XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne uszkodzenia opon po sezonie letnim
#1
Napisano 14:46, 24.10.2012
Zauważyłem dość dziwne uszkodzenia na moich (paroletnich - kupionych jako nówki w kwietniu 2009) oponach letnich.
Wygląda to jakby guma odpadała kawałkami - dość dużymi czasami..
Co to może być i z czego takie uszkodzenia mogą wynikać?
Zaznaczę, że w lecie co roku robie trasę 4 tysiące km (autostrady - prędkość 140-200km/h) - ale tak czy inaczej zużycie ogólne jest niewielkie - tylko te uszczerbki dziwne..
Dodatkowo dodam, że uszkodzenia opon przednich - na tylnych nie zauważyłem (jak dotąd)
Zdjęcia:
http://lh3.googleuse...1020_114106.jpg
http://lh6.googleuse...1020_113958.jpg
( cały album https://plus.google....=CKSXtuDEgeeQGw )
Za wszelkie info dzieki - opony planuje sprzedać, ale jak takie coś wytłumaczyć kupującemu?
#2
Napisano 15:07, 24.10.2012
nie powinienes nikomu proponowac tych opon one nadaja sie na smietnik no chyba że do jakiegos upalania
#3
Napisano 15:23, 24.10.2012
z czego takie uszkodzenia mogą wynikać?
baton po części sobie odpowiedziałeś
dodam jeszcze do tego sprawdzenie koniecznie zbieżności i luzów w zawieszeniu przed zakupieniem nowych opon. Nasze tourery cieprią częściej na tę przypadłość, ale nie tylko Hondy, każde auto z wielowachaczowym zawieszeniem z tyłu tak ma. Było trochę na ten temat, pierwsze z brzeguautostrady
http://www.accordklubpolska.pl
http://www.accordklubpolska.pl
http://www.accordklubpolska.pl
#4
Napisano 18:18, 24.10.2012
....a od siebie dodam ,że IV gen zajebiście się prowadzi
#5
Napisano 18:28, 24.10.2012
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:51, 24.10.2012
U niego zrobiły się od zawracania na własnym podwórku , które ma wysypane tłuczniem.
tylko na przednich kołach (napędowych).
pozdrawiam.
#7
Napisano 08:26, 25.10.2012
może to być typowo mechaniczne jak pisze enzo_no uszkodzenie
ale luzy w zawieszeniu i zbieżność obowiązkowo sprawdź
#8
Napisano 19:32, 25.10.2012
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#9
Napisano 02:54, 26.10.2012
o ile nie były wczesniej na tyle to w 100% sie z Toba zgadzam.Moim zdaniem manewrowanie i kręcenie kierownicą w miejscu na ostrym żwirze może się tak skończyć, gdy opona jest gorąca i miękka (np. w czasie upalnego lata) - potwierdzałoby to fakt, że występuje u Ciebie tylko na przedniej osi.
Tak czy siak opony nadaja sie jedynie na manifastację jako rozpałka
#10
Napisano 10:45, 08.11.2012
W acco IV i V gen zawieszenie z tyłu jest wielowahaczowe i nie ma problemu z ząbkowaniem (przynajmniej nie słyszałem) ale tam konstrukcja jest taka ,że niezależnie od ugięcia koło jest cały czas pod takim samym kątem do podłoża
no nie bardzo
jak załadowałem 300kg do bagażnika to tył wyglądał prawie jak w tych autach tuningowanych z pochylonymi tylnymi kołami...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych