Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

BRC czy Stag


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#31 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 23:02, 11.01.2013

cinek1983, to sobie zakładaj do czego chcesz i co chcesz włącznie z taczką z budowy ale nie wciskaj kitu innym że lubryfikacja to takie zajebiste coś.. skoro ja jej nie mam to co jestem debil.. chyba trochę więcej wiem o LPG niż ty więc daruj sobie..
  • 0

#32 GlinuÅ›

GlinuÅ›
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • SkÄ…d:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:49, 12.01.2013

nikogo nie zmuszam do zakładania lubryfikacji bo to decyzja właściciela auta

I niech tak pozostanie-w tym siÄ™ zgadzamy.
  • 0

#33 dexx-x

dexx-x
  • Nowy
  • 5 postów
  • SkÄ…d:lubuskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 12.01.2013

w naszym województwie jest cała czapka warsztatów montujących gaz. jakbyś poszukał na stronie gazeo.pl to znalazłbyś ich liste, tak samo jest ze stroną brc.


jak wspomnialem wczesniej mam problem z zalogowaniem sie na forum gazeo to tez nie szukalem nic tam poki problem techniczny nie zostanie rozwiazany..

................................
juz mam dostep.. ale w dziale Warsztat - polecam -> lubuskie.. nie widze zeby ktos polecal warsztat z Zielonej Góry.. co prawda ktos poleca zaklad z żar.. ale z nastepnej odpowiedzi wynika ze to nie polecenie lecz reklama :)
  • 0

#34 cinek1983

cinek1983
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • SkÄ…d:Å»ary
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:41, 13.01.2013

dexx-x, skąd dokładnie jesteś że szukasz warsztatu z Zielonej Góry? zdecydowałeś się którą instalację wybierzesz staga czy brc?

skoro ja jej nie mam to co jestem debil.. chyba trochę więcej wiem o LPG niż ty więc daruj sobie..

nie powiedziałem że jesteś debil tak samo jak nie powiedziałem że wiesz mniej ode mnie o LPG.
wszyscy boją się tej lubryfikacji i mówią o jej kosztach to znaczy że ile sobie u Was życzą za jej montaż i później olej do uzupełniania?
  • 0

#35 figaro2

figaro2
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • SkÄ…d:Tarnów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:59, 18.01.2013

Ja ze swojego doświadczenia (w drugiej Hondzie) zdecydowanie polecam BRC.
Nie miałem doświadczenia z innymi instalacjami.
Tu na forum faworyzują jedną instalacje i jednego instalatora, więc opinie są mało obiektywne - moim zdaniem.

Pozdrawiam.
  • 0

#36 GlinuÅ›

GlinuÅ›
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • SkÄ…d:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:34, 19.01.2013

Ja ze swojego doświadczenia

To rzeczywiście doświadczenie masz,a więc poprosimy o trochę więcej zaangażowania w tematach lpg.

Tu na forum faworyzują jedną instalacje i jednego instalatora, więc opinie są mało obiektywne - moim zdaniem.

To chyba jakieś nieporozumienie bo co do instalacji pt. Stag muszę przyznać Tobie rację-dużo osób ma ją zamontowaną,ale nikt nie zmusza nowych użytkowników do jej montowania ( to tylko propozycje ) ,a osobiście gdybym miał montować instalkę to założyłbym pewnie Landi Renzo Omegas ( w FAQ polecana jako najlepsza w Polsce ) , natomiast co do instalatora ( jest jeden,który co jakiś czas pojawia się na forum i montuje zawodowo ) ,ale żeby go faworyzować ? i zmuszać Kolegów np. z zachodniopomorskiego do jazdy na " kresy " ? Co do instalacji BRC to nie wiem,nie znam się i nie wypowiadam się.Są Koledzy,którzy ją mają lecz mało ją zachwalają.
Także figaro 2 przed następnym postem w tym dziale poprosimy o jakieś konkrety,bo Twoja opinia jest mało obiektywna - moim zdaniem.
  • 0

#37 buford

buford
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:maÅ‚opolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:49, 19.01.2013

Witam moim zdaniem najważniejsze to fachowy montaż instalacji, u mnie na pokładzie od dwóch lat zestaw za który większość forumowiczów skazała by mnie na lincz tj.
tomasetto at 09
zenit
valteki - czerwone :!:
i żadnych problemów od dnia montażu po prostu nie wiem że mam instalacje gazową. Różnica między pb minimalna może na wzniesieniach z obciążeniem podczas przyspieszania spalanie średnio 12l. Żadnych checków
  • 0

#38 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:02, 19.01.2013

żadnych problemów od dnia montażu

Powiedz kolego jak często benzyny dolewasz? Bo zamontować byle co i podpierać się benzyną to żadna sztuka. AT-09 alaska jest 90KM, a arctic do 130KM maks. Tak więc nie ma siły i benzyną będzie się podpierać przy bardziej agresywnej jeździe czy większych obciążeniach. Co valteków, to da radę nimi ogranąć 130-140KM przy dobrym reduktorze. One są po prostu nie ekonomiczne. Raz, że spalanie większe dwa to, że trzeba je kalibrować i regenerować, a to kosztuje. Zenit też ogarnie jak da mu się dobre wtryski i reduktor, bo nie będzie musiał nic korygować.

Różnica między pb minimalna może na wzniesieniach z obciążeniem podczas przyspieszania

Jak widać samemu to potwierdzasz.

Nikt tu nikogo nie chce objeżdżać, tylko pomóc żeby było dobrze. Porównajcie tylko nasz klub z innymi. Ganiamy tak was za te instalacje LPG, to mało kto ma problemy. Poczytajcie fora innych klubów. Jak zima przychodzi to płacz i lament w działach LPG.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#39 buford

buford
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:maÅ‚opolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:33, 19.01.2013

Ok co do parametrów to at 09 arctic tak jak piszesz do ok 136 km , u mnie daje rade - pewnie wspiera sie benzyną. Chodziło mi o to aby przy decyzji o lpg wybierać zakład majacy dobrą opinie.
  • 0

#40 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:28, 19.01.2013

Ok co do parametrów to at 09 alaska tak jak piszesz do ok 136 km , u mnie daje rade - pewnie wspiera sie benzyną. Chodziło mi o to aby przy decyzji o lpg wybierać zakład majacy dobrą opinie.

Kolego - zakład mający dobrą opinię nie zamontowałby takiego zestawu.
  • 0

#41 buford

buford
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:maÅ‚opolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:13, 19.01.2013

Ok co do parametrów to at 09 alaska tak jak piszesz do ok 136 km , u mnie daje rade - pewnie wspiera sie benzyną. Chodziło mi o to aby przy decyzji o lpg wybierać zakład majacy dobrą opinie.

Kolego - zakład mający dobrą opinię nie zamontowałby takiego zestawu.

W porządku czyli u mnie jest nie ok instalacja. Jak w takim razie wytłumaczyć fakt brak komunikatów check gdzie jak czytam u innych forumowiczów jest to zmorą pomimo lepszych zestawów.
  • 0

#42 GlinuÅ›

GlinuÅ›
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • SkÄ…d:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:31, 19.01.2013

Jak w takim razie wytłumaczyć fakt brak komunikatów check

a tak masz ustawione że:

u mnie daje rade - pewnie wspiera sie benzynÄ….


  • 0

#43 buford

buford
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:maÅ‚opolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:30, 19.01.2013

Dzięki - w poniedziałek atakuje montownie mojej lpg co do mocy reduktora, a tak szczerze mówiąc to tej benzyny nie dolewam za wiele ale to tylko moje subiektywne odczucie -nie mierzyłem menzurką . Wcześniej i obecnie miałem i mam inne samochody z lpg więc mam porównanie w przypadku accorda jest taniej i o to chodziło. Kończę bo to nie ten temat. I tak jak wcześniej pisałem dynamika ok. a na wzniesieniach z obciążeniem każdy acco VI przymula - nie dotyczy type R
Pozdrawiam KolegÄ™ :-)
  • 0

#44 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • SkÄ…d:OstroÅ‚Ä™ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:15, 22.03.2017

W 7 gen silnik 2.4 miałem BRC bardzo dobra instalacja, nie czułem w ogóle spadku mocy na LPG.

W 8 gen silnik 2.4 mam Stag i tutaj spadek mocy na LPG trochę jest. Przy normalnej jeździe nie czuć ale przy kręceniu wysoko czuć różnice że na benzynie ciągnie lepiej.

 

Gdybym miał zakładać jeszcze raz wybrał bym BRC.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 00:16, 22.03.2017

  • 0

#45 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:22, 22.03.2017

Tylko obecnie BRC zakłada instalki z zablokowanymi kompami. Tylko serwis może się podpiąć.

I tego na chwilÄ™ obecnÄ… nie obejdziesz.

 

Poza tym niższa jakość komponentów za dużą kasę - za cenę 1 wtryskiwacza kupisz całą listwę. A jakość nie jest już taka jak była.

 

Sam mam BRC SQ24 ale na starych gratach i jest super.

Też myślałem nad kolejnym montażem BRC, ale po obecnych zmianach już nie.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq