Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#376 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:11, 08.01.2020

Witam. Panowie POMOCY!!!
Świeciły mi się kontrolki ABS, VSA i Wykrzyknik.
Gdy wymieniłem uszkodzone czujniki abs. ABS znikł jak i cała reszta. Podczas gwałtownego przyśpieszania bądź hamowania wyświetla się VSA i wykrzyknik. Gdy zgasze silnik problem znika. Natomiast gdy znowu odpalam silnik i ruszę gwałtownie bądź hamuje znowu to samo.
POMOCY

 

 

http://www.accordklu...-24#entry993179

http://www.accordklu...68/#entry992760

http://www.accordklu...01/#entry992522

http://www.accordklu...01/#entry992347

http://www.accordklu...ów/#entry991030

http://www.accordklu...ów/#entry991011

http://www.accordklu...e-4#entry983591

 

 

Dalej wklejać? czy użyje kolega w końcu wyszukiwarki ??? ???? Dziesiątki tematów o tym samym. Następny brak użycia wyszukiwarki będzie premiowany. 

Równie dobrze uszkodzeniu mógł ulec impulsator przy wymianie, ale to gdybanie póki nie odczytasz błędów:

 

http://www.accordklu...-17-01-i-84-01/

http://www.accordklu...orny-przypadek/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#377 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:53, 09.01.2020

Dokładnie tak jak pisze Kolega Ślepak

Podczas wymiany mogła zostac uszkodzona bieżnia magnetyczna na łożysku

Ja tak narobilem u siebie a diagnostyka pokazywala czujnik

Zobacz jaki masz blad u siebie


  • 0

#378 wojtek216op.pl@onet.pl

wojtek216op.pl@onet.pl
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:39, 10.01.2020

Błędy 156 i 26
  • 0

#379 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:57, 10.01.2020

III?? W google znajdziesz co oznaczają te kody, o ile dobrze odczytałeś błędy, bo nie ma takiego błędu jak 156 przy układzie VSA..... 

 

No i co wyszło po resecie błędów RĘCZNIE  jak i kalibracji VSA?  Te same błędy wróciły ? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#380 wojtek216op.pl@onet.pl

wojtek216op.pl@onet.pl
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 10.01.2020

Błąd 156 z check engine. Nie umiem znaleść tych błędów.
Nie wiem jak wrzucić filmik z błędami

Użytkownik wojtek216op.pl@onet.pl edytował ten post 11:27, 10.01.2020

  • 0

#381 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:18, 10.01.2020

To dobrze wiedzieć. Na przyszłość pisz takie rzeczy bo to istotne, równie dobrze może być z srs czy skrzyni AT...... 

Powtórzę pytanie, co wyszło po resecie błędów i kalibracji vsa? Nigdzie nie widzę błędu silnika o kodzie 156


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#382 kamil.aniol1993

kamil.aniol1993
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:48, 10.01.2020

Dokładnie tak jak pisze Kolega Ślepak

Podczas wymiany mogła zostac uszkodzona bieżnia magnetyczna na łożysku

Ja tak narobilem u siebie a diagnostyka pokazywala czujnik

Zobacz jaki masz blad u siebie

Witam,

Jak dokładnie wygląda ta bieżnia? Czy jest to samo co impulsator magnetyczny?


  • 0

#383 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:21, 10.01.2020

Błąd 156 z check engine. Nie umiem znaleść tych błędów.
Nie wiem jak wrzucić filmik z błędami

 

 

Film dodasz przez YT czy inne strony jak sam dysk google. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#384 wojtek216op.pl@onet.pl

wojtek216op.pl@onet.pl
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:18, 11.01.2020

Dzisiaj postaram się usunąć błędy, jak i Kalibracja VSA.
Poniżej filmik z moimi błędami.


  • 0

#385 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:35, 11.01.2020

Kamilu bieżnia jest na łożysku

A czy to to samo co impulsator to nie wiem u mnie sie przyjęło ze to bieżnia


  • 0

#386 wojtek216op.pl@onet.pl

wojtek216op.pl@onet.pl
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:12, 13.01.2020

Błędy usunięte, jak i Kalibracja zrobiona i nadal to samo BŁĄD ABS 26 Jak i check engine

Użytkownik wojtek216op.pl@onet.pl edytował ten post 00:14, 13.01.2020

  • 0

#387 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 00:25, 13.01.2020

Check engine poprzez kasowanie błędów VSA nie zniknie....

Do błędów silnika minimum Elm. 

 

 

 

 

 

Usuwanie usterek wg DTC: 26

 

DTC 26:   Przyspieszenie boczne

 

 

1. Za pomocą HDS skasować kody DTC.

 

 

2. Odłączyć HDS od 16-stykowego złącza DLC.

 

 

3. Wyłączyć zapłon i ponownie go włączyć (II).

 

 

4. Wykonać jazdę próbną z kilkoma skrętami.

 

 

5. Sprawdzić kod DTC.

Czy jest wskazywany DTC 104?

 

TAK - Wykonać odpowiednią procedurę usuwania usterki.n

 

NIE - Przejść do  6.

 

 

6. Wyłączyć zapłon.

 

 

7. Odłączyć złączkę 47-stykową modułu sterującego VSA i złączkę 6-stykową zespołu czujników.

 

 

8. Włączyć zapłon (II).

 

 

9. Zmierzyć kolejno napięcie między masą i stykiem nr 6, nr 25, nr 29 i nr 31 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA.

 

 

 

 

 

 

 

Czy napięcie wynosi 1 V lub więcej?

 

TAK - Usunąć zwarcie do zasilania w przewodzie między modulatorem-modułem sterującym VSA a zespołem czujników.n

 

NIE - Przejść do  10.

 

 

10. Wyłączyć zapłon.

 

 

11. Sprawdzić kolejno ciągłość obwodu między masą a stykiem nr 6, nr 25, nr 29 i nr 31 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA.

 

 

 

 

 

 

 

Czy obwód jest zamknięty?

 

TAK - Usunąć zwarcie z masą w przewodzie między modulatorem-modułem sterującym VSA a zespołem czujników.n

 

NIE - Przejść do  12.

 

 

12. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 6 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a stykiem nr 1 złączki 6-stykowej zespołu czujników.

 

 

 

 

 

 

Czy obwód jest zamknięty?

 

TAK - Przejść do  13.

 

NIE - Usunąć przerwę w przewodzie między modulatorem-modułem sterującym VSA a zespołem czujników.n

 

 

13. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 31 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a stykiem nr 5 złączki 6-stykowej zespołu czujników.

 

 

 

 

 

 

Czy obwód jest zamknięty?

 

TAK - Przejść do  14.

 

NIE - Usunąć przerwę w przewodzie między modulatorem-modułem sterującym VSA a zespołem czujników.n

 

 

14. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 29 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a stykiem nr 2 złączki 6-stykowej zespołu czujników.

 

 

 

 

 

 

 

Czy obwód jest zamknięty?

 

TAK - Przejść do  15.

 

NIE - Usunąć przerwę w przewodzie między modulatorem-modułem sterującym VSA a zespołem czujników.n

 

 

15. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 25 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a stykiem nr 3 złączki 6-stykowej zespołu czujników.

 

 

 

 

 

 

Czy obwód jest zamknięty?

 

TAK - Przejść do  16.

 

NIE - Usunąć przerwę w przewodzie między modulatorem-modułem sterującym VSA a zespołem czujników.n

 

 

16. Zamienić zespół czujników na inny, sprawdzony w działaniu.

 

 

17. Podłączyć ponownie wszystkie rozłączone złączki.

 

 

18. Za pomocą HDS skasować kody DTC.

 

 

19. Odłączyć HDS od 16-stykowego złącza DLC.

 

 

20. Wyłączyć zapłon i ponownie go włączyć (II).

 

 

21. Wykonać jazdę próbną z kilkoma skrętami.

 

 

22. Sprawdzić kod DTC.

Czy jest wskazywany DTC 26?

 

TAK - Wymienić modulator-moduł sterujący VSA.n

 

NIE - Wymienić dotychczas zamontowany zespół czujników.n


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#388 wojtek216op.pl@onet.pl

wojtek216op.pl@onet.pl
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 14.01.2020

Dzięki ślepak. Postaram się w weekend coś z tym zrobić.

Błąd 159 to czujnik świateł stopu. Delikatnie się wysunął i przez to wyświetlał błąd Check engine dokładniej błąd 159. Według kompa P0504 korelacja czujników ''A /B,, hamulca
  • 0

#389 badpumba

badpumba
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ex
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:06, 30.01.2020

Witam mam problem z Honda. Standardowe trzy kontrolki, po skasowaniu bledow przy pomocy zworki kontrolki gasna - auto odpalam jest ok, ale po przekroczeniu kilku km/h zapalaja sie zpowrotem. Kod bledu 18.

Kilka miesiecy temu wymienilem komplet tarcz i klockow w Polsce (mieszkam w UK). Gdy wracalem z pl - po przejechaniu ok 300km kontrolki sie zapalily i nigdy samoistnie nie zgasly. Jakies pomysly czy sugestie?


  • 0

#390 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:41, 30.01.2020

Proszę przeczytać ten temat i będzie wszystko jasne. Kod DTC 18 opisany jest np. na stronie piątej tego tematu. 

oraz to:

 

1. Sprawdzić odpowiedni czujnik koła i impulsator magnetyczny.

 

 

DTC

 

Odpowiedni czujnik koła

 

12  Prawy przedni 

14  Lewy przedni 

16  Prawy tylny 

18  Lewy tylny 

 

 

 

 

Sprawdzić ciągłość obwodu między odpowiednim stykiem masy (GND) czujnika koła i stykami masy drugiego czujnika koła (patrz tabela).

 

DTC  Odpowiedni
styk  Pozostałe styki  12  FR-GND:
Nr 33  Nr 46  Nr 42  Nr 37  14  FL-GND:
Nr 46  Nr 33  Nr 42  Nr 37  16  RR-GND:
Nr 42  Nr 33  Nr 46  Nr 37  18  RL-GND:
Nr 37  Nr 33  Nr 46  Nr 42 

 

 

 

Zamienić uszkodzony czujnik odpowiedniego koła na sprawdzony w działaniu.

 

DTC  Odpowiedni czujnik koła  12  Prawy przedni  14  Lewy przedni  16  Prawy tylny  18  Lewy tylny 

 

 

 

Także już wiesz który czujnik/ impulsator magnetyczny do sprawdzenia. 

 

 

Pytać czy po resecie RĘCZNYM  błędów została zrobiona kalibracja także RĘCZNIE pytać nawet nie będę :) :

 

http://www.accordklu...01/#entry992522

http://www.accordklu...01/#entry992347

http://www.accordklu...ów/#entry991030

 

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq