Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

poziom płynu wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sylvek

Sylvek
  • Forumowicz
  • 105 postów
  • Skąd:świetokrzyskie
  • Silnik:2.3
  • Wersja:Saab 9-5
  • KM:220
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:MY02
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:25, 21.06.2013

Ja bym wolał to zrobić bo z doświadczenia wiem, że tak się właśnie zaczyna a potem po mocnym rozgrzaniu silnika będziesz miał problemy ze skręceniem kierownicą. Też tak miałem - ja co prawda wymieniłem całą pompę bo nie chciało mi się bawić w regenerację a poza tym nie miałem za bardzo czasu a samochód mi cały czas potrzebny. Też mi na początku tylko hałasowało a potem coraz głośniej i zaczęły się problemy ze wspomaganiem na rozgrzanym - po wymianie pompy problem ustąpił ale myślę, że regeneracja też załatwiłaby sprawę........ albo pompę :-P
  • 0

#17 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 10.01.2019

Ja ok miesiąc temu regenerowałem przekładnie. Przy regeneracji zalano nowy płyn w ilości znacznie przekraczającej poziom max oznaczony na zbiorniczku. Przejechałem ok 1000 km i dziś zajrzałem pod maskę po przejechaniu ok 30 km. Poziom płynu znacznie spadł tj. zawierał się w przedziale min i max. Poskręcałem kierownicę w lewo i prawo, wycieków na ziemi nie zauważyłem. Normalne to?


  • 0

#18 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 536 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:40, 10.01.2019

Jakby Ci napisać?
Nie ma wycieku, płyn ucieka !
Cud.
Spokojnie skontroluj (oglądnij ) układ bez emocji, najlepiej z kimś kto się zna.
Daj znać.
Nam.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2446 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 25
Super

Napisano 09:59, 11.01.2019

Może w manszetach się zbiera i jeszcze nie kapie obejrz na skreconych kołach osłony i ponaciskaj je.
  • 0

#20 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 11.01.2019

Jasna sprawa. Troszkę poczytałem i jutro dokładnie obejrze cały układ (przewody, pompę, chłodniczkę i przekładnie i zamelduje.


  • 0

#21 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 536 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 01:46, 12.01.2019

Manszety są pyłoszczelne. Nie zakamunflują wycieków.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 gons

gons
  • Forumowicz
  • 343 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 01:00, 13.01.2019

jak nie będzie poziom spadał do granicy minimum, to w sumie nie masz czym się martwić ;) wycieków nie ma, kiera działa jak należy, to jest ok :D przy wyższych temperaturach płyn zwiększa nieco swój poziom i może różnie pokazywać stan w zbiorniczku :D jak miałeś regenerowany magiel, to lepiej sobie podjedź tam, gdzie Ci to naprawiali i niech sprawdzą, czy magiel znowu się nie rozszczelnił (jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że właśnie tak się stało :> ). magle w tych autach to nieśmieszny żart i jak nie leje Ci pod auto, czy na sanki, to olej regenerację. no chyba, że podjedziesz do takiego warsztatu, który tylko tym się zajmuje, na miejscu Ci zregenerują i dadzą gwarancję na piśmie, a nie 'do bramy, czy też do 'STU.dni ... za bramą' :D w razie wu, zwrot gotówki w razie spie******ia roboty.

 

(nowy magiel do VI gena stoi około 6500 zł i do VIII gena stoi za około 6500 zł  :diabelgrin: tylko, że VIII gen kosztuje 8-10 razy więcej od VI gen  :diabelzadowol: paradoks)


  • 0

#23 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:09, 13.01.2019

jak nie będzie poziom spadał do granicy minimum, to w sumie nie masz czym się martwić ;) wycieków nie ma, kiera działa jak należy, to jest ok :D przy wyższych temperaturach płyn zwiększa nieco swój poziom i może różnie pokazywać stan w zbiorniczku :D jak miałeś regenerowany magiel, to lepiej sobie podjedź tam, gdzie Ci to naprawiali i niech sprawdzą, czy magiel znowu się nie rozszczelnił (jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że właśnie tak się stało :> ). magle w tych autach to nieśmieszny żart i jak nie leje Ci pod auto, czy na sanki, to olej regenerację. no chyba, że podjedziesz do takiego warsztatu, który tylko tym się zajmuje, na miejscu Ci zregenerują i dadzą gwarancję na piśmie, a nie 'do bramy, czy też do 'STU.dni ... za bramą' :D w razie wu, zwrot gotówki w razie spie******ia roboty.

 

(nowy magiel do VI gena stoi około 6500 zł i do VIII gena stoi za około 6500 zł  :diabelgrin: tylko, że VIII gen kosztuje 8-10 razy więcej od VI gen  :diabelzadowol: paradoks)

 

Tyle, że w moim przypadku po regeneracji wlano płynu do zbiorniczka dużo ponad kreskę oznaczającą poziom max (prawie że pod korek) a po przejechaniu 1000 km płyn jest na kresce min. Wstępnie obejrzałem układ nie stwierdziłem wycieków. Dzwoniłem do TEN CAR powiedzieli żeby przyjechać uzupełnią jeszcze płyn i jeszcze chwile trzeba poobserwować bo być może tyle płynu ubyło z uwagi na fakt że układ się odpowietrzał. Tak też zrobie. Podjadę niech doleją. Jak doleją będę obserwował czy ubywa. Jak będzie ubywało jadę na gwarancję bo dali rok. A co do konieczności regeneracji magla niestety u mnie już taka konieczność była bo się płyn z magla lał na ziemię przy skręconych kołach :(


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq