Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem ze sterowaniem radia z kierownicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:58, 26.11.2012

Witam,
Z nastaniem niższych temperatur powrócił problem ze sterowaniem radiem z poziomu kierownicy (wcześniejszej zimy również odnotowałem problemy). Problem polega na tym że np. przycisk głośności w górę działa jako przełączenie utworu na płycie itp. cuda się dzieją. Po wyjeździe z ciepłego garażu problem nie występuje. Znalazłem wątek dotyczący VI gen. ale nie znalazłem w nim konkretnego rozwiązania powyższego problemu. Może winna jest wtyczka która wchodzi do radia? Dodam, że sterowanie z panelu głównego działa bez zarzutu.
  • 0

#2 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:52, 26.11.2012

Sprawdzić połączenia na kostce i czy taśma nie jest uszkodzona labo przełamana....Przy dobieraniu się do taśmy proszę o zachowanie szczególnej ostrożności bo ją uszkodzisz, nie wykręcasz śruby od wieloklinu na kierownicy do końca...
  • 0

#3 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:58, 26.11.2012

Jeżeli chodzi Ci o kostkę która wchodzi do radia to chyba od tego zacznę bo i tak nie mam pojęcia jak się zabrać za rozbiórkę kierownicy. I jeszcze to ryzyko uszkodzenia taśmy (która jeżeli dobrze kojarzę jest w kierownicy) skutecznie mnie zniechęca.
  • 0

#4 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:55, 26.11.2012

Prawdopodobnie masz uszkodzoną taśmę. Ja w VI genie mam identyczne objawy. W lato jest OK, a jak się chłodniej zrobi to lipa. Sprawdzałem kostki kiera-radio i są ok.
  • 0

#5 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:48, 07.02.2013

Witam. Wracam do tematu ponieważ miałem nadzieję że po ustąpieniu mrozów problem ustąpi a tu dalej to samo a nawet gorzej bo ostatnio guzik CH + działa jako MODE ale tylko czasami oczywiście. Mam pytanie czy ktoś dobierał się do tych przycisków bo jeszcze ich nie sprawdzałem z myślą że samo przejdzie. Z tyłu na kierownicy są trzy śruby, czy po ich odkręceniu już będę miał dostęp do przycisków i czy muszę przy tym na coś uważać?
  • 0

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:19, 07.02.2013

Mam pytanie czy ktoś dobierał się do tych przycisków

Wielu ich było i np.
http://www.accordklu...opic.php?t=1484
  • 0

#7 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:21, 07.02.2013

poszukaj w dziale ' zrób to sam' tam kolega blackfly opisuje jak sciagnac kiere krok po kroku
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:30, 07.02.2013

http://www.accordklu...pic.php?t=12679
  • 0

#9 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:23, 07.02.2013

Glinuś dzięki wielkie za linki. Już wiem co i jak tylko pozostaje problem tej taśmy która idzie od przycisków do ... właśnie dokąd? Do samego radia czy jest gdzieś wpięta w kolumnie kierownicy? Druga sprawa czy ktoś zakupił zamiennik bądź używkę (jak tego szukać) bo przypuszczam, że ASO kosmiczną cenę zawoła. Jest jeszcze możliwość, że jest coś nie tak z samymi przyciskami (rozumiem że zdemontuje je poprzez wykręcenie tych dwóch śrub bez ruszania śruby od poduszki). Da się rozebrać samą obudowę od przycisków?
  • 0

#10 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:20, 07.02.2013

Żeby dodstać się do taśmy musisz zdjąć poduszkę i cała kiere, której śruba jest właśnie pod poduszką
  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#11 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:21, 11.02.2013

olek1305, ściągnij to http://www.accordklu...opic.php?t=1550 wypakuj i zobacz w układzie bezpieczeństwa wymiana szpuli. Jak będziesz ściągał kierownicę to po odkręceniu zakręć nakrętkę na 2-3 gwinty bo wszystko wyrwiesz. Oczywiście beż odkręcenia poduszki i kierownicy nie da się wymienić szpuli. Przy zakładaniu szpuli ustaw ją na środku i koła na wprost mają być. Szpula wykonuje prawie 6 obrotów a kierownica 3. Przed założeniem szpuli należy przekręcić ją delikatnie paluszkiem do końca i cofnąć ją 2,5-3 obroty.
  • 0

#12 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:53, 25.02.2013

Witam, mam jeszcze parę pytań. Przymierzam się do zakupu taśmy, czy muszę szukać konkretnie do sedana w wersji diesel (na allegro widziałem całe zestawy z dźwigniami od wycieraczek i świateł z kombi gdzie jest obsługa tylnej wycieraczki). Rozumiem, że na pewno musi pochodzić z modelu poliftowego z tempomatem i komputerem, który obecnie posiadam. I ostatnie pytanie czy jest możliwość naprawienia tego ustrojstwa bo przypuszczam, że problem polega na przetarciu izolacji tej taśmy gdzie dochodzi do zwarcia.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq