Skocz do zawartości

Sponsorzy VI Ogólnopolskiego Zlotu HAKP

Zdjęcie

zapala sie kontrolka silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 aldek

aldek
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:raciborz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 22.11.2012

czesc.mam problem.wymienilem filter paliwa i od tego czasu co ok.dwa dni zapala sie blad silnika.auto stalo caly dzien u mechanika i pokazywalo mu ze jak sie blad palil to w tym momencie auto dostaje za malo benzyny.rozruch tez w tym momencie jest utrudniony.dodam ze mechanik mi tego nie naprawil bo wszystkie inne parametry byly dobre.blad kasuje odpinajac akumulator.a moze przy wymianie cos przytkalem?jak ktos mial taki problem to niech da znac.juz sie zastanawiam czy nie zalozyc starego filtra ale on ma ponad 130tkm.silnik to 2,4-190ps

#2 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1209 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 22.11.2012

A jaki błąd wyskakuje?

brakeparts.pl
Tarcze i klocki :EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance
Facebook <- lajkować!


#3 aldek

aldek
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:raciborz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 22.11.2012

no to musze sie dowiedziec jaki numer ale mechanik mowil cos o dolocie powietrza.jutro sie dowiem to dam znac

#4 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 672 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:06, 23.11.2012

No to się dowiedz bo to istotne jest. Mogłeś coś ruszyć i rozszczelnić. Posprawdzaj wtyczki, połączenia dolotu. Nie zakładaj starego filtra bo to nie ma sensu.
Mam alergię na "tak jest dobrze bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".

#5 aldek

aldek
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:raciborz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 23.11.2012

dzwonilem do mechanika i powiedzial ze na komputerze pokazalo ze za uboga mieszanka.

#6 Mateusz607

Mateusz607
  • Klubowicz
  • 756 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:18, 23.11.2012

aldek, może to jest tylko skutek błędu, sprawdź tak jak tu opisane
http://www.accordklu...pic.php?t=14806

#7 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 672 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 23.11.2012

To się dowiedź czy są też inne błędy.


DTC P0171: Zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna

UWAGA: Jeśli niektóre z poniższych kodów DTC zostaną zachowane w pamięci w tej samej chwili co DTC P0171 i/lub P0172, przeprowadzić usuwanie usterek tych kodów DTC w pierwszej kolejności, następnie sprawdzić ponownie P0171 i/lub P0172.

P0107, P0108: Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym (MAP)
P0133, P1157, P2195, P2238, P2252, P2A00: Czujnik składu mieszanki A/F (Czujnik 1).
P0134, P0135: Grzałka czujnika składu mieszanki A/F (Czujnik 1).
P0137, P0138, P0139: Drugi HO2S (czujnik 2)
P0141: Grzałka drugiego HO2S (czujnik 2)
P2646, P2647, P2648, P2649: Układ VTEC
P0404, P2413: Zawór EGR


1. Sprawdzić, czy nie występują przecieki podciśnienia w następujących częściach:

Zawór PCV
Przewód PCV
Zawór oczyszczania zbiornika EVAP
Obudowa przepustnicy
Przewód serwa układu hamulcowego
Mam alergię na "tak jest dobrze bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".

#8 aldek

aldek
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:raciborz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:28, 23.11.2012

jestem pod wrazeniem i bardzo dziekuje.musze to przedyskutowac z mechanikiem

#9 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 672 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:09, 24.11.2012

jestem pod wrazeniem i bardzo dziekuje.musze to przedyskutowac z mechanikiem


To z serwisówki, nie mojego autorstwa :mrgreen:
Mam alergię na "tak jest dobrze bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".

#10 miako

miako
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:wołomin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:29, 24.11.2012

Podłącze się do tematu, bo mnie też to dotkneło. Wyskoczył mi check i po podpięciu kompa wyskoczył błąd P2A00 - Czujnik składu mieszanki A/F (Czujnik 1). Skasowany został ten błąd i już prawidłowe parametry mieszanki pokazywał na komputerze teraz musze pojeździć i zaobserwować może to chwilowy błąd był. Dodam, że kilka dni przed pojawieniem się check wymieniłem olej, filtr oleju i powietrza oraz podładowałem akumulator - tylko nie wiem czy to mogło wpłynąć na zapalenie kontrolki check?

#11 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2128 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:220
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:57, 26.11.2012

Mogłeś przez przypadek odpiąć wtyczkę i zapisał się błąd jeśli się nie zapali po dwóch tygodniach to był to przypadek.

jumper.jpg

FULL diagnstyka HONDY za pomocą HDS-a, . Programowanie k24A3, N22

Diagnostyka spinaczem zwieramy 4 i 9 na obd2


#12 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 672 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:36, 28.11.2012

Jeszcze raz przeczytałem Twój post i palnąłem się w łeb. Nie wiem dlaczego ale myślałem że wymienił filtr powietrza a nie paliwa. Skąd był filtr (aso czy jakiś niepewny) i czy on czasem Ci tego filtra nie zamontował nieprawidłowo? W Rybniku masz ASO Hondy, jedź niech sprawdzą bo się będziesz bujał, zaczniesz zaraz wymieniać "świece, kable, kopułka, palec" (nie ważne że w VII nie ma :)) a okaże się że albo syf założył albo źle poskładał i nie ma ciśnienia w układzie. Teraz wszystko ma sens i poszedłbym w tym kierunku.
Mam alergię na "tak jest dobrze bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".

#13 aldek

aldek
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:raciborz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:43, 30.11.2012

za namowa mechanika dalem spowrotem stary filter i kontrolka silnika sie nie zapala.jezdze juz pare dni,ale zeby miec pewnosc to jeszcze poczekam.wniosek z tego ze w hondzie sprzedali mi albo nie ten filter albo jakis felerny.dodam jeszcze ze w aso honda gosciu wziol papiery z auta i na tej podstawie zamowil filter bo na skladzie nie mieli.

#14 kobeczko88

kobeczko88
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:kożuchów
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 02.12.2012

Witam wszystkich!!

U mnie również zapaliła się kontrolka silnika, dziewczyna jak co dzień jechała do pracy na autostradzie i pyk!! poczytałem trochę opinii i piszecie, że to po wymianach filtrów lub złej mieszanki paliwa ( w moim wypadku LPG ).
Mieszkam w NL i tankuje gaz na Schelu lub Texako więc to jak na NL firmowe stacje więc nie powinno tam być jakiegoś syfiastego LPG, instalację założyłem 2 mies temu po kupnie auta (wtryski hanna, stag zielony, reszty nie pamiętam, ale z tego co było napisane przez WAS na forum to jedno z lepszych podzespołów) i wszystko było w jak najlepszym porządku.
Nie wiem gdzie znaleźć tu jakiegoś dobrego fachowca od kontrolki silnika.... POMOCY !!

#15 fifi5

fifi5
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:33, 03.12.2012

kobeczko88,

To, że komuś innemu zapaliła się kontrolka przez filtr, to przecież ma się tyle do twojej kontrolki co zeszłoroczny śnieg.
Kontrolka silnika może oznaczać dziesiątki jak nie setki rzeczy.

Masz VII Gen, pełny OBD2, więc jedź na "komputer" - do kogoś kto ma skaner błędów OBD2 i będziesz wiedział w 5 minut co ona w twoim wypadku oznacza...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq