Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Klocki Hamulcowe Accord 2.0 VIII - co wybrać

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomlub

Tomlub
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Danzig
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:22, 05.01.2013

Witam.

Wiem że temat był wałkowany już wielokrotnie, ale mam wrażenie że przypadek każdego jest trochę inny.

Muszę wymienić juz klocki - przód i tył (zużyły się w sumie równo). OEM-owe tarcze (fabryczne) zostają. Co polecacie?? Muszę przyznać że do oryginalnych klocków nie miałem zarzutów, tarcze są jeszcze w całkim dobrym stanie i mam nadzieje że na nich jeszcze trochę pojeżdżę.

Nie chciałbym tej operacji przeprowadzać w ASO ;)


  • 0
Byle do przodu!

#2 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 05.01.2013

Napisz do pawpora.
  • 0

#3 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:56, 05.01.2013

Tomlub, klocki z ASO kosztuja podobnie jak greeny i sa podobnej jakosci wiec czemu nie chciałbys z aso?

co do hamulcow to jesli chcesz poprawy, zmien sobie na hamulce z 2.4 zobaczysz ogromna choc acco 8 2.0 nie hamuje tak zle
  • 0

#4 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:44, 05.01.2013

Tomlub, Ja zalozylem u siebie klocki TRW zamiast orginalow.Przod i tyl kosztowaly mnie okolo 300 pln i jest to polowa ceny ori klockow.
Nie czuje i nie slysze roznicy w stosunku do ori. Nic nie piszczy,chrobocze ect.....polecam. :-D
Na przednich fabrycznych jest bity napis JURID,sygnowane sa przez ATE.
Na tylnych fabrycznych znalazlem tylko sygnature HONDA.
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#5 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:51, 05.01.2013

jak TRW vs seria nie widzisz roznicy to moze nie odpowiadaj na takie pytania. sorry ale to trzeba byc totalnym ignorantem zeby mowic ze klocki TRW sa godne uwagi większej niż spojrzenie na cene.
  • 0

#6 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:00, 05.01.2013

Tomlub, Do VIII tylko EBC Green się nadają, reszta nadaje się do wyrzucenia pieniędzy...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#7 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:20, 05.01.2013

jak TRW vs seria nie widzisz roznicy to moze nie odpowiadaj na takie pytania. sorry ale to trzeba byc totalnym ignorantem zeby mowic ze klocki TRW sa godne uwagi większej niż spojrzenie na cene.

Niech bedzie...ja jestem ignorantem,a Ty super kierowca z toru wyscigowego...nie mam nic przeciwko :mrgreen: .
Co nie zmienia faktu,ze do normalnej jazdy klocki TRW spelniaja calkowicie moje i nie tylko moje oczekiwania i nie zauwazam
absolutnie zadnej roznicy do klockow ori.
Poza tym,sporo klientow zyczy sobie te klocki zamiast ori i jeszcze nikt u nas ich nie reklamowal,ani marudzil.
Oczywiscie,jesli ktos oczekuje czegos wiecej niz seria,to moze zainwestowac w cos lepszego.
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:28, 05.01.2013

nikt tu nie pisze o oczekiwaniu czegos wiecej ale o hamowaniu na podobnym poziomie. bo trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. nowa honde kupuja starsi ludize który długo odkladaja na ten samochód a pozniej jak przyjdzie do wymiany to kupuja to co najtansze. ze gorzej hamuje? kto to zauwazy jak zawsze hamowal 200m przed skrzyzowaniem i nie rozpedzal auta do predkosci wiekszej jak 90km/h. szkoda tylko ze po 50kkm te klocki sa jak nowe a tarcze do wymiany no ale przeciez jest oszczednosc:)
  • 0

#9 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:00, 05.01.2013

szkoda tylko ze po 50kkm te klocki sa jak nowe a tarcze do wymiany no ale przeciez jest oszczednosc:)


Dokładnie tak najczęściej jest. :ok

Ale jak ktos idzie i mowi, Panie Zenku, tanie klocki chce, zeby mi tylko hamowaly jak ta lala. Wiec sa tanie i tak wytrzymale, ze zjedzą 3 komplety tarcz i nadal beda jak nowe. Wiec Pan Zenek w razie czego powie, ze klocki dal dobre tyle tylko, ze pod zle tarcze, albo ze tarcze za slabe do "tak" dobrych klocków :-)
  • 0

#10 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:19, 05.01.2013

szkoda tylko ze po 50kkm te klocki sa jak nowe a tarcze do wymiany no ale przeciez jest oszczednosc:)

Niestety też to potwierdzam - dodatkowo pylą jak cholera...

Kolejną wadą tych klocków jest dużo słabsza siła hamowania - ostatnio wymieniałem znajomemu klocki TRW po przebiegu 15kkm bo tarcze były już w połowie zużycia, założyłem EBC Black i sam stwierdził, że w końcu ma dobre hamulce...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#11 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:00, 05.01.2013

Dobra panowie...zaden ze mnie ekspert od hamulcow,to fakt...ale. A propo ''zjadania ''tarcz hamulcowych przez orginalne klocki.
Mam auto od nowosci,jezdze spokojnie...poruszam sie po Warszawie,ale jade drogami szybkiego ruchu i bez swiatel. Tylne klocki ori padly
po 40 kkm,a przod po 47 kkm. Ale przy wymianie na TRW zmierzylismy z mechanikiem zuzycie moich tarcz.
Wymiar nominalny dla przodu to 25 mm,a tylu 10 mm. Odpowiednio minimalny wymiar tarczy do wymiany to przod 23 mm,tyl 8 mm.
U mnie pomiar wykazal z przodu i z tylu ponad 1 mm zuzycia.
Tak wiec z ori klockami w 8 gen.tarcze leca bardzo szybko. Mam takze znajomego lekarza,ktory jezdzi takze spokojnie,tylko stoi duzo w korkach.
Byl u nas na przegladzie i przy przebiegu 25 kkm mial skonczone klocki przod i tyl,a tarcze mialy tylko 0.2 mm zapasu do wymiaru granicznego.
Wniosek jest prosty...moze wasze doswiadczenia dotycza tarcz 7 gen,ale 8 gen i tak zjada tarcze bardzo szybko,bez wzgledu jakie klocki uzyjemy. Co do pylenia to ori JURID/ATE pylily tak samo jak TRW...ja nie widze roznicy.
A i jeszcze co do EBC...raz kupilem tarcze i klocki do Octavii...czarne .
Pogiely sie juz po 2kkm...ja nie jestem fachowcem,ale to byl najwiekszy syf jaki kupilem.
No i co do skutecznosci hamowania...fakt awaryjnie nie hamowalem,ani na ori,ani na TRW...ale mysle,ze ewentualne hamowanie awaryjne to one przezyja :-D .
A poza tym...nie wpadajmy w paranoje....to jak z oponami.
Jedni kupuja opony UHP,a innym wystacza do jazdy budzetowy Barum lub Sawa.
Kazdemu wedlug potrzeb i przekonan...ja na przyklad mam slabe doswiadczenia z EBC,a ktos inny dobre...taki swiat :mrgreen:
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#12 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:44, 05.01.2013

gebek, nikt tu nie napisał, że ebc to dobry sprzet. Jednak wydając podobną kwotę oferują znacznie więcej. Z oponami jest tak samo. wiadomo, że nie zawsze firmowe = lepsze ale niestety dobra opona kosztuje swoje. Tak samo dobry klocek i tarcza tez musi kosztować.

Co do moich doświadczeń to miałem z przodu hamulce z 2.4 8gen 320mm ori tarcza honda i klocek EBC green. klocek szedł szybko a tarcza była jak nowa po 2kkm gdzie klocka już trochę ubyło... Moim zdaniem hamulce w 8gen są lepsze niż w 7 do tego tarcze z tyłu są większe więc się wolniej zużywaja.

moim zdaniem dobre niedrogie klocki to ferodo premier. chyba lepsze niż EBC standard ale to porównywalny towar.
  • 0

#13 Wassil

Wassil
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 08.01.2016

Panowie mam szybkie pytanko - po wszelkich analizach za i przeciw odnośnie różnych rozwiązań zastanawiam się nad poniższymi klockami

tarcze mam Zimmermanna

a nad klockami się zastanawiam takimi:

TEXTAR

EBC STANDARD

FERODO PREMIER

 

PAGIDA i FERODO DSP nie mogę znaleźć a potrzebuję pilnie zakupić klocki

 

Co polecacie pod ww tarcze?

 

Pzdr


  • 0

#14 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:21, 11.01.2016

EBC Green lub Galfer FDT1055

 

Wszystkie z wyżej wymienionych są zbyt słabe do tego samochodu...


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#15 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:45, 12.01.2016

EBC Green lub Galfer FDT1055

 

Wszystkie z wyżej wymienionych są zbyt słabe do tego samochodu...

 

Chociażby w Intercars można kupić uczciwe klocki Jurid White (bdb hamują i nie brudzą felg jak EBC Green) albo wspomniane Ferodo Premier, które są na poziomie OEM bez niepotrzebnego przepłacania jak wyżej.

(opinia o Jurid - http://www.accordklu...viii-gen/page-3 )

 

2.4 ma zaciski dwutłoczkowe + duże tarcze 320mm+282mm i świetnie hamuje bez zakładania pseudo sportowych klocków ...

 

Edit:

Klocki Jurid White na przód i Ferodo na tył dla 8.gen'a są też dostępne w Lewianie w dużo lepszej cenie niż w IC.

http://www.hamulcesklep.pl/o/572635JC


Użytkownik Pejot edytował ten post 16:19, 12.01.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq