Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord 1.8 Vtec-podrasowanie?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#46 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:28, 27.06.2016

chcesz poprawić dół obrotów to wsadź kolektor sportowy 4-2-1 on daje przyrost w całym zakresie a najbardziej do 3300obr czyli do normalnej jazdy, f serie to pracują na 12v albo vtec czyli ssące zawory idą z jednej najwyższej krzywki razem


Żeby doprecyzować. W jaki sposób silnik reaguje na wciśnięcie pedału gazu regulujące tym samym czy pracuje 12v lub 16v? Z tego co wiem to zależy od ciśnienia oleju a więc zawsze przy 2,5k mamy 12v a od 4,2k dochodzi IAB. Na gaz reagują silniki serii K . Czy to nie jest tak?
  • 0

#47 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:41, 27.06.2016

Silnik nie obciążony to do ok 4tys 12v a pod obciążeniem od ok 2.5k 16v. Powyżej 4k dochodzi IAB. Co tutaj jest nie jasne? :-)
  • 0

#48 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 06:49, 01.07.2016

piszecie o pracy na 12 albo 16 zaworach - czym te cztery są tam włączane/ wyłaczane? 


  • 0

#49 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:21, 01.07.2016

No VTEC odpowiada za to
  • 0

#50 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:55, 17.09.2016

Tak z ciekawości, jakbym sobie na zamówienie dał zrobić policzony kolektor, pełen wydech, większą przepustnicę, dobry dolot, ic + uturbił moje 1.8 i wystroił wszystko komputerem, to jest szansa że poniżej 15 tyś złotych wyciągnę takim sposobem chociaż 180-190 km ? Pytam poważnie :)


  • 0

#51 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:09, 17.09.2016

Napisz do Zigiego ile kosztuje doładowanie Fserii. Weź pod uwagę również stan silnika i ewentualny remoncik aby przy doładowaniu dół się nie poddał.

I tak z ciekawości zapytam czy nie lepiej swapa? Za 15 tys masz pod maską H22 po remoncie z dolotem, wydechem i o swapie hebli nie wspomnę :-P
  • 0

#52 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:18, 17.09.2016

Tyle że czy samo doładowanie da taki efekt ? Takie koszty ?


  • 0

#53 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:27, 17.09.2016

Co do kosztów zbudowania F18T to ci nie powiem nic bo nie interesowałem się tym nawet ale wiem jedno, zawsze wychodzi drożej niż budżet przewiduje
  • 0

#54 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:07, 17.09.2016

sprzedaj f18 kup nawet h22a5 (bardzo tanie) zrób remont, wsadź turbo i wyjdziesz w 15 tysiach, ale żadne h22 NA ci nie podskoczy, takie rzeczy pytaj nie tu ale na forum PTP,tam już nie jeden silnik na turbie jeżdzi.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#55 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:42, 17.09.2016

Ale przy H22A5T nie zmieści się w 15k. Gdzie wydech i heble? 282 na jednym tłoczku puchną przy H22
  • 0

#56 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:45, 17.09.2016

Tak z ciekawości, jakbym sobie na zamówienie dał zrobić policzony kolektor, pełen wydech, większą przepustnicę, dobry dolot, ic + uturbił moje 1.8 i wystroił wszystko komputerem, to jest szansa że poniżej 15 tyś złotych wyciągnę takim sposobem chociaż 180-190 km ? Pytam poważnie :)

 

Łączysz mody NA i uturbienie, albo jedno albo drugie


  • 0

#57 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:08, 17.09.2016

Pytałem tak naprawdę z ciekawości, bo chciałem usłyszeć od kogoś, czy za 10 tysięcy możliwe jest wyciągnięcie "około 250km" z f18 jak to usłyszałem od pewnej osoby. Wygląda na to, że to raczej nierealne przy takich kosztach i ogólnie przy tym motorze :D


  • 0

#58 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:17, 17.09.2016

Bezpieczniej było by wsadzić F22 i wtedy turbić
  • 0

#59 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:29, 17.09.2016

Jak masz dojścia to wszystko jest możliwe i znasz się na rzeczy a nie że robi ci to jakiś zakład ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq