Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Półos 1996 TDI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 jackblackxxx

jackblackxxx
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 26.12.2012

Witam jestem nowy i mam problem z półosią raczej prawą bo jak przyspieszam to cała buda sie trzęsie i mam zachlapany smarem olejem sam niewiwem co to dokładnie wszystko wokół przegubu wewnętrznego,moje pytanie gdzie dostać dobrą całą półos,wiem,że jest All.... i inne portale,ale szukam sprawdzonego sprzedawcy.Druga rzecz to warjuje mi licznik raz działa,a raz nie.Jak sprawdzić czy jest uszkodzony czujnik vss i ma ktoś z was ten czujnik.Mój silnik to 2.0 tdi 1996r.Pozdrawiam
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:14, 26.12.2012

jackblackxxx, polos kup uzywana ale oem, ewentualnie aso:)
  • 0

#3 jackblackxxx

jackblackxxx
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:44, 27.12.2012

co to znaczy oem,a czy wy macie namiary na szrot z czesciami do hondy w okolicach Wrocławia luc ktoś z forum może ma półos i czujnik vss
  • 0

#4 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:55, 27.12.2012

Original Equipment Manufacturer, OEM (dosłownie Producent Oryginalnego Wyposażenia), ja swoją oddałem do regeneracji jakieś 5 lat temu (przejechane ok 50 000km), zapłaciłem ok 200zł i do dzisiaj nic się z nią nie dzieje. ale łożysko tylne kupiłem najtańsze i po miesiącu zaczęło huczeć, więc z podróbami to jest loteria.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#5 Shaman

Shaman
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Podkarpacie, RBR:)
  • Silnik:V6
  • Wersja:Sport Edition
  • KM:163
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:19, 27.12.2012

jackblackxxx, Trzeba ładnie poszukać bo tu na forum jest taka skarbnica części do Vgenów :lol: . Pisz do tego Jegomościa, ja u niego kupowałem i polecam. http://www.accordklu...pic.php?t=38496 Zawsze istnieje opcja wysyłki części.
Pozdrawiam
  • 0

#6 jackblackxxx

jackblackxxx
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 27.12.2012

Witam ponownie dałem znajomemu auto dzisiaj do obejrzenia i stwierdził.że przegub wewnętrzny i półoś jest ok,ale cala półoś ma luzy w wejsciu do skrzyni za przegubem wewnetrznym tam gdzie wchodzi półoś do skrzyni i jest tam wszystko zachlapane olejem raczej od skrzyni,bo w silniku sprawdzam i jest ok,mam auto dopiero 2 miesiące i juz wymienilem akumulator,kompletny rozrząd,pasek alternatora,płyny,jakieś blaszki w rozruszniku bo palił kiedy chciał(teraz jest ok)moje pytanie co jest w tym wejściu do skrzyni kielich czy co?Pytam bo dałem do innego mechanika i chce wiedzieć ile kosztuje ewentualna naprawa i co może być uszkodzone,że są takie luzy i wycieki.Auto kupiłem na dojazdy do pracy do Niemiec i boje się tak jeżdzić z tymi wibracjami i luzami.Ale najlepsze jest to,że jak jechałem na autostradzie i musiałem zwolnic do ok 60km/h i potem wciskałem gaz to buda cała wibrowała i jak lekko skrecam tzn jak jest jakiś łuk na autostradzie to tez czuc wibracje,ale dzisiaj jechałem z kolega i wibracje są mniejsze przy tych prędkosciach więc juz sam niewiem o co chodzi,inny kolega mówi,że to typowy objaw jak kielich jest rozwalony,prosze o wasze opinie.Pozdrawiam
  • 0

#7 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:30, 27.12.2012

od gadania nie naprawi ci się auto, idź do ogarniętego mechanika (on będzie wiedział dokładnie co z tym zrobić) i niech bierze się za robotę, bo pewnie niedługo będziesz musiał jechać do niemiec i żebyś się nie obudził z przysłowiową "ręką w nocniku" przez te bezsensowne pogaduszki na forum", koszt niewielki w 500zł na pewno się zmieścisz chyba że w ASO będziesz części kupował.
ps. takie jak napisałeś objawy wskazują (tak jak Ci kolega podpowiedział) na przegub przy skrzyni biegów. (to się fachowo nazywa wewnętrzny przegub z krzyżakiem trójramiennym).
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#8 jackblackxxx

jackblackxxx
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:54, 27.12.2012

czytałem gdzies na waszym forum,że jeden chłopak wymienił przegub wewnetrzny i póżniej też miał wibracje bo przeszły na zewnętrzny czy to jest tak zawsze,że trzeba wymienić pare czyli wewnętrzny razem z zewnętrznym i czy cała półos z paru postów wyżej co kolega sprzedaje bedzie dobra do mojego motoru czyli tdi 2.0 (rover)
  • 0

#9 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 23:57, 27.12.2012

można wymienić jeden, ale pewnie że najlepiej by było kupić nówkę całą półoś w ASO tylko że to może kosztować więcej niż twój samochód jest wart.
ps. nie wiem czy podejdzie , pisz do niego na pw, on dobrze zna się na tym i Ci odpowie, ale chyba ma też części do diesla.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#10 jackblackxxx

jackblackxxx
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:04, 28.12.2012

ok dzieki dam znac co dalej

[ Dodano: 2013-01-04, 20:19 ]
Witam dzisiaj odebrałem auto,ale drogo mnie wynioslo ponieważ trzeba bylo wymienić:przegub wewnętrzny prawy,pompa wody bo ciekła,gumy na tych drążkach co idą z kierownicy,amortyzatory tył.A jeszcze do wymiany mam poduszkę dolną silnika ta co idzie do miski olejowej,nigdzie nie moge jej dostać ani wkładu,ani całej łapy jakiejs dobrej uzywki.Jutro zbiezność bo trzeba po wymianie tych gum i przegląd.Za samą robocizne 500 pln razem z wymianą oleju w skrzyni bo prawie nie było przez ten przegub bo cos tam puscilo.razem wszystko ok 1000 masakra.Wczesniej akumulator 450,rozrzad i rozrusznik razem z robocizna 800,pasek alternatora i lozysko te co jest na pasku od alternatora juz nie pamietam ile i łapa gorna 65pln sam wkład.Troche sie zraziłem do Hondy chodz uznaje tylko Japończyki,mam też Mazde Xedos 6 juz 4,5 roku i tylko rozrzad,akumulator,klocki przód i tył i tarcze przód itak już tyle lat zona jezdzi.Fakt Honda ma 278 tys pzebiegu,ale starszy Pan co sprzedawal wydawał sie taki miły i uczciwy,ale napaliłem sie na nią bo zawsze podoboly mi sie Accordy.Trudno pozdrawiam was wszystkich w Nowym roku.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq