XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
podgrzewacz cieczy przed rozruchem
#1
Napisano 09:14, 26.10.2012
Zaczęły się chłodne mroźne poranki i zastanawiam się nad zainstalowanie podgrzewacza cieczy klik
W tym roku niestety auto będzie więcej na zewnątrz a akurat mam blisko gniazdko 230W.
Wystraczy podłączyć pod zegar czasowy aby rano do pracy jechać ciepłym autem.
Instalacja jest prosta bo podłącza się to urządzenie pod wąż nagrzewnicy.
Moje pytanie jaki jest dostęp do tego węża w I-CTDI w accord VII ?
Co sądziecie o tym urządzeniu?
#2
Napisano 09:55, 26.10.2012
W benzyniaku proste jest dojście do przewodów nagrzewnicy od grodzi , Diesla nie mam więc nie powiem
Pozdro
Sebo
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#3
Napisano 11:42, 26.10.2012
350zł ale w razie zmiany auta to zawsze można przełożyć.
Do pracy mam 16km i zimą zagrzewa się dopiero po 8km więc mocno zmarznę nie wspominając o skrobaniu szyb.
Kiedyś w pontiacku miałem fabrycznie grzanie wody na 110W i sprawdzało się zimami i to bardzo ( minus taki że musiałem używać
przetwornika z 220 na 110.
#4
Napisano 17:50, 26.10.2012
pozdro
Lechutkowy "SURFWAGON"
http://www.accordklu.../?hl=lechutkowy
data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/23919-halogeny-w-polifcie-2006/'>http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/23919-halogeny-w-polifcie-2006/<>
#5
Napisano 18:34, 26.10.2012
Pewnie w ciągu godziny się wyrobi a to znaczy, że użytkownik zapłaci za to około 34gr.a ja mam pytanko jak długo to pracuje żeby się dogrzać bo 1000w to trochę prądu
Dobre by to było jak by jeszcze się dmuchawa w aucie włączała i ogrzewała kabinę to wtedy i silnik ciepły i szyb skrobać nie trzeba
Ewentualnie farelkę do kabiny co by się uruchamiała razem z tym podgrzewaczem.
#6
Napisano 13:28, 29.10.2012
Co do dmuchawy to po odpaleniu już będzie leciało ciepłe powietrze więc rozmrażanie jest dużo szybsze a jazda przyjemniejsza.
Szukam węża pod który to podłączyć. Jak znajdę dogodne i mało inwazyjne miejsce to biore to bo po dzisiejszej nocy juz mam dosyć
mrozów a to dopiero się zaczyna zima
#7
Napisano 07:10, 08.12.2012
#8
Napisano 13:48, 08.12.2012
Moj Acco diesel tourer już po około 3 km dmucha ciepłym przy -8'C w porównaniu z poprzednim VW (12km) to czas jest bardzo dobry
#9
Napisano 14:08, 19.12.2013
Takie grzałki od wielu lat są na rynku amerykańskim (w sensie oryginalne akcesoria hondy). Na eurozadupiu nie są oferowane.
Sprowadzenie sobie takiej z usa też nie do końca załatwia sprawę, ponieważ jest to na 110 V.
Ze 2-3 lata temu firma DEFA zaczęła produkować zamiennik do hondy właśnie na 230 V. Moc 500 W. Kupiłem takie coś i założone zostało w civicu 6 gen żony, bo biedny stoi przed domem.
Włącza się toto na około godzinkę - dwie przed startem - ja używam zegara czasowego. Silnik nie jest gorący, ale taki mocno powiedziałbym letni. Zapala jakby zimy nie było, po kilku min w aucie jest już ciepło.
PS. Ta sama grzałka pasuje i do accorda i legenda itd - wszystko ma ten sam gwint i zaślepkę.
#10
Napisano 17:50, 19.12.2013
Zapomniałem o koszcie zakupu grzałki.
Do zobaczenia na trasie.
#11
Napisano 20:51, 19.12.2013
Ale tu już nawet nie chodzi o koszty, ale o niemordowanie silnika oraz własny komfort, unikasz drapania lodu ze wszystkich szyb, bo już po 2-3 minutach od odpalenia silnika sam złazi, nie dygoczesz z zimna podczas wspomnianych 5 kilometrów, dodatkowo własnym oddechem oszraniając szyby od środka.
Ja kupiłem ten najprostszy zestaw, grzałka plus kabel zasilający, koszt tego to około 300 zł był. Są i zestawy bardziej wypasione, z taką minifarelką do środka (mini wymiary, bo moc do 2kW), zegarem sterującym z pilotem itd.
Grzałka wygląda tak (około 180 zł):
Do tego kabel z przyłaczem trzeba nabyć (około 130 zł):
A tutaj oryginał hondy na 110V na rynek ameryki:
Instrukcja DEFA jak się implantuje grzałkę: http://www.defa.com/...9745/411241.pdf
Instrukcja OEM na przykładzie Honda accord 2.4: http://www.bernardip...er_AII30473.pdf
To chyba tyle...
#12
Napisano 21:18, 19.12.2013
#13
Napisano 21:35, 19.12.2013
Efekt uboczny był taki, że jadąc na którkiej trasie całość energii produkowanej przez alternator szła na grzałkę a akumulator nie był w ogóle ładowany. Przez to do końca nie było wiadome, czy z tej krótkiej trasy wrócimy (= czy odpali w drodze powrotnej).
Osobiście nie słyszałem, ale też się jakoś szczególnie nie interesowałem takim rozwiązaniem.
#14
Napisano 21:40, 19.12.2013
te dane sa oczywiście przykładowe ale działa to na tej zasadzie jedynie temperatury graniczne mogą się różnić.
nie wiem czy to nie lepsze rozwiązanie no i bez żadnych głupich kabli:)
#15
Napisano 21:45, 19.12.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych