XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA
#46
Napisano 18:23, 07.12.2013
Podpowiecie co robię nie tak ?
W czasie jazdy wyskoczyły mi żółte lampki ABS+VSA+trójkąt. Zrobiłem diagnostykę zwierając to złącze powyżej bezpieczników przy lewej nodze, przy włączonym zapłonie. Lampka oświetlenia wnętrza zamrugała i zgasła. Na wyświetlaczu pokazało kody 1177 (za niskie napięcia akumulatora - miałem raz rozładowany) i 1325 (coś z wycieraczkami ale do nich zastrzeżeń nie mam ). Oba pewnie historyczne...
Przytrzymałem przycisk i skasowałem kody. Kontroli błędu zgasły pod odłączeniu przewodu od złączki. Przycisk VSA zaczął działać, ale kawałek przejechałem po mieście i znów się trzy lampki zapaliły na żółto. Jeszcze raz zrobiłem diagnostykę - brak błędów, kontrolki zgasły, na razie się nie zapaliły ale ujechałem tylko kilkadziesiąt metrów na parking.
Czy w ten sposób (zwierając to złącze) da się w ogóle się odczytać błędy ABS/VSA ? Podejrzewam, że to raczej któryś czujnik - lampki w obu przypadkach zapaliły się przy b. lekkim przyhamowaniu przy jeździe na wprost, nie wtedy kiedy mogła by się włączać pompa więc nie podejrzewam samego modulatora.
Parę dni temu naszła mnie myśl co by kupić podróbę HIMa i wywołałem tym wilka z lasu
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#47
Napisano 00:23, 08.12.2013
#48
Napisano 15:35, 08.12.2013
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#49
Napisano 09:48, 09.12.2013
Dlamnie jest to bez sensu Wywalać sprawne czujniki bo może to one.A jak się okaże ze wszsykie 4 czujniki masz sprawne i padło łożysko w piaścieBiorąc pod uwagę chwilowy poziom cen zamienników zdecyduję się chyba po prostu na wymianę najpierw tyłu (~60zł/szt) a jak nie pomoże to i przodu.
1 . Zrób diagnostykę ABS i zobacz jaki kod wymruga kontrolka ABS
2. porównaj wartość uszkodzonego czunika z pozostałymi czujnikami odpinając kostkę.
3. Jeśli okarze się, że czujniki mają taką samą rezystancję piasta do wymiany
#50
Napisano 12:15, 09.12.2013
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#51
Napisano 13:52, 09.12.2013
Zobacz tylnie piasty, czy nie mają luzu a wcześniej podaj numer błędu i wartość rezystancji - będzie wiadomo z którą stronę masz do roboty.Zawsze dzieje się to przy lekkim przyhamowaniu.
PS:) jakby czujnik był walnięty to po przekroczeniu 50km/h zapala się VSA a jak hamujesz i dopiero się zapala to wina piasty.
#52
Napisano 14:04, 09.12.2013
długie mignięcie, pięć krótkich, odstęp, pięć długich, jedno krótkie, odstęp, cztery b. krótkie (szybko miga ciężko policzyć), jedno długie, dwa krótkie. I po odstępie znów od początku to samo czyli długie i pięć krótkich itp.
Czyli to będzie 15, 61, 412 ?
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#53
Napisano 16:26, 09.12.2013
#54
Napisano 17:06, 09.12.2013
Jedyne co widzę to to, że przed tymi czterema szybkimi mignięciami pauza jest trochę dłuższa ale ta sekwencja 412 idzie już jednym ciągiem.
[ Dodano: 2013-12-09, 20:34 ]
Ok, dobrałem się do ESM. 15 - macie rację prawy tył.
Drugi kod to 61 (napisałem 5 mrugnięć ale tu pomyłka - sześć i kod 61 tak jak sam dalej napisałem ) - niskie/wysokie napięcie akumulatora. Zapewne historyczny po dawnym padzie akumulatora, to zdarzenie było też zapamiętane w MICU (1177).
Natomiast zupełnie nie wiem o co chodzi z tym ostatnim kodem.
Pierwsze cztery mrugnięcia są b. szybkie - dużo szybsze niż piątka w 15 czy jedynka w 61 a dalej już normalnie 12 (w takim tempie jak 15) ale bez żadnego dostępu od tych czterech szybkich mignięć.
Tak czy inaczej zamówiłem czujnik tak na zaś, w piątek jestem umówiony z mechanikiem, obadamy co jest grane.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#55
Napisano 00:48, 10.12.2013
#56
Napisano 20:01, 10.12.2013
Nie da się jakoś łatwo wykasować tych kodów ? Przy MICU robi się to przyciskiem na zegarach. Niektóre są historyczne (akumulator), gdybym je wszystkie wykasował to poczekał bym aż błąd mi znów wyskoczy (dziś na razie OK) i wtedy byłoby wiadomo który jest aktualny.
Dostałem nowy czujnik ale tak na stole to one mają jakąś wielką rezystancję rzędu megaomów. To nie jest przypadkiem czujnik Halla który zmniejsza rezystancję w polu magnetycznym ?
[ Dodano: 2013-12-13, 15:08 ]
Więc tak,
Do samej piasty nie było się czego przyczepić. Zero luzów, nic.
Czujnika nie ma co sprawdzać miernikiem cyfrowym bo to hallotron i bez zasilania nie działa. To nie jest czujnik indukcyjny stosowany np. w jeszcze w V gen (nie wiem jak było w VI) w którym usterkę można było rozpoznać po rezystancji. Trzeba by go chyba podłączyć do +5V szeregowo z opornikiem i sprawdzać spadek napięcia na tym rezystorze w obecności pola magnetycznego.
Oryginalny miał taką samą wielką rezystancję (20Mohm) choć nadal działał.
Wymiana to nie takie hop siup Skończyło się na wyjęciu piasty + młotek, śrubokręt, wiertło... Woda się tam dostała przez uszczelkę czujnika i aluminium spuchło. Nie było szans wyciągnąć tego inaczej niż rąbiąc stary na drobne części.
Nowy (zamiennik) założony, na razie wszystko OK...
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#57
Napisano 01:27, 23.02.2014
Witam,
mam pytanie. Mam ten sam problem z trzema ikonkami, po popieciu wyskoczyl blad prawy przod sensor. Dzisiaj probowalem go wykrecic, ale poszla sruba i narazie zostawilem jak jest. Najpierw chce zamowic nowy, bo ze starego pewnie nic nie bedzie. Znalazlem na ebayu cos takiego, ale tam tylko pisze, ze to jest na przod, nie ma slowa czy prawa czy lewa strona. W sklepie powiedzieli mi, ze jest roznica, a tutaj nie ma. Moze cie na to spojzec i cos doradzic
http://www.ebay.co.u...=item51b7ba6ad1
#58
Napisano 13:40, 15.03.2014
Witam,
Świecą mi kontrolki ABS+trójkąt+VSA
bylem u znajomego i sprawdził mi czujnik ABS i stwierdził ze lewy tył jest uszkodzony. Jeden wskazywał wartość 1. Drugi tylny inną. Wymieniłem ten czujnik z wartością 1, jednak kontrolki dalej się świecą. Co może być przyczyną, macie pomysły?
Użytkownik oliviero edytował ten post 13:57, 15.03.2014
#59
Napisano 09:39, 17.03.2014
Zrób diagnostykę tak jak mam w stopce i oczytaj kody błędów ....
#60
Napisano 15:29, 17.03.2014
Napisano dziś, 09:39
Zrób diagnostykę tak jak mam w stopce i oczytaj kody błędów ....
Nagrałem odczyt błędów z obd2, co to za błędy?
Użytkownik oliviero edytował ten post 23:35, 20.03.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych