XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA
#256
Napisano 20:36, 18.09.2016
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
#257
Napisano 10:34, 20.09.2016
Po ostatnich burzach przycisnąłem swoją Hanke i sprawdziłem abs i działa bez zarzutów odczułem że w prawym kole abs nie działa wiec tam zostaje problem, kontrolki dalej świecą.. Błąd dalej ten sam więc zostaje mi wymiana łożyska jeśli to nie pomoże to pewnie czujnik. Dam znać jak rozwiąże problem.
#258
Napisano 21:33, 20.09.2016
Po dzisiejszej wizycie u mechanika obstawiam na 90% na łożysko a dokladnie na wytarte/wykruszone płytki magnesowe na łożysku. Jutro zamiawiam łożysko i może juz na weekendzie wymienie i dam znać czy choinka znikła
#259
Napisano 21:35, 20.09.2016
Na jakiej podstawie to stwierdzasz? Z tego co pamiętam to łożysko jest kryte a płytki są wewnątrz więc skąd wiesz, że tam wytarte/wykruszone?
Mój accord --> http://www.accordklu...-s-by-grzes508/
#260
Napisano 12:13, 21.09.2016
Na jakiej podstawie to stwierdzasz? Z tego co pamiętam to łożysko jest kryte a płytki są wewnątrz więc skąd wiesz, że tam wytarte/wykruszone?
Jeśli skasujesz błąd i się nie zaświeca a dopiero po ruszeniu to łożysko ....
#261
Napisano 15:43, 21.09.2016
No nie wiem czy to nie jest zbyt proste założenie, u mnie błąd wyskakiwał po przejechaniu nie raz nawet i paru kilometrów i to był czujnik.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#262
Napisano 20:10, 21.09.2016
no sam już nie wiem, ale możliwe, że tak jest jak mówisz muzyczka najlepiej będzie jak Erykkk wymieni łożysko na weekendzie i da znać czy pomogło w każdym razie życzę powodzenia
Mój accord --> http://www.accordklu...-s-by-grzes508/
#263
Napisano 10:41, 22.09.2016
No nie wiem czy to nie jest zbyt proste założenie, u mnie błąd wyskakiwał po przejechaniu nie raz nawet i paru kilometrów i to był czujnik.
Czujnik wymieniłem a błąd pozostał więc logicznie zostaje wymiana łożyska, jeżeli nie łożysko to wtedy kupie nowy czujnik, natomiast mechanik objaśnił mi że gdyby czujnik był zły to od odpalenia byłaby przerwa i odrazu wywalałoby błąd. Trudno jest stwierdzić czy czasem nie będzie tak jak u Ciebie bo to jest czujnik halla i zabardzo nie idzie go sprawdzić. Co do pompy to jeśli auto by jej nie przyjęło to abs by w ogole nie działał a błąd pokazywałby na wszystkich kołach lub na przedniej lub tylnej osi a nie tylko na prawym przednim kole. Cóż, zostaje zmienić łożysko a potem obserwować co się dzieje.. Oby na łożysku temat się zakończył. Po wymianie łożyska dam znać czy problem rozwiązałem
Taka ciekawostka, dzwoniąc do ASO do Rzeszowa powiedział mi pracownik że sprawdzenie czujników to koszt 100zł + 160zł każda godzina mechanika poświęcona przy samochodzie, czyli 260zł na start dokładając max 50 zł mam nowy czujnik i nowe łożysko SNR więc jednak nie zdecyduję się na aso bo sprawa z absem łącznie wyniosłaby mnie ponad 1000zł Już i tak koszta do tej pory wynoszą 450zł + dziś zakup łożyska czyli kolejne 200..
#264
Napisano 21:43, 21.11.2016
Witam Panowie, trochę zeszło od ostatniego wpisu. Samochód naprawiony, choinka zniknęła, wymieniłem łożysko i po kłopocie.
Czyli mit o niewłaściwych numerach pompy w moim przypadku na szczęście się nie sprawdził.
#265
Napisano 13:22, 04.12.2016
Miałem (mam nadzieję, że czas przeszły jest uzasadniony) błąd nr 16 (prawy tylny czujnik ABS) w Hondzie FR-V. Ponieważ zamiennik do FR-V jest nieosiągalny, a nowy to koszt "kosmiczny" więc chciałem wyjąć czujnik bez zniszczenia bo podejrzewam, że może być to to samo co Accord lub CR-V. Ponieważ czujnik nie chciał wyjść postanowiłem zdjąć piastę. Łatwo nie było. Po zdjęciu tarczy okazało się, że na pierścieniu ABS na piaście jest bardzo dużo osadu, który układał się w takie ząbki jak przy starszych pierścieniach ABS. Nawet myślałem przez chwilę, że w moim modelu jest ABS oparty o ząbkowany pierścień. Okazało się jednak że to osad, który tak się ułożył. Po wyczyszczeniu pierścień ABS okazał się być gładki. Sądzę, że w pyle musiały być opiłki metalu (rdza), która tak ułożyła się na pierścieniu magnetycznym. W tyle jest hamulec postojowy oparty o szczęki hamulcowe, dodatkowo w moim przypadku rdzy nie brakowało więc było pyłu bardzo dużo. Po wyczyszczeniu i złożeniu błąd się nie wyświetla, dlatego proponuję osobom mającym ten sam problem na tylnych kołach, aby zacząć od przeczyszczenia pierścienia na piaście. Nie trzeba nawet zdejmować piasty, wydaje się, że wystarczy zdjąć tarczę hamulcową i przedmuchać wszystko sprężonym powietrzem.
Jest to najprostsze i najtańsze rozwiązanie dobre na początek.
Na marginesie - czy Honda naprawdę nie chce sprzedawać części zamiennych, blisko 700 PLN za czujnik ABS (o innych cenach nie wspomnę).
#266
Napisano 21:31, 04.01.2017
Witam, mam błąd ABS. Kontrolka zapala się po przekręceniu kluczyka i nie gaśnie. Nie działa też ABS. Czasami jednak po przekręceniu kluczyka błąd znika i ABS znowu działa. Zapala się np. po kilku dniach po przekręceniu kluczyka, nigdy w czasie jazdy. Zrobiłem diagnozę spinaczem gdy błąd wystąpił i wyświetliło mi błąd ABS 13. Znalazłem w tym wątku, że jest to błąd ten oznacza (Lewy przedni) czujniki koła przerwa / zwarcie do masy / zwarcie z zasilaniem. Po skasowaniu błędu i przekręceniu kluczyka błąd się ponownie pojawia (nie muszę nawet ruszać). Sprawdziłem kostkę, przewód i nigdzie nie widzę uszkodzenia. Wyczytałem jeszcze, że może być to łożysko piasty, tylko czy błąd nie zapalałby się w czasie jazdy lub też w czasie jazdy gasł? Czyżby czujnik ABS kończył już swój żywot i po prostu go wymienić? Taki chińczyk będzie ok?
Użytkownik Smirnoff07 edytował ten post 21:33, 04.01.2017
#267
Napisano 22:23, 04.01.2017
#268
Napisano 00:14, 05.01.2017
wymień na początek czujnik, taki chińczyk będzie działał, tyle że ten z aukcji jest na prawą stronę, tzn sam czujnik z kablem i kostka jest identyczny dla prawej i lewej strony, różnią się te blaszki które "trzymają" kabel - są symetryczne względem siebie no i z tego powodu bezinwazyjnie nie będzie pasować P do L czy L do P, jezeli nie chce ci sie bawic w przekładanie blaszek (trzeba rozginać) to szukaj dedykowanego na lewą stronę
#269
Napisano 18:01, 05.01.2017
Witam. A czy do FR-V 2.0 dostanę zamienniki na przód? Potrzebna mi lewa i prawa strona. Na aukcjach są używki po 100zł czy opłaca się je wkładać?
Symbole oryginalne:
57450-SJ-043 PP
57455-SJ-043 LP
#270
Napisano 16:38, 07.01.2017
ja bym nowe chinole kupił. sam na takim jezdze i jest ok.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych