XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA
#31
Napisano 08:08, 10.07.2013
#32
Napisano 06:58, 13.07.2013
#33 Guest_bananoo_*
Napisano 18:44, 07.08.2013
podłącze się pod ten temat.
Oczywiście przeczytałem wszystkie posty nie tylko z tego wątku.
Więc jakiś czas temu zapalił się zestaw kontrolek jak temacie Wykrzyknik+ABS+VSA. Po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolki się świeciły. Po ruszeniu i ujechaniu ok 20 metrów gasły. Włączały się ponownie przy około 120 kmh i tak zawsze. Przejechałem nawet 300 km do 110kmh i wszystko OK, jak tylko 120 zaraz choinka. Pojechałem do ASO by sprawdzili co to (miałem jeszcze inne tematy) i po 2 h 4 mechanikach doszli do wniosku: błąd impulsatora z łożyska albo czujnik ABS, oba tematy w prawym przednim kole. Łożysko i tak troszke już szumiało więc wymieniłem - nie pomogło. Wymieniłem czujnik ABS i... jest jeszcze gorzej. Co prawda pod odpaleniu żadna kontrolka się nie świeci (poprzednio świeciły tak do 20kmh) ale za to teraz po przekroczeniu 60kmh się zapala mój ukochany układ kontrolek!
Wymieniłem obie rzeczy jakie podali w ASO i jest gorzej niż było ! Proszę o sugestie, co i jak jeszcze sprawdzić wymienić itd
Doczytałem o kalibracji HDS.
Może ktoś polecić kogoś w okolicach Katowice/Dąbrowa Górnicza kto by to mógł mi zrobic?
#34
Napisano 12:33, 10.08.2013
Kalibrację trzeba wykonać .. jest opisana jak ja zrobić bez hds-a .. za pomocą spinaczaWymieniłem obie rzeczy jakie podali w ASO i jest gorzej niż było ! Proszę o sugestie, co i jak jeszcze sprawdzić wymienić itd
Doczytałem o kalibracji HDS.
Może ktoś polecić kogoś w okolicach Katowice/Dąbrowa Górnicza kto by to mógł mi zrobic?
http://www.accordklu...pic.php?t=43688
#35 Guest_bananoo_*
Napisano 13:48, 10.08.2013
Mam tylko mały problem, rozebrałem plastiki pod kierownicą (oba) i zacząłem się dobierać do osłony słupka, tak aby dobrać sie do tej wtyczki, i za cholere nie umiem go ściągnąć. Doszło już nawet do rozwiązania siłowego, ale i tak menda nie puściła. Wszędzie pisze "ściągnąć osłonę słupka..." ale do cholera jak to zrobić... jest gdzieś jakaś instrukcja?
Jest ktoś może ze śląska albo zagłębia? Ja bym podjechał byśmy razem powalczyli...
#36
Napisano 13:10, 12.08.2013
Wtyczka OBD2 wystaje z plastików więc nie rozumiem po co rozbierasz plastiki itd ...am tylko mały problem, rozebrałem plastiki pod kierownicą (oba) i zacząłem się dobierać do osłony słupka, tak aby dobrać sie do tej wtyczki, i za cholere nie umiem go ściągnąć. Doszło już nawet do rozwiązania siłowego, ale i tak menda nie puściła. Wszędzie pisze "ściągnąć osłonę słupka..." ale do cholera jak to zrobić... jest gdzieś jakaś instrukcja?
Gdzie to wszędzie jest napisane , bo w linku , który podałem nic takiego nie ma ..Wszędzie pisze "ściągnąć osłonę słupka..." ale do cholera jak to zrobić... jest gdzieś jakaś instrukcja?
#37 Guest_bananoo_*
Napisano 12:49, 19.08.2013
zrobiłem następująco:
1. Ustawić samochód na równej nawierzchni. - OK
2. Gdy zapłon jest wyłączony, podłączyć tester HDS do 16-stykowego złącza diagnostycznego (DLC) (A), znajdującego się pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy. - TEGO NIE ZROBIŁEM
3. Podłączyć zworę serwisową (SCS) do masy za pomocą HDS. (zwierasz 4 i 9 na obd2) - ZWARŁEM 4 I 9 NA OBD2
4. Włączyć zapłon przy zwolnionym wyłączniku pozycji pedału hamulca. - OK
5. Kontrolka ABS włączy się na 2 sekundy i wyłączy się. -OK
6. Po zgaśnięciu kontrolki ABS jednokrotnie nacisnąć i zwolnić wyłącznik VSA w ciągu pół sekundy. -OK
7. Po zapaleniu się kontrolki ABS jednokrotnie nacisnąć i zwolnić wyłącznik VSA w ciągu pół sekundy. -OK
8. Kontrolka aktywacji VSA mignie dwa razy i zgaśnie w ciągu jednej sekundy, następnie system zakończy zapamiętywanie położenia neutralnego czujnika VSA. -OK
9. Wyłączenie się kontrolki ABS, kontrolki układu VSA i kontrolki aktywacji VSA oznacza koniec zapamiętywania. Jeżeli kontrolki nie gasną, należy ponownie wykonać podane czynności. - ZGASŁY
10. Wyłączyć zapłon i odłączyć tester HDS od 16-stykowego złącza DLC. - OK
A pomimo to nadal wyzwala się ten zestaw kontrolek... jakiś pomysł?
#38
Napisano 15:26, 29.08.2013
#39
Napisano 11:13, 12.09.2013
Podłacze sie pod temat i ja..
U mnie problem pojawia sie podczas jazdy. zapala się kontrolka VSA i wykrzyknik w trójkącie.. podczas jazdy kończy się tym ze muli mi auto i nie chce jechać.. jakby był w jakimś trybie serwisowym bo ciężko 3 tys obrotów ukręcić.
Aby się tego pozbyć i jechać dalej normalnie muszę zjechać wyłączyć silnik wyjąć kluczyk na chwilę i ponownie odpalić.. i jadę dalej.. dziwnie bo raz wywala mi często ten błąd. 2-3 razy dziennie, a czasem jezdze dużo i nic sie nie dzieje.
Teraz ja Was proszę o cenne porady.. zanim wybiorę sie do ASO i zgolą ze mnie $ w sobotę jak się pogoda poprawi mam zamiar dogrzebać sie do tych kostek i je przeczyścić.. ale wątpie czy to pomoże.. problem ogólnie pojawił się w momencie jak zmieniłem zawieszenie z oem na obniżone. możliwe ze coś zostało uszkodzone w warsztacie podczas tej 'operacji' ?czy też kąty się zmieniły z tyłu (negatyw) ?
#40
Napisano 13:29, 12.09.2013
Tuned by Cinsoft
#41
Napisano 14:55, 12.09.2013
katy nie maja z tym nic wspolnego, albo uszkodzili czujnik w warsztacie, ale wtady chyba caly czas by sie swiecil blad, albo jakis syf sie dostal, no chyba ze juz calu modul VSA szlag trafi, sprobuj wyczyscic te czujniki abs'u
ma ktoś jakieś foto jak sie dostać do tych czujników? to ogarnę to od razu
#42
Napisano 15:11, 12.09.2013
http://typeaccord.co..._hl__abs sensor
Tuned by Cinsoft
#43
Napisano 15:19, 12.09.2013
Serdecznie dzięki!!nie chce mi sie wszytskiego kopiowac, zobacz czy link dziala bez logowania
http://typeaccord.co..._hl__abs sensor
#45
Napisano 12:59, 13.09.2013
Jechac na jakis tester. Ja zrobilem to dzisiaj, laczenie pinow spinaczem nie wykazywalo juz wiecej bledow (jedyny jaki wykazalo to blad czujnika szyby...). Po odczytaniu wychodzie ze mam blad czunika cisnienia w pompie abs i to juz powazny klopot... pozdr1. Ustawić samochód na równej nawierzchni. - OK
2. Gdy zapłon jest wyłączony, podłączyć tester HDS do 16-stykowego złącza diagnostycznego (DLC) (A), znajdującego się pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy. - TEGO NIE ZROBIŁEM
3. Podłączyć zworę serwisową (SCS) do masy za pomocą HDS. (zwierasz 4 i 9 na obd2) - ZWARŁEM 4 I 9 NA OBD2
4. Włączyć zapłon przy zwolnionym wyłączniku pozycji pedału hamulca. - OK
5. Kontrolka ABS włączy się na 2 sekundy i wyłączy się. -OK
6. Po zgaśnięciu kontrolki ABS jednokrotnie nacisnąć i zwolnić wyłącznik VSA w ciągu pół sekundy. -OK
7. Po zapaleniu się kontrolki ABS jednokrotnie nacisnąć i zwolnić wyłącznik VSA w ciągu pół sekundy. -OK
8. Kontrolka aktywacji VSA mignie dwa razy i zgaśnie w ciągu jednej sekundy, następnie system zakończy zapamiętywanie położenia neutralnego czujnika VSA. -OK
9. Wyłączenie się kontrolki ABS, kontrolki układu VSA i kontrolki aktywacji VSA oznacza koniec zapamiętywania. Jeżeli kontrolki nie gasną, należy ponownie wykonać podane czynności. - ZGASŁY
10. Wyłączyć zapłon i odłączyć tester HDS od 16-stykowego złącza DLC. - OK
A pomimo to nadal wyzwala się ten zestaw kontrolek... jakiś pomysł?
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych