Skocz do zawartości


RODO w HAKP

pompa wspomagania kierownicy


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
35 odpowiedzi w tym temacie

#16 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:34, 05.06.2009

u mnie problem był banalny... brak uszczelki na króćcu zasysajacym olej do pomy wspomagania. Teraz lata jak ta lala !!

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:09, 08.06.2009

brak uszczelki na króćcu zasysajacym olej do pomy wspomagania. Teraz lata jak ta lala

no niezle..tam oring taki jest..co sie moglo z nim stac ?

#18 badyl

badyl
  • Forumowicz
  • 53 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:28, 10.06.2009

rozebrali magicy i jak składali to zapomnieli zaszponcić go na miejsce.

#19 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:22, 11.06.2009

A kiedy sprawdza się stan płynu do wspomagania, przy zgaszonym silniku czy przy zapalonym?
Bo przy zgaszonym mam max, a przy zapalonym ponad max.
Nie mam przypadkiem za dużo?

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#20 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:40, 11.06.2009

NIe mozesz tak miec :mrgreen:

Jak odpalasz silnik to olej jest zaciagany i moze go byc nieco mniej.

Na zgaszonym silniku obadaj ile masz :) Z przyjemnością przygarnę 50ml :mrgreen:

#21 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:38, 11.06.2009

A kiedy sprawdza się stan płynu do wspomagania, przy zgaszonym silniku czy przy zapalonym?
Bo przy zgaszonym mam max, a przy zapalonym ponad max.
Nie mam przypadkiem za dużo?


ja mam dokładnie tak samo Seth, na zapalonym jakby go więcej było niż na zgaszonym.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:51, 11.06.2009

Zrobcie test..pokreccie kierownica dwa razy do konca na zgaszonym silniku i zobaczcie o ile poziom wzrosnie. Powinien wzrosnac do maxa.Teraz odpalcie samochod powinien spasc nagle do minimym jak pompa zapracuje.

Na wlasnie zgaszonym silniku powinno byc minimum. Gdy na wlasnie zgaszonym jest max, mozecie byc pewni ze gdy pokrecicie pare razy kierownica na tyle poziom wzrosnie ze wyleje sie ze zbiorniczka.

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:52, 13.06.2009

Podepne sie...
U mnie na właczonym silniku w zbiorniczku płyn "faluje" jakby bulgotał ale nie ma tam powietrza. Jaka może być przyczyna tego?

#24 Super Car

Super Car
  • Forumowicz
  • 97 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 22.06.2009

Witam. Sorki za odkop ale mam pytanie w sprawie ukladu kierowniczego a mianowice maglownicy. Pytanie jest nastepujace czyli czy maglownica od Rovera 600 pasuje do mojej hondy czyli 2.0 w automacie??? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz

#25 Tommi322

Tommi322
  • Nowy
  • 7 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:18, 16.11.2013

Witam na którym króccu jest ten Oring? Bo u mnie przy wymianie rozrządu mechanik zdjol pompe obrucil ja i na koniec dolal 50 ml innego plynu. Odebralem byla cisza przejchalem na drugi dzien 10 km i pod garażem zaczela wyć pompa pojechalem do domu kolejne 10 km i zaczely sie wycieki w okolicach prawego lewego kola kierowcy.. Oddalem do mechanika sprawdzil wszystkie przewody i maglownica gumy maglownicy i przewody od ukladu wspomy są całe!! Bo być może u mnie ten sam motyw z tym oringiem. I dobrze by było to sprawdzc żeby nie zmarnować orginalnego plynu PSV :( Proszę podpowiedź gdzie jest ten oring żeby sprawdzić czy mechanik przypadkiem nie zapomnial zalozyć.. Jest bezpośerednio przy pompie czy przy zbiorniczku wyrównawczym??? Proszę o szybką pomoc!

[ Dodano: 2013-11-18, 20:52 ]
Nikt mi nic nie podpowie lub nie pomoże w tym temacie??
Tomasz

#26 maciekkoko24

maciekkoko24
  • Nowy
  • 1 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:46, 29.12.2013

posiadam używaną pompę wspomagania do hondy accord VI z 2001r. Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę dzwonić 782-342-287

#27 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:08, 12.08.2014

czy zgodzicie się z tym, ze ta pompa może pasować do CG9 ? czy to jest możliwe?

http://allegro.pl/po...4438961652.html


c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#28 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:40, 12.08.2014

nie pasuje



#29 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:11, 22.10.2014

Panowie jest problem , mam wyciek z pompy centralnie kapie na pasek od alternatora . Wymiana pompy mnie czeka czy jest tam jakaś uszczelka którą się wymienia ?

Kolejne pytanie moje to takie czy można wlać inny płyn niż ori .


,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#30 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:30, 22.10.2014

Pomoże ktoś , muszę szybko to zrobić . Może najlepiej będzie  kupić nową pompę ?  (używkę )


,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''




IPB Skin By Virteq