Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nieszczelny dolot ???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 jarospeed

jarospeed
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Modlnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:31, 24.11.2012

Witam.
Od jakiegoś czasu walczę z obrotami na jałowym. Po odpaleniu auta na ciepłym silniku obroty są za wysokie (1200) ale trzymają się równo po około 30s zaczyna się falowanie od 1000-1500 obrotów i nie ustaje aż do ponownego uruchomienia silnika. Podmieniłem kompletną przepustnicę wraz z czujnikami, wyczyściłem krokowca, sprawdziłem węże podciśnienia.
Natomiast jak zatkam przepustnicę silnik nie gaśnie, obroty przestają falować i utrzymują się na 1200.
Czy w tych silnikach zdarzały się pękające kolektory dolotowe lub pękające uszczelki pod kolektorem?
Czy za takie zachowanie może być odpowiedzialne coś z pozostałej elektroniki ?
Proszę o pomoc.

Auto nie przerywa w trakcie jazdy, nie gaśnie, normalnie przyspiesza.
  • 0

#2 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:57, 30.11.2012

Witam ja też mam ten problem i wiem juz co jest !!!! tylko nie mam kiedy tego zrobić . Wyssało uszczelkę na kolektorze ssącym i ciągnie lewe powietrze i tak sie będzie działo z obrotami . Raz mam 900 następnego dnia niemam żadnych ale po ponownym lub następnym odpaleniu są np 1200 a dziś jak wracałem z 1zm to miałem 1500-1700 ale tak sie mi dzieje tylko na lpg
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#3 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:02, 30.11.2012

Wydmuchana uszczelka kolektora ssącego albo przepustnicy, najlepiej kupić w ASO komplet i wymienić ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#4 jarospeed

jarospeed
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Modlnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 01.12.2012

Dzisiaj każe zdemontować kolektor i zmienić uszczelki. Ale od momentu czyszczenia krokowego i przepustnicy mam jeszcze jeden problem którego wcześniej nie było. Przestał załączać się VTEC. Czy mogli coś sfajdać przy czyszczeniu ?
  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:05, 01.12.2012

Jakby wypięli jakąś wtyczkę (np. czujnika temperatury lub wtyczkę zaworu VTEC) to świeciłby się błąd, dasz radę wkręcić się na obroty powyżej 7000rpm ?
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 jarospeed

jarospeed
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Modlnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:22, 02.12.2012

Wszystkie wtyczki na swoim miejscu, błędu nie wywala. Odcinka jest teraz poniżej 7 tyś.

[ Dodano: 2012-12-18, 12:45 ]
Witam po dłuższej przerwie. Niestety wszystkie zabiegi na nic. Wymieniona uszczelka kolektora, przepustnicy, sprawdzone wężyki podciśnień, zbiorniczek i obroty dalej szaleją i raczej na pewno jest to wina lewego powietrza bo jak zatkam przepustnicę i przewód od krokowca to silnik nadal pracuje, obroty przestają falować ale utrzymują się na 1100. Pomocy.
Spróbuje jeszcze zmienić cały kolektor. Jak macie jakieś pomysły to chętnie posłucham i przetestuje.

[ Dodano: 2013-01-05, 10:54 ]
Witam
Problem wysokich wolnych obrotów rozwiązany. Lekkie skrzywienie kolektora dolotowego w okolicach egr. Szlif kolektora, nowa uszczelka i po sprawie.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq