładki antywibracyjne



a czy do standardowych tarcz EBC, green stuff nie bedza za mocne ? nie pokrzywie szybciej tarcz ?
  • 0

#6 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1275 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:22, 16.01.2013

a czy do standardowych tarcz EBC, green stuff nie bedza za mocne ? nie pokrzywie szybciej tarcz ?

Nie, EBC Standard chodzą dobrze nawet na Yellow Stuff. Tarcze skrzywisz szybciej stosując za słabe klocki niż za mocne
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#7 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:32, 16.01.2013

je jezdze juz ponad rok na green'ach przy oem tarczach i zadnych problemow i tak jak napisal pawpor mniej pyla niz oem i nic nie piska ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#8 dexter7d

dexter7d
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:UK - Peterborough
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:16, 16.01.2013

wielkie dzieki

zamowilem EBC standard i Ultimaxy . Greeny byly dwa razy drozsze.


dzieki ludziska :)
  • 0

#9 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:20, 17.01.2013

ultimaxy mialem z tylu, klocki jak klocki :lol:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#10 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:37, 18.01.2013

je jezdze juz ponad rok na green'ach przy oem tarczach i zadnych problemow i tak jak napisal pawpor mniej pyla niz oem i nic nie piska ;-)


Jest jakas odczuwalna roznica w porownaniu do klockow OEM?
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#11 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:51, 18.01.2013

je jezdze juz ponad rok na green'ach przy oem tarczach i zadnych problemow i tak jak napisal pawpor mniej pyla niz oem i nic nie piska ;-)


Jest jakas odczuwalna roznica w porownaniu do klockow OEM?

niewiem :roll: bo zmienialem na green'y razem z zaciskami z ATR'a i przewodami w oplocie, wiec po calym zabiegu roznica byla ale co daly same green'y :roll:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#12 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:03, 19.01.2013

Brodziu, czy zaciski z ATRa zakładałeś do seryjnych tarcz z VIIgen?
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#13 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1275 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:45, 19.01.2013

Brodziu, czy zaciski z ATRa zakładałeś do seryjnych tarcz z VIIgen?

Z tego co wiem - tak :B
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#14 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:30, 20.01.2013

Brodziu, czy zaciski z ATRa zakładałeś do seryjnych tarcz z VIIgen?

taaa, do 2.2 i do 2.4 jest plug&play ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#15 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:47, 25.01.2013

a tarcza nie jest węższa przypadkiem?
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq