XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 19:28, 03.11.2012
A ja dla 17" mam na naklejce takie wartości jak dla 16"
x2
#18
Napisano 22:16, 03.11.2012
#19
Napisano 23:08, 30.12.2012
chłopaki dokonali jeszcze zabiegu profilaktycznego, mianowicie tuleje na amortyzator żeby wstępnie ścisnąć sprężynę, broniłem się przed tym początkowo bo śmierdziało mi druciarnią ale pojeździłem i jestem zadowolony, auto tak nie siada pod obciążeniem, różnic w prowadzeniu nie zauważyłem także chwalę sobie, przed tym zabiegiem auto siadało nawet po zatankowaniu do pełna gazu i ponad połowę baku benzyny teraz spokojnie z normalnym obciążeniem moge brykać i nic nie siada
#20
Napisano 11:54, 02.01.2013
#21
Napisano 12:51, 02.01.2013
#22
Napisano 13:19, 02.01.2013
http://www.ebay.com/...365c84b&vxp=mtr
#23
Napisano 16:46, 02.01.2013
http://www.japspeed....07/p-37-1-1183/
#24
Napisano 23:18, 06.07.2014
Ja miałem taki przypadek opony Toyo prowadzenie i przyczepność znakomita ale ... na tylnej osi od wewnątrz starły sie do gołego płótna ,bicie podczas jazdy ,zewnęrzne krawędzie opon bieżnik 6 mm a je widziałem od zewnątrz zerkając na opony.Niesamowicie nierównomierne zużycie szok.Kupiłem nowe Toyo jest OK.Zawieszenie i zbieżniść perfekcyjne!Jaka przyczyna?Najczęściej jeżdze sam.
#25
Napisano 18:45, 02.08.2014
Panowie, problem z accordami w szczególności gen VIII ze ścinaniem opon po stronie wewnętrznej tylnej osi, jest znany i honda doskonale o tym wie. Jeżeli macie samochód jeszcze na gwarancji to nie ma na co czekać i jechać do ASO. Ja się spóźniłem 6 miesięcy po 3 letniej gwarancji, ale planuję napisać do nich pismo z prośbą uznania gwarancji w ramach tego, że jeszcze nie przekroczyłem 100k km.
Robią bardzo prosty zabieg (normalnie koszt w ASO ok 1200 zł), który polega na wymianie sprężyn (dotyczy sedana), wrzucają sprężyny od kombika i problem ze ścinaniem i ząbkowaniem znika.
#26
Napisano 21:09, 02.08.2014
To po co karna mać robią wieleset tysięczne testy samochodu przed produkcją, jeśli nie potrafią dojrzeć szybkiego zużywania opon, ślepe skośnookie
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#27
Napisano 16:37, 20.08.2014
Panowie, problem z accordami w szczególności gen VIII ze ścinaniem opon po stronie wewnętrznej tylnej osi, jest znany i honda doskonale o tym wie. Jeżeli macie samochód jeszcze na gwarancji to nie ma na co czekać i jechać do ASO. Ja się spóźniłem 6 miesięcy po 3 letniej gwarancji, ale planuję napisać do nich pismo z prośbą uznania gwarancji w ramach tego, że jeszcze nie przekroczyłem 100k km.
Robią bardzo prosty zabieg (normalnie koszt w ASO ok 1200 zł), który polega na wymianie sprężyn (dotyczy sedana), wrzucają sprężyny od kombika i problem ze ścinaniem i ząbkowaniem znika.
Otrzymałem pismo z Honda Poland i mimo to że samochód jest już po gwarancji, zaproponowali zakup sprężyn na ich koszt, ja pokrywam tylko koszty robocizny Nie zawiedli mnie ;p
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych