Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

układ wydechowy accord 6 gen 2.0 kompletny jaki

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:12, 17.12.2012

ja to powiem tak jeśli bawić się w samą zamianę z seryjnego 4-1 na seryjny tylko 4-2-1 to bez sensu. jak chcesz to ja mogę Ci odstąpić swój seryjny z coupe, tam wsadzali 4-2-1, z resztą już jeden taki znalazłeś na alledrogo, ale ja bym się raczej bawił w coś innego.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#17 patryklewandows

patryklewandows
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:CRA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sd
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 17.12.2012

a w co byś inwestował w takim razie
  • 0

#18 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:20, 17.12.2012

ja do siebie wsadziłem kelektor od OBX, czy cośto dało, nie wiem,ale jakbym miał szansę wysupłać troszkęgotówki, to pokusiłbym się o zrobienie w jakiejś profi firmie całego od A do Z
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#19 patryklewandows

patryklewandows
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:CRA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sd
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 17.12.2012

sam kolektor wsadziłeś czy coś wiecej
i tak szczerze zmieniłeś dolot i układ wydechowy ile za to wszystko???
i czy warto robić to są jakieś + jest lepszy moment czy z pare kucy???
  • 0

#20 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:34, 17.12.2012

sam kolektor wygląda bardzo podobnie do tego co wkleiłeś w pierwszym poście. kolektor z portkami odkupiłem od kolegi unclefaast używany ile kosztował nowy, zabij mnie nie pamiętam, ja mu za niego chyba 100 Euro dałem, czy jakoś tak, do tego wywaliłem katalizator i wstawiłem tłumik przelotowy i to by było na tyle.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#21 patryklewandows

patryklewandows
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:CRA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sd
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 17.12.2012

no tak jak pisałem wczesniej czy warto ile przybyło ''mocy''
  • 0

#22 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:43, 17.12.2012

nie hamowałem go, ale jak na dupohamownię, to przybyło ........ Hm nic. przynajmniej ja żadnej różnicy nie poczułem, dlatego właśnie twierdzę, że przy naszych silnikach, takie zabiegi to gra niewarta świeczki, raczej taka zabawa dla samego faktu modzenia nic poza tym,
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#23 Saiti

Saiti
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:25, 03.01.2013

A przypadkiem 4-2-1 nie poprawi właśnie dołu? :> Tzn zależnie od długości kanałów, ich objętości i napełnienia - większe na wyższych obrotach, aftermarkety 4-1 mają o wiele dłuższe kanały od OEM, poprawi to górę, seryjne kolektory 4-1 na tyle szybko przechodzą w część jednego kanału, że nie możemy mówić tu o żadnych korzyściach z tego wynikających - zobaczcie kolektor z H22 Type-R jaką ma konstrukcję i w tą stronę idźcie szukając kolektora ;)
  • 0

#24 Dylan

Dylan
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Alekandrów Kuj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 06.01.2013

ciekawa sprawa w pierwszym linku w 4-2-1 sonda lambda jest bliżej silnika.Dobre rozwiązanie. Ja mam zamontowany 4-2-1 i sondę mam metr za silnikiem, i powoduje to problemy z składem mieszanki, sonda nie nagrzewa się do odpowiedniej temperatury.
  • 0

Elektronika samochodowa


#25 patryklewandows

patryklewandows
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:CRA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sd
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:05, 06.01.2013

to jest zaleta? raczej wada tego układu ponieważ sonda bedzie pobierać dane tylko z jednego cylindra zauważ w starym masz ''metr'' dalej i jest dobrze bo już jest z czterech;)
  • 0

#26 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:22, 06.09.2013

jeżeli szukasz kolektora pasującego do F18 i F20 to rozgladaj sie na allegro badz ebay za kolektorem do sinika F23 - wszystko pasuje plug&play
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#27 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:45, 16.02.2014

witam

Jaka jest średnica rur w seri f18?

oraz czy w przy tzw. "portkach"(2-1) jest zweżka na wydechu?


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#28 Gruby13

Gruby13
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:20
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 09.10.2018

Witam. Mam zamiar u siebie zrobic w f20b6 4.2. 1i2 cyl. Rura 50mm i 3.4 cyl. Rura 50mm zbalazlem wydech uniwersalny. Bosala dwie rury wchodza i wychodza do tego dwa ladne końcowe i mysle ze bedzie dobrze. Robil tak juz ktoś?
  • 0

#29 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:09, 10.10.2018

A Ty na trzeźwo to pisałeś ? : )
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq