XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nieszczelny dolot ???
#1
Napisano 16:31, 24.11.2012
Od jakiegoś czasu walczę z obrotami na jałowym. Po odpaleniu auta na ciepłym silniku obroty są za wysokie (1200) ale trzymają się równo po około 30s zaczyna się falowanie od 1000-1500 obrotów i nie ustaje aż do ponownego uruchomienia silnika. Podmieniłem kompletną przepustnicę wraz z czujnikami, wyczyściłem krokowca, sprawdziłem węże podciśnienia.
Natomiast jak zatkam przepustnicę silnik nie gaśnie, obroty przestają falować i utrzymują się na 1200.
Czy w tych silnikach zdarzały się pękające kolektory dolotowe lub pękające uszczelki pod kolektorem?
Czy za takie zachowanie może być odpowiedzialne coś z pozostałej elektroniki ?
Proszę o pomoc.
Auto nie przerywa w trakcie jazdy, nie gaśnie, normalnie przyspiesza.
#2
Napisano 14:57, 30.11.2012
ACCORD V COUPE CD7
#3
Napisano 22:02, 30.11.2012
Happy Owner Never Drives Anything else.
#4
Napisano 08:31, 01.12.2012
#5
Napisano 21:05, 01.12.2012
Happy Owner Never Drives Anything else.
#6
Napisano 12:22, 02.12.2012
[ Dodano: 2012-12-18, 12:45 ]
Witam po dłuższej przerwie. Niestety wszystkie zabiegi na nic. Wymieniona uszczelka kolektora, przepustnicy, sprawdzone wężyki podciśnień, zbiorniczek i obroty dalej szaleją i raczej na pewno jest to wina lewego powietrza bo jak zatkam przepustnicę i przewód od krokowca to silnik nadal pracuje, obroty przestają falować ale utrzymują się na 1100. Pomocy.
Spróbuje jeszcze zmienić cały kolektor. Jak macie jakieś pomysły to chętnie posłucham i przetestuje.
[ Dodano: 2013-01-05, 10:54 ]
Witam
Problem wysokich wolnych obrotów rozwiązany. Lekkie skrzywienie kolektora dolotowego w okolicach egr. Szlif kolektora, nowa uszczelka i po sprawie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych