XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
silniczek krokowy???Pomocy!!
#1
Napisano 19:38, 01.01.2013
Pomóżcie bo nie wiem czy zabierać się jeszcze raz do czyszczenia czy szukać krokowca Jak go sprawdzić czy na pewno on walnął bo nie chciałbym bawić się w koszta...
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !
Maliniak292
#2
Napisano 19:57, 01.01.2013
#3
Napisano 21:05, 01.01.2013
[ Dodano: 2013-01-03, 18:22 ]
Panowie czy ktoś mógłby się ustosunkować do mojego postu?Czy ktoś miał podobną sytuację czy trzeba odkręcić czarną kostkę od silniczka krokowego ?
[ Dodano: 2013-01-03, 18:23 ]
Panowie czy ktoś mógłby się ustosunkować do mojego postu?Czy ktoś miał podobną sytuację czy trzeba odkręcić czarną kostkę od silniczka krokowego ?
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !
Maliniak292
#4
Napisano 23:09, 03.01.2013
#5
Napisano 10:13, 22.01.2013
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !
Maliniak292
#6
Napisano 12:04, 22.01.2013
#7
Napisano 16:54, 22.01.2013
W VII gen coś takiego jak silniczek krokowy,a właściwie tzw.zaworek jest pod przepustnicą i aby się tam dostać należy ją odkręcić.Nie sądzę,aby zaworek zwrotny się zasyfił. Tak go w fabryce przykręcili, aby nie majstrować przy nim. Co najwyżej może masz zabrudzoną przepustnicę i właśnie ją bym przeczyścił psikając po zdjęciu rury dolotowej ( odkręć śrubę opaski- klucz nasadowy 5,5 mm i zsuń rurę) w "gardziel przepustnicy na jej łopatkę i wokoło. Oczywiście uruchom auto zrób obroty na ok 2500-3000 i psikaj. Czytałem Twoje posty i ustaliłem,że masz graty.Mam problem z tego co sie uświadomiłem to z silniczkiem krokowym
Stag 300+
Magic III
Matrix HD 544
lubryfikator
Miałem swojego czasu również Matrixy HD544 i wiem,że mogą się też zabrudzić, a teraz jak są mrozy również i kleić.W takim przypadku również praca silnika nie będzie dobra i dlatego proponuję zdemontować listwę i ją przeczyścić:
http://www.accordklu...ght=czyszczenie
#8
Napisano 13:20, 24.01.2013
Ostatnio jak byłem u gaziarza to pokazywał P0511 i P2195
Kolego maliniak292, gaziarz, który posiada skaner lepiej i dokładniej oczyta numery błędów niż Ty za pomocą kodów migowych , ponieważ kodów migowych jest kilkadziesiąt, które mówią który "blok" nie pracuje dokładnie, a kodów odczytanych za pomocą skanera jest kilka tysięcy taki mały przykład http://www.accordklu....php?t=13274... jak widzisz sam masz numer błędu P2195 . Jeśli byś odczytał za pomocą samodiagnostyki ciężko byłoby go zinterpretować.Zrób samodiagnostyke (na forum znajdziesz jak to zrobić) albo jedz do kogoś kto zajmuje się hondami i ma komputer ,żeby z czytać błąd, bo "gaziarz" to chyba nie jest odpowiednia osoba do rozwiązywania problemu silnika.
DTC P2195: Zablokowany sygnał ubogiej mieszanki czujnika A/F (Czujnik 1)
DTC P0511: Uszkodzenie obwodu zaworu IAC
#9
Napisano 13:02, 31.01.2013
Spisał mi numer i jest taki 136800-2040 55 (24) jest na allegro używka
http://allegro.pl/ho...2964653489.html
ale nie wiem czy by pasował do mojej Hanki prosze o ocenę jakie jest wasze zdanie ..
I mam jeszcze jedno pytanie auto zaczęło więcej palić nie jest to jakoś znaczące , ale rzędu 1-2 l lpg i nie wiem czy może to być spowodowane tym IAC czy reduktorem który zmieniłem na KME Silver z Magica III ale juz w lato więc spalanie zwiększone wcześniej nie w zime
[ Dodano: 2013-02-10, 17:38 ]
Panowie odswiezam temat ;-)czy nikt nie jest w stanie konkretnie udzielić informacji ???pomocy!B-)
[ Dodano: 2013-02-16, 13:41 ]
Czy to forum żyje !!!!!
[ Dodano: 2013-04-11, 17:08 ]
Niestety czasami i forum jest bezradne
Wszyscy na forum jeżeli chodzi o falowanie obrotów opisują na ciepłym (gorącym silniku)A u mnie wystepuje to na zimnym , ale nie zawsze miałem ok.miesiąca spokój i znowu niespodziewanie skaczące obroty ..
Na ciepłym silniku wszystko jest ok.obr.650-600.
Byłem już u trzech druciarzy ale zaden nie potrafił konkretnie stwierdzić o co chodzi.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !
Maliniak292
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych