XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
poziom płynu wspomagania
#16
Napisano 11:25, 21.06.2013
#17
Napisano 19:30, 10.01.2019
Ja ok miesiąc temu regenerowałem przekładnie. Przy regeneracji zalano nowy płyn w ilości znacznie przekraczającej poziom max oznaczony na zbiorniczku. Przejechałem ok 1000 km i dziś zajrzałem pod maskę po przejechaniu ok 30 km. Poziom płynu znacznie spadł tj. zawierał się w przedziale min i max. Poskręcałem kierownicę w lewo i prawo, wycieków na ziemi nie zauważyłem. Normalne to?
#18
Napisano 21:40, 10.01.2019
Nie ma wycieku, płyn ucieka !
Cud.
Spokojnie skontroluj (oglądnij ) układ bez emocji, najlepiej z kimś kto się zna.
Daj znać.
Nam.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 09:59, 11.01.2019
#20
Napisano 17:23, 11.01.2019
Jasna sprawa. Troszkę poczytałem i jutro dokładnie obejrze cały układ (przewody, pompę, chłodniczkę i przekładnie i zamelduje.
#21
Napisano 01:46, 12.01.2019
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#22
Napisano 01:00, 13.01.2019
jak nie będzie poziom spadał do granicy minimum, to w sumie nie masz czym się martwić wycieków nie ma, kiera działa jak należy, to jest ok przy wyższych temperaturach płyn zwiększa nieco swój poziom i może różnie pokazywać stan w zbiorniczku jak miałeś regenerowany magiel, to lepiej sobie podjedź tam, gdzie Ci to naprawiali i niech sprawdzą, czy magiel znowu się nie rozszczelnił (jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że właśnie tak się stało ). magle w tych autach to nieśmieszny żart i jak nie leje Ci pod auto, czy na sanki, to olej regenerację. no chyba, że podjedziesz do takiego warsztatu, który tylko tym się zajmuje, na miejscu Ci zregenerują i dadzą gwarancję na piśmie, a nie 'do bramy, czy też do 'STU.dni ... za bramą' w razie wu, zwrot gotówki w razie spie******ia roboty.
(nowy magiel do VI gena stoi około 6500 zł i do VIII gena stoi za około 6500 zł tylko, że VIII gen kosztuje 8-10 razy więcej od VI gen paradoks)
#23
Napisano 12:09, 13.01.2019
jak nie będzie poziom spadał do granicy minimum, to w sumie nie masz czym się martwić wycieków nie ma, kiera działa jak należy, to jest ok przy wyższych temperaturach płyn zwiększa nieco swój poziom i może różnie pokazywać stan w zbiorniczku jak miałeś regenerowany magiel, to lepiej sobie podjedź tam, gdzie Ci to naprawiali i niech sprawdzą, czy magiel znowu się nie rozszczelnił (jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że właśnie tak się stało ). magle w tych autach to nieśmieszny żart i jak nie leje Ci pod auto, czy na sanki, to olej regenerację. no chyba, że podjedziesz do takiego warsztatu, który tylko tym się zajmuje, na miejscu Ci zregenerują i dadzą gwarancję na piśmie, a nie 'do bramy, czy też do 'STU.dni ... za bramą' w razie wu, zwrot gotówki w razie spie******ia roboty.
(nowy magiel do VI gena stoi około 6500 zł i do VIII gena stoi za około 6500 zł tylko, że VIII gen kosztuje 8-10 razy więcej od VI gen paradoks)
Tyle, że w moim przypadku po regeneracji wlano płynu do zbiorniczka dużo ponad kreskę oznaczającą poziom max (prawie że pod korek) a po przejechaniu 1000 km płyn jest na kresce min. Wstępnie obejrzałem układ nie stwierdziłem wycieków. Dzwoniłem do TEN CAR powiedzieli żeby przyjechać uzupełnią jeszcze płyn i jeszcze chwile trzeba poobserwować bo być może tyle płynu ubyło z uwagi na fakt że układ się odpowietrzał. Tak też zrobie. Podjadę niech doleją. Jak doleją będę obserwował czy ubywa. Jak będzie ubywało jadę na gwarancję bo dali rok. A co do konieczności regeneracji magla niestety u mnie już taka konieczność była bo się płyn z magla lał na ziemię przy skręconych kołach
#24
Napisano 20:23, 22.01.2019
Pojeździłem, pooglądałem, podolewałem, poobserwowałem i stwierdziłem, że osłona harmonijkowa na maglu od spodu tłusta więc wracamy do przyczyny, która spowodowała regenerację magla. Czekam aż się ociepli i auto wraca do poprawki regeneracji w ramach gwaracji.
#25
Napisano 17:58, 23.01.2019
#26
Napisano 18:44, 23.01.2019
#27
Napisano 19:19, 23.01.2019
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#28
Napisano 20:52, 23.01.2019
Może dziwne pytanie - co to są manszety?
Chodzi o gumowe osłony na maglu z których wychodzą drążki kierownicze.
#29
Napisano 21:58, 23.01.2019
Po poprawie też obserwuj. Stawiam że będzie to samo w niedługim czasie
Michał czyli sugerujesz, że nie da się tego porządnie uszczelnić?
#30
Napisano 22:11, 23.01.2019
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych