XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Odpalanie opadaja rece :-(
#1
Napisano 22:39, 28.10.2012
#2
Napisano 23:06, 28.10.2012
Jeszcze dochodzi paliwo, sprawdź ciśnienie paliwa i/lub wymień filtr.
Spróbuj odpalić też wciskając lekko pedał gazu, być może zawór FITV jest winny i nie dopuszcza więcej powietrza, bo rozumiem że raczej filtr powietrza sprawdziłeś.
Posprawdzaj też czujniki temperatury powietrza/płynu chłodzącego ECT, w manualu masz opisane wszystko ładnie jakie wartości rezystancji powinny mieć, słyszałem że te czujniki też potrafią namieszać.
Ja bym jeszcze prze lutował przekaźnik pompy paliwa, mimo że raczej z nim są problemy gdy nie chce odpalić na ciepłym.
Dodaj jeszcze jakiej generacji masz gaz i jakie podzespoły, ja to raczej zielony jestem w temacie gazu, ale może koledzy coś więcej tutaj pomogą
#3
Napisano 23:58, 28.10.2012
#4
Napisano 00:01, 29.10.2012
#5
Napisano 00:17, 29.10.2012
#6
Napisano 00:24, 29.10.2012
#7
Napisano 00:27, 29.10.2012
#8
Napisano 00:32, 29.10.2012
Masz nie szczelną instalcje gazową ,gaz przedostaje się w kolektorze ssącym, i zalewa go potem dostaje sie paliwo i taki jest tego efekt :P
#9
Napisano 00:35, 29.10.2012
#10
Napisano 00:39, 29.10.2012
#11
Napisano 00:47, 29.10.2012
#12
Napisano 00:52, 29.10.2012
No jak mówisz ze przed gazem było tak samo to raczej nie bedzie wina gazu.
[ Dodano: 2012-10-29, 00:59 ]
gdzies nie mogę dojść z twojego modelu,ale to coś w tym stylu
[ Dodano: 2012-10-29, 01:01 ]
http://membres.multi...ITV_Adjustment/
O prosze i jest zobacz tutaj.
#13
Napisano 01:33, 29.10.2012
http://www.hondaacco...php?f=19&t=1125
Dwie śruby do kolektora, dwie śrubki z góry, rozkręcasz czyścisz i zamykasz. Tu masz filmik jak go wkręcić spowrotem, czyli do końca bez użycia dużej siły, bo to plastik. Mozesz go lekko o obrót/pół wykręcić, tym zwiększasz obroty biegu jałowego gdy silnik jest zimny.
(od 3:45)
Dobrze by było jeszcze IAC "Silnik Krokowy" przeczyścić, ale on raczej większego wpływu na odpalanie nie ma, ale za falowanie obrotów to podejrzany nr. 1.
EDIT:
Możesz też odłączyć czujniki ETC i wtedy spróbować odpalić, ecu powinien wiedzieć o tym i sie dostosować, mi przy odłączonym zapalił jak szalony
#14
Napisano 01:25, 01.11.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych