Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

silniczek krokowy???Pomocy!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 01.01.2013

Panowie czytałem wiele postów ale na ten temat nic nie znalazłem....Mam problem z tego co sie uświadomiłem to z silniczkiem krokowym ..Otóz jak odpalam silnik kiedy jest zimny to natychmiast zapala mi się check ,oraz obroty skaczą od 1100 do 1500 obr/min..Jazda to żadna przyjemność na małych obrotach wieczne szarpanie i skakanie Auta.Jak sie rozgrzeje i po kilkukrotnym odpaleniu auta obroty sie stabilizują i ostatnio nawet check zgasł.Jednak na zimnym silniku to samo od nowa.Nadmienie że już mam za sobą czyszczenie przepustnicy i krokowca, ale co do krokowca to mam pytanie czy przy czyszczeniu trzeba odkręcić czarną kostkę z gniazdem bo ,są tam jakieś dziwne sruby torx ale 5 ramienne i nietypowy rozmiar ,a torxy maja 6 .Własnie ich nie ogarnąłem i nie wiem czy robotę zrobiłem jak należy :lol: Przepustnicę jak i silniczek wymyłem w benzynie ekstrakcyjnej :!:Zastanawia mnie czy ma coś wspólnego wilgoć z powietrza bo jak się nagrzeje to jest ok..Jak pracuje silnik to po wyjęciu wtyczki z silniczka krokowego żadnych zmian w obrotach silnika ?
Pomóżcie bo nie wiem czy zabierać się jeszcze raz do czyszczenia czy szukać krokowca :lol: Jak go sprawdzić czy na pewno on walnął bo nie chciałbym bawić się w koszta...
:B
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:57, 01.01.2013

Jaki błąd pokazuje samodiagnostyka?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 01.01.2013

Ostatnio jak byłem u gaziarza to pokazywał P0511 i P2195

[ Dodano: 2013-01-03, 18:22 ]
Panowie czy ktoś mógłby się ustosunkować do mojego postu?Czy ktoś miał podobną sytuację czy trzeba odkręcić czarną kostkę od silniczka krokowego ?

[ Dodano: 2013-01-03, 18:23 ]
Panowie czy ktoś mógłby się ustosunkować do mojego postu?Czy ktoś miał podobną sytuację czy trzeba odkręcić czarną kostkę od silniczka krokowego ?
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#4 Bartosz007

Bartosz007
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Poznań
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:09, 03.01.2013

Z tego co piszesz to po odpaleniu zimny silnik ma 1100-1500obr. To zbyt niskie wartości. Zrób samodiagnostyke (na forum znajdziesz jak to zrobić) albo jedz do kogoś kto zajmuje się hondami i ma komputer żeby zczytac błąd, bo "gaziarz" to chyba nie jest odpowiednia osoba do rozwiązywania problemu silnika. Jesli jesteś z okolic Poznania to mogę dać ci namiar na dobrego fachowca od Hond, jak nie to poszukaj polecanego warsztatu w Twojej okolicy. Przyczyn falujacych obrotów może być
  • 0

#5 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:13, 22.01.2013

Panowie szukam samodiagnostyki aby zweryfikować jakie bledy i usterki???Nie mogę nigdzie znależć, a co znalazłem to tylko z dostępem dla osób uprawnionych :(:( Gaziarz podpiął się pod OBDII i błędy odczytał tylko dla mnie jest to zbyt ogólne :(Czy jest możliwe zdiagnozowanie konkretnie co u mnie się psuje lub walnęło ??
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#6 krzysztof324

krzysztof324
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Brzesko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:04, 22.01.2013

zwierasz piny 4 i 9 i robisz diagnostykę ECU - znajdz sobie na googlach zdejecie na ktorym sa pokazane piny zebys sie nie pomylil :) przekrecasz stacyjke i zaczyna ladnie migac(najlepiej nagraj sobie na komorke) pozniej tylko trzeba zczytac kody bledow i je znalesc :P
  • 0

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:54, 22.01.2013

.Mam problem z tego co sie uświadomiłem to z silniczkiem krokowym

W VII gen coś takiego jak silniczek krokowy,a właściwie tzw.zaworek jest pod przepustnicą i aby się tam dostać należy ją odkręcić.Nie sądzę,aby zaworek zwrotny się zasyfił. Tak go w fabryce przykręcili, aby nie majstrować przy nim. Co najwyżej może masz zabrudzoną przepustnicę i właśnie ją bym przeczyścił psikając po zdjęciu rury dolotowej ( odkręć śrubę opaski- klucz nasadowy 5,5 mm i zsuń rurę) w "gardziel przepustnicy na jej łopatkę i wokoło. Oczywiście uruchom auto zrób obroty na ok 2500-3000 i psikaj. Czytałem Twoje posty i ustaliłem,że masz graty
Stag 300+
Magic III
Matrix HD 544
lubryfikator
Miałem swojego czasu również Matrixy HD544 i wiem,że mogą się też zabrudzić, a teraz jak są mrozy również i kleić.W takim przypadku również praca silnika nie będzie dobra i dlatego proponuję zdemontować listwę i ją przeczyścić:

http://www.accordklu...ght=czyszczenie
  • 0

#8 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:20, 24.01.2013

Ostatnio jak byłem u gaziarza to pokazywał P0511 i P2195

Zrób samodiagnostyke (na forum znajdziesz jak to zrobić) albo jedz do kogoś kto zajmuje się hondami i ma komputer ,żeby z czytać błąd, bo "gaziarz" to chyba nie jest odpowiednia osoba do rozwiązywania problemu silnika.

Kolego maliniak292, gaziarz, który posiada skaner lepiej i dokładniej oczyta numery błędów niż Ty za pomocą kodów migowych , ponieważ kodów migowych jest kilkadziesiąt, które mówią który "blok" nie pracuje dokładnie, a kodów odczytanych za pomocą skanera jest kilka tysięcy taki mały przykład http://www.accordklu....php?t=13274... jak widzisz sam masz numer błędu P2195 . Jeśli byś odczytał za pomocą samodiagnostyki ciężko byłoby go zinterpretować.
DTC P2195: Zablokowany sygnał ubogiej mieszanki czujnika A/F (Czujnik 1)
DTC P0511: Uszkodzenie obwodu zaworu IAC
  • 0

#9 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 31.01.2013

Panowie byłem u magika i zdiagnozował uszkodzenie silniczka krokowego obwodu elektrycznego :-/
Spisał mi numer i jest taki 136800-2040 55 (24) jest na allegro używka
http://allegro.pl/ho...2964653489.html
ale nie wiem czy by pasował do mojej Hanki prosze o ocenę jakie jest wasze zdanie ..

I mam jeszcze jedno pytanie auto zaczęło więcej palić nie jest to jakoś znaczące , ale rzędu 1-2 l lpg i nie wiem czy może to być spowodowane tym IAC czy reduktorem który zmieniłem na KME Silver z Magica III ale juz w lato więc spalanie zwiększone wcześniej nie w zime ??

[ Dodano: 2013-02-10, 17:38 ]
Panowie odswiezam temat ;-)czy nikt nie jest w stanie konkretnie udzielić informacji ?????pomocy!B-)

[ Dodano: 2013-02-16, 13:41 ]
Czy to forum żyje !!!!!!!!!!!!!!! :roll:

[ Dodano: 2013-04-11, 17:08 ]
Niestety czasami i forum jest bezradne :cry:
Wszyscy na forum jeżeli chodzi o falowanie obrotów opisują na ciepłym (gorącym silniku)A u mnie wystepuje to na zimnym , ale nie zawsze miałem ok.miesiąca spokój i znowu niespodziewanie skaczące obroty ..
Na ciepłym silniku wszystko jest ok.obr.650-600.
Byłem już u trzech druciarzy ale zaden nie potrafił konkretnie stwierdzić o co chodzi.
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq