Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#421 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 12:55, 07.08.2020

tak, najpierw kasujesz błędy, później kalibrujesz


  • 0

#422 Tomasz Wilczewski

Tomasz Wilczewski
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:błonie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:41, 18.08.2020

witam

borykam sie od jakiegos miesiaca z problemem mnianowicie po naprawie w warsztacie ktora nie miałą nic z wspolnego z elektyka zaczeły sie palic kontrolki od VSA,ABS,Kontrola Trakcji na komputerze pojawił sie bład małe napiecie akumulatora po regeneracji altelnatora samochod i wymianie akulatora na nowy  jezdził 3 dni po czym znow ta sama akcja tylko tym razem pojawił sie kontrolka od ładowania kolejna naprawa alternatora i znow 3 dni jazdy po czym znowu zapalisłi sie kontrolki od  VSA,ABS,Kontrola Trakcji wymieniłem alternator na uzywany i był spokoj przez 1,5 tygodnia dzis jadac do pracy znow sie zapaliły kontrolki

prosze o pomoc w temacie juz rozkladam rece


  • 0

#423 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 07:54, 18.08.2020

Temat przeniosłem do istniejącego.

 

Przeczytaj kolego cały  ten temat, ręcznie odczytaj błędy, skasuj je i zrób kalibrację VSA(w takiej kolejności jak napisałem) 

 

 

Błąd DTC 61 CZY 62 ma bardzo wiele użytkowników i nie powoduję się zapalania trzech kontrolek, dlatego odczytał bym błędy, bo to inny kod błędu powoduję zapalanie się kontrolek. 

 

http://www.accordklu...tyka-spinaczem/

 

 

Co było robione przy aucie gdzie potem zapaliły się błędy? podłączany jakiś komputer diagnostyczny boscha czy innej firmy?? robili coś przy kołach? Nic się nie dzieje bez przyczyny i jednak szukałbym odpowiedzi na problemy w wizycie na warsztacie. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#424 deposanto

deposanto
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:wyszkow
  • Silnik:2,0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:F20B6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 07.09.2020

witam mam problem co moze byc przyczyna

Po uruchomieniu silnika  jest wykrzyknik w trójkącie a po przejechaniu jakiś moze 100 m pojawia się VSA Check system

zaczęło sie od tego ze na trasie wyskoczył mi kontrolka wykrzyknik i VSA

jezdzilem po roznych komputerach i nikt nie moze tego skasowac

jakas pomoc?


  • 0

#425 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:09, 07.09.2020

Porzadna Diagnostyka. Moze wystarczy kalibracja a moze trzeba cos glebiej poszperac.


Pw

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 21:10, 07.09.2020

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#426 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:20, 07.09.2020

Witamy na forum. 

Przypominam o korzystaniu w wyszukiwarki, temat omawiany XX razy, także piszemy w istniejących tematach.

 

Przeniosłem do istniejącego tematu(proszę go przeczytać), oraz dodatkowo: 

 

 

http://www.accordklu...61-68/?p=992760

 

http://www.accordklu...84-01/?p=992522

 

http://www.accordklu...łędów/?p=991011

 

http://www.accordklu...z-abs/?p=970802

 

http://www.accordklu...yknik/?p=967814

 

http://www.accordklu...d-22/?p=1011478


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#427 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:39, 07.09.2020

Taki błąd może się pojawiać jeżeli do diagnostyki i usuwania błędów użyjesz nieautoryzowanego komputera. Jest tego pełno na YouTube w filmach z USA są tez filmy jak to skasować domowym sposobem.
  • 0

#428 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:18, 07.09.2020

Wszystkie te informacje co napisałeś są w tym temacie,łącznie z procedurą kasowania błędów ręcznie jak i kalibracji vsa. Wystarczy przeczytać.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#429 baqu

baqu
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 12.01.2021

Witam Panowie

 

Pomóżcie proszę w diagnostyce błędów check engine i ABS. Dodam, że samochód podczas jazdy zachowuje się normalnie, nic się nie dzieje. Od momentu włączenia zapłonu po zgaszenie silnika, świeci się cały czas kontrolka check engine, nic poza tym. Na pewno do regulacji są zawory (musze poczekać na lepsze warunki pogodowe) ale nie wiem czy ma to wpływ zaistniałą sytuację z błędami.

 

Za wszelkie porady - z góry dziękuje.

 


  • 0

#430 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:00, 14.01.2021

przyjedź we wtorek 20.30 pod kfc na kromera to sie podepnie hds i zobaczy, ale

 

CE - błąd 45

 

http://www.accordklu...lub-zbyt-uboga/

Pojeździj trochę na benzynie i zobacz czy CE zgaśnie.

 

 

ABS - 61, 4, 12


  • 1

#431 Grooves

Grooves
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:19, 18.01.2021

Dopadł i mnie ten problem :) winowajca czujnik prawy tył xD na szczęście dzięki temu tematowi ogarnięte w 30 min.
  • 0

#432 Redd

Redd
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:4D
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:30, 03.02.2021

Panowie czy przy wymianie czujnika uszczelnić dodatkowo silikonem aby woda się nie dostała  do środka  ?     - tewy tył   


  • 0

#433 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:54, 03.02.2021

Panowie czy przy wymianie czujnika uszczelnić dodatkowo silikonem aby woda się nie dostała  do środka  ?     - tewy tył   

 

Nie widzę sensu używania sylikonu w tego typu działaniu.


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#434 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:10, 03.02.2021

to zalezy od stanu "gniazda" na czujnik, u mnie jak wymianiałem obowiazowo musiałem dać troche silikonu, bez tego byłoby nieszczelne no i wiadomo wymiana łożyska byłaby "grana" w niedługim okresie czasu


  • 0

#435 Redd

Redd
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:4D
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 03.02.2021

to zalezy od stanu "gniazda" na czujnik, u mnie jak wymianiałem obowiazowo musiałem dać troche silikonu, bez tego byłoby nieszczelne no i wiadomo wymiana łożyska byłaby "grana" w niedługim okresie czasu

 

Właśnie chodzi mi o wodę  dostającą się do łożyska, ok to w takim razie w zależności od stanu dam lub nie . pewnie victor reinz się też nada .


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq