Witam.
Wiem że temat był wałkowany już wielokrotnie, ale mam wrażenie że przypadek każdego jest trochę inny.
Muszę wymienić juz klocki - przód i tył (zużyły się w sumie równo). OEM-owe tarcze (fabryczne) zostają. Co polecacie?? Muszę przyznać że do oryginalnych klocków nie miałem zarzutów, tarcze są jeszcze w całkim dobrym stanie i mam nadzieje że na nich jeszcze trochę pojeżdżę.
Nie chciałbym tej operacji przeprowadzać w ASO
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:22, 05.01.2013
#3
Napisano 12:56, 05.01.2013
co do hamulcow to jesli chcesz poprawy, zmien sobie na hamulce z 2.4 zobaczysz ogromna choc acco 8 2.0 nie hamuje tak zle
#4
Napisano 15:44, 05.01.2013
Nie czuje i nie slysze roznicy w stosunku do ori. Nic nie piszczy,chrobocze ect.....polecam.
Na przednich fabrycznych jest bity napis JURID,sygnowane sa przez ATE.
Na tylnych fabrycznych znalazlem tylko sygnature HONDA.
#5
Napisano 15:51, 05.01.2013
#6
Napisano 16:00, 05.01.2013
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#7
Napisano 16:20, 05.01.2013
Niech bedzie...ja jestem ignorantem,a Ty super kierowca z toru wyscigowego...nie mam nic przeciwko .jak TRW vs seria nie widzisz roznicy to moze nie odpowiadaj na takie pytania. sorry ale to trzeba byc totalnym ignorantem zeby mowic ze klocki TRW sa godne uwagi większej niż spojrzenie na cene.
Co nie zmienia faktu,ze do normalnej jazdy klocki TRW spelniaja calkowicie moje i nie tylko moje oczekiwania i nie zauwazam
absolutnie zadnej roznicy do klockow ori.
Poza tym,sporo klientow zyczy sobie te klocki zamiast ori i jeszcze nikt u nas ich nie reklamowal,ani marudzil.
Oczywiscie,jesli ktos oczekuje czegos wiecej niz seria,to moze zainwestowac w cos lepszego.
#8
Napisano 16:28, 05.01.2013
#9
Napisano 18:00, 05.01.2013
szkoda tylko ze po 50kkm te klocki sa jak nowe a tarcze do wymiany no ale przeciez jest oszczednosc:)
Dokładnie tak najczęściej jest.
Ale jak ktos idzie i mowi, Panie Zenku, tanie klocki chce, zeby mi tylko hamowaly jak ta lala. Wiec sa tanie i tak wytrzymale, ze zjedzą 3 komplety tarcz i nadal beda jak nowe. Wiec Pan Zenek w razie czego powie, ze klocki dal dobre tyle tylko, ze pod zle tarcze, albo ze tarcze za slabe do "tak" dobrych klocków
#10
Napisano 18:19, 05.01.2013
Niestety też to potwierdzam - dodatkowo pylą jak cholera...szkoda tylko ze po 50kkm te klocki sa jak nowe a tarcze do wymiany no ale przeciez jest oszczednosc:)
Kolejną wadą tych klocków jest dużo słabsza siła hamowania - ostatnio wymieniałem znajomemu klocki TRW po przebiegu 15kkm bo tarcze były już w połowie zużycia, założyłem EBC Black i sam stwierdził, że w końcu ma dobre hamulce...
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#11
Napisano 21:00, 05.01.2013
Mam auto od nowosci,jezdze spokojnie...poruszam sie po Warszawie,ale jade drogami szybkiego ruchu i bez swiatel. Tylne klocki ori padly
po 40 kkm,a przod po 47 kkm. Ale przy wymianie na TRW zmierzylismy z mechanikiem zuzycie moich tarcz.
Wymiar nominalny dla przodu to 25 mm,a tylu 10 mm. Odpowiednio minimalny wymiar tarczy do wymiany to przod 23 mm,tyl 8 mm.
U mnie pomiar wykazal z przodu i z tylu ponad 1 mm zuzycia.
Tak wiec z ori klockami w 8 gen.tarcze leca bardzo szybko. Mam takze znajomego lekarza,ktory jezdzi takze spokojnie,tylko stoi duzo w korkach.
Byl u nas na przegladzie i przy przebiegu 25 kkm mial skonczone klocki przod i tyl,a tarcze mialy tylko 0.2 mm zapasu do wymiaru granicznego.
Wniosek jest prosty...moze wasze doswiadczenia dotycza tarcz 7 gen,ale 8 gen i tak zjada tarcze bardzo szybko,bez wzgledu jakie klocki uzyjemy. Co do pylenia to ori JURID/ATE pylily tak samo jak TRW...ja nie widze roznicy.
A i jeszcze co do EBC...raz kupilem tarcze i klocki do Octavii...czarne .
Pogiely sie juz po 2kkm...ja nie jestem fachowcem,ale to byl najwiekszy syf jaki kupilem.
No i co do skutecznosci hamowania...fakt awaryjnie nie hamowalem,ani na ori,ani na TRW...ale mysle,ze ewentualne hamowanie awaryjne to one przezyja .
A poza tym...nie wpadajmy w paranoje....to jak z oponami.
Jedni kupuja opony UHP,a innym wystacza do jazdy budzetowy Barum lub Sawa.
Kazdemu wedlug potrzeb i przekonan...ja na przyklad mam slabe doswiadczenia z EBC,a ktos inny dobre...taki swiat
#12
Napisano 22:44, 05.01.2013
Co do moich doświadczeń to miałem z przodu hamulce z 2.4 8gen 320mm ori tarcza honda i klocek EBC green. klocek szedł szybko a tarcza była jak nowa po 2kkm gdzie klocka już trochę ubyło... Moim zdaniem hamulce w 8gen są lepsze niż w 7 do tego tarcze z tyłu są większe więc się wolniej zużywaja.
moim zdaniem dobre niedrogie klocki to ferodo premier. chyba lepsze niż EBC standard ale to porównywalny towar.
#13
Napisano 11:14, 08.01.2016
Panowie mam szybkie pytanko - po wszelkich analizach za i przeciw odnośnie różnych rozwiązań zastanawiam się nad poniższymi klockami
tarcze mam Zimmermanna
a nad klockami się zastanawiam takimi:
TEXTAR
EBC STANDARD
FERODO PREMIER
PAGIDA i FERODO DSP nie mogę znaleźć a potrzebuję pilnie zakupić klocki
Co polecacie pod ww tarcze?
Pzdr
#14
Napisano 12:21, 11.01.2016
EBC Green lub Galfer FDT1055
Wszystkie z wyżej wymienionych są zbyt słabe do tego samochodu...
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#15
Napisano 15:45, 12.01.2016
EBC Green lub Galfer FDT1055
Wszystkie z wyżej wymienionych są zbyt słabe do tego samochodu...
Chociażby w Intercars można kupić uczciwe klocki Jurid White (bdb hamują i nie brudzą felg jak EBC Green) albo wspomniane Ferodo Premier, które są na poziomie OEM bez niepotrzebnego przepłacania jak wyżej.
(opinia o Jurid - http://www.accordklu...viii-gen/page-3 )
2.4 ma zaciski dwutłoczkowe + duże tarcze 320mm+282mm i świetnie hamuje bez zakładania pseudo sportowych klocków ...
Edit:
Klocki Jurid White na przód i Ferodo na tył dla 8.gen'a są też dostępne w Lewianie w dużo lepszej cenie niż w IC.
http://www.hamulcesklep.pl/o/572635JC
Użytkownik Pejot edytował ten post 16:19, 12.01.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych