Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#451 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:28, 18.06.2021

Czyli nadal jest błąd. Najpierw napraw usterkę a potem kasuj
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#452 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:55, 18.06.2021

Czyli nadal jest błąd. Najpierw napraw usterkę a potem kasuj

Problem w tym że pokazuje trzy błędy z czego dwóch nie ma w kodach a jeden ma różne definicje...

 

61 - główny czujnik tlenu a gdzieindziej pisze że to zbyt wysokie lub niskie napięcie 

68 nie ma takiego

83 nie ma takiego


  • 0

#453 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:34, 18.06.2021

http://www.accordklu...gine/?p=1033662

 

Tu odpisałem, trzeba tylko przeczytać . W tym temacie są tylko błędy ABS/VSA. Błąd 61 też jest VSA, także sonda odpada bo to wymruga kontrolka CHECK silnika a nie ABS.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#454 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:04, 18.06.2021

Czyli kolega liczył błędy ABS a myślał, że to błędy od silnika
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#455 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:06, 18.06.2021

http://www.accordklu...gine/?p=1033662

 

Tu odpisałem, trzeba tylko przeczytać . W tym temacie są tylko błędy ABS/VSA. Błąd 61 też jest VSA, także sonda odpada bo to wymruga kontrolka CHECK silnika a nie ABS.

Dzięki nie zauważyłem że odpisałeś. 


  • 0

#456 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:38, 18.06.2021

Czyli kolega liczył błędy ABS a myślał, że to błędy od silnika

Nie chce wyjść na marudę ale czy w 2003 roku projektując samochód nie dało się zrobić tak żeby wyskoczył napis 61!! a nie mruganie  ikonki!! tak samo kasowanie tego chu..twa pstrykaniem ,wciskaniem pedału, zapłonu i nie wiem czego jeszcze. Ruscy 1961 wysłali człowieka w kosmos a Japończycy w 2003 roku nie potrafili zrobić RESETU jednym przyciskiem? Musiałem wylać swoje żale bo pół dnia się tym dziadostwem bawiłem a to nie na moje nerwy. Dzięki Panowie za pomoc ale mechanik mnie czeka bo szkoda zdrowia.


  • 0

#457 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 20:16, 18.06.2021

ciesz się że masz hondę to możesz bez (czasami drogich) interfejsów odczytać każdy błąd, konkurencja nie zapewnia takiego komfortu, jakikolwiek błąd i lecisz do mechanika żeby odczytać, a w hondzie robisz prostą zworkę i wszystko wiadomo

a odczyt jest banalnie prosty, masz 3 kontrolki które mogą sygnalizować błędy: check engine, abs i od poduszek powietrznych, no i w zależności od tego co chcesz odczytać, to liczysz mignięcia odpowiedniej kontrolki, a więc silnika to check engine, abs to liczysz kontrolkę abs, a jak poduszki to liczysz kontrolę od poduszek, schemat jest prosty - najpierw długie mignięcia pierwszego błędu (np. 3) później krótkie mignięcia pierwszego błędu (np. 6), a więc w przykładzie jest to błąd 36, następnie jeżeli jest następny błąd to jest on wyświetlany w taki sam sposób, to wszystko, banalnie proste...

 

jeżeli mechanik będzie ci kasował jakimś uniwersalnym sprzętem, to prawdopodobnie i tak czeka cię manualne kasowanie błędu czujnika bocznego przyspieszenia (to od VSA jest, widzę że masz executa 2.4 więc na bank masz ten system na pokładzie), po prostu hondy nie da sie poprawnie zrobić większością interfejsów, do hondy stosuje się HDS (Honda Diagnostic System), a jeżeli się go nie ma, to trzeba na rękach nosić japońskich inżynierów za to że zaimplementowali ten banalny i przede wszystkim tani system diagnostyczny (chodzi mi tu o zworkę na 4 i 9 w OBD i liczymy)


Użytkownik rafisz edytował ten post 20:19, 18.06.2021

  • 0

#458 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:05, 18.06.2021

Nie pociesza mnie to że inni mają gorzej ja liczyłem te śmieszne mrugnięcia i wyszło 77,73,71 a mojej dziewczynie 61,68,83. moja cierpliwość do takich zabaw kończy się po dwóch minutach, a później ciśnienie mi skacze tak że jestem czerwony jak...... Nadal nie jestem w stanie zrozumieć że w czasach gdy laptop kosztuje kilka stów oni nie są w stanie wstawić prawdziwego komputera z ludzkim oprogramowaniem tylko jakieś archaiczne rozwiązania w samochodzie za 120 tyś zł. Pominę już fakt że mam wersje executive, a nie ma komputera pokładowego, który by pokazał opcje, które potrafi pokazać kostka diagnostyczna z allegro za 5zł. Generalnie to bardzo dobry samochód i jestem z niego mega zadowolony ale moja logika po prostu nie ogarnia pewnych rzeczy.
  • 0

#459 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:17, 18.06.2021

Po kilku wizytach u mechaników którzy pewnie i tak nic nie zdziałają swoimi super komputerami nabierzesz pokory i doceniasz forumowe rady i kawałek drucika :D. Ja kupiłem wtyczkę obd, przełącznik i zrobiłem sobie elegancki testerek. A jak masz problem z odczytaniem błędów to wrzuć filmik, pomożemy ;)
  • 0

#460 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:31, 18.06.2021

Już się wyżaliłem i nie marudzę więcej :P na spokojnie wrócę do tematu jak ochłonę, dobry pomysł z tym filmem. Jeszcze raz dzięki za pomoc Panowie. 


  • 0

#461 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:12, 19.06.2021

Ciekawy jestem co Wam wyjdzie. 

 


  • 0

#462 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:24, 19.06.2021

61, 68, 83

68 to czujnik pedału hamulca, może dlatego nie udało Ci sieusunac błędów bo czujnik nie działa (dlatego wymigiwal błędy gdy chciałeś wejść w procedurę ich kasowania) http://www.accordklu...40-abs-bład-68/
  • 0

#463 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:52, 19.06.2021

61, 68, 83

68 to czujnik pedału hamulca, może dlatego nie udało Ci sieusunac błędów bo czujnik nie działa (dlatego wymigiwal błędy gdy chciałeś wejść w procedurę ich kasowania) http://www.accordklu...40-abs-bład-68/

Nawet mrugnięć zliczyć nie potrafię ale będę się jutro bawił w mechanika. Jeśli nie uda mi się tego czujnika poskładać to będzie się dało jeździć?


  • 0

#464 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 11:21, 19.06.2021

Działają Ci światła stop?
  • 0

#465 mauser

mauser
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:21, 19.06.2021

Nie świecą. Sprawdziłem bezpiecznik i jest ok klakson też działa jest na tym samym bezpieczniku.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq