Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

jakie amortyzatory wybrać?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#31 Klimass

Klimass
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:jesteś?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 12.12.2012

Ja w ogóle nie wierzę w ten sprzęt sprawdzający amorki... Kiedyś na takiej kontroli wyszło, że mam przednie amorki zużyte: jeden w 26%, drugi w 30%, a auto mi z zakrętów wypadało... Po wymianie wszystko, jak ręką odjął....


to nie jest stopień zużycia tylko procentowo podana wartość tłumienia nierówności 25% tłumienia może wytwarzać sama sprężyna
w Corolli e11 na samej sprężynie wyszło mi 32% bez amorka bo ramię amorka pękło jak się później okazało
  • 0

#32 kasiaa2

kasiaa2
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:śląskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 08.01.2014

Witam wszystkich poszukuję porady na temat amortyzatorów-tył czyli jakie wybrać trwałe dobre i w przystępnej cenie potrzebuję kompletny zestaw ale nie znam się na tym. Mam Accord 6 gen 1,8 LS, CH
  • 0

#33 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:34, 08.01.2014

kasiaa2, jaki masz budżet na to?

nowe. 300 za komplet czy 500 za komplet czy drożej ?
  • 0

#34 dodo23

dodo23
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 08.01.2014

Również szukam amorków na tylną oś do mojej CH6. Pytałem w sklepach u mnie w mieścinie i maja tylko Kayaby w cenie (I sklep 235 zł, II sklep 280zł) za sztukę. Powiem szczerze, troszkę to duże sumy jak dla mnie ale nie mają nic innego. Do tego muszę wymienić jeszcze oba mocowania górne tych amorów (nie wiem nawet jak to się nazywa, ale to mi powiedzieli ok 60 zł na oś/komplet) Może ktoś polecić jakieś tańsze amorki? Może ktoś z Was kupował u kogoś na forum amory i mógłby polecić?
  • 0

#35 paba

paba
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:3c
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 08.01.2014

nie warto kupować nic tańszego, bo się zemści i w konsekwencji zapłacisz podwójnie za robociznę i nowe amory...
Kayaba oryginalna mimo, że z Hiszpani czy Czech czasem wg. mnie to wysoka półka i taki Excel-G to lepszy wybór od Bilsteina B4, już nie mówiąc o wynalazkach typu Kamoka czy Magnum
  • 0

#36 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:09, 08.01.2014

To tak kosztuje, ale kayaba to pojezdzisz na nich dlugo. pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#37 dodo23

dodo23
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 08.01.2014

Dzięki za pocieszenie :-P
  • 0

#38 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 07.07.2015

Powitać :B Panowie czytam to wszystko i mam wielki mętlik w głowie, już nic nie wiem, w innym podobnym temacie ludzie też różnie piszą :/  muszę wymienić wszystkie amortyzatory i teraz nie wiem co wybrać. Posiadam Accorda Vi 2.0 Vtec 1999r. Czy te KYB Excel g będą dobrą opcją czy może Bilstein tylko które 4-6-8 i jeszcze do tego sprężyny. Gubię się w tym. Jestem laikiem pod tym względem dopiero się wszystkiego uczę więc proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam 


Użytkownik m@ciekk225 edytował ten post 20:35, 07.07.2015

  • 0

#39 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:31, 08.07.2015

Kayaba excel g i bilstein b4 to zamienniki oem amortyzatorów pod oem sprężynę, auto będzie zachowywało sie jak do tej pory czyli można powiedziec standardowo, wysokość samochodu nie powinna sie zmienić, /bilstein b6 to amory o lekkim utwardzeniu, pod oem sprężynę  auto będzie bardziej sztywne, trochę szybciej np. będziesz mógł pokonywać zakręty, trochę lepsza przyczepność podczas hamowania (brak nurkowania) i będzie trochę bardziej twardo, wysokość samochodu nie powinna sie zmienić chociaż czasami potrafi zrobić się trochę wyższe, ( czasami forumowicze zakładają do tego sprężyny krótsze o 30 mm) / bilstein b8 to amortyzatory o krótszym skoku pod sprężynę krótszą o 30 mm, (progresywną, sportową) auto będzie niżej stało, będzie bardziej twardo, będziesz mógł szybciej pokonywać zakręty, auto stanie się bardziej stabilne, lepsze hamowanie (brak nurkowania). Decyzja należy do ciebie jakie chcesz zamontować, obydwie firmy robią dobre amortyzatory.


  • 0

#40 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 08.07.2015

Pojawia się też kwestia kasy, w ilu bym się zamknął. Czy 2tyś starczy na wszystko czy raczej nie? Nie chcę żeby samochód pływał po drodze, chcę ciut usztywnić ale też bez przesady. Pozdrawiam.
  • 0

#41 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:52, 08.07.2015

No to szukaj, sprawdzaj nikt ci nie da gotowej oferty pod nos, są sprawdzeni sprzedawcy na forum, jest allegro są sklepy internetowe.


  • 0

#42 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 08.07.2015

Ok wielkie dzięki za info kolego fotyfikator pozdro
  • 0

#43 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:39, 08.07.2015

Przy wymianie amorków dobrze wymienić ich mocowania szczególnie z tyłu się lubia odzywać więc jak słychac dziwny stukot przy małych predkościach a łączniki i reszta sa w porządku to na 99 % mocowania amorka .


  • 0

#44 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 09.07.2015

Lepiej wymienic i miec święty spokój? Ale u mnie nic nie słychać :D


Użytkownik m@ciekk225 edytował ten post 14:23, 09.07.2015

  • 0

#45 Duzy W

Duzy W
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155km
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 05.06.2017

Padły mi amory z tyłu, co polecacie do Acco 7 sedana? Zastanawiam się między Bilsteinem a Kyaba, chyba, że jest jeszcze coś godnego polecenia?


Użytkownik Duzy W edytował ten post 10:58, 05.06.2017

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq