CL7 K20A6 sprzęgło wrzucone Aisin KH-063, do tego uszczelniacz OEM, tulejka OEM, wymiana oleju w skrzyni oczywiście Honda MTF (weszło 2,35l)
koszt części 800zł, robota 400zł
Użytkownik Marco edytował ten post 13:39, 11.09.2020
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 13:39, 11.09.2020
CL7 K20A6 sprzęgło wrzucone Aisin KH-063, do tego uszczelniacz OEM, tulejka OEM, wymiana oleju w skrzyni oczywiście Honda MTF (weszło 2,35l)
koszt części 800zł, robota 400zł
Użytkownik Marco edytował ten post 13:39, 11.09.2020
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
Napisano 15:00, 11.09.2020
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 09:36, 14.09.2020
Dobra cena za wymianę, gdzie tyle biorą?
u mnie na prowincji, mój stały mechanik od moich trzech Accordów i Suzuki
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
Napisano 10:07, 14.09.2020
Demontował sanki ?u mnie na prowincji, mój stały mechanik od moich trzech Accordów i Suzuki
Napisano 13:10, 14.09.2020
Demontował sanki ?
tak
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
Napisano 11:40, 16.09.2020
hej, miałem zakładać wątek czy ktoś może samemu wymieniał sprzęgło bo moje niestety swój żywot skończyło, a piszecie o konkretnych cenach iż to najtańsza impreza nie jest, ale powiem tak poszperałem i muszę przyznać że jestem z siebie dumny bo samodzielna wymiana sprzęgła to nie lada wyzwanie ale opłacało się. Jak zamówi się samemu to również z części zostaje sporo w kieszeni nie mówiąc o kosztach wymiany. Ja kupiłem cały zestaw na https://www.sprzegla24.pl/ gdzie trafiłem na promocje nie chcę tu nikogo zachwalać, ale u mnie się wszystko sprawdziło i jakość i cena. Powodzenia życzę wszystkim co się zabiorą sami za wymiankę.
Napisano 14:46, 27.09.2020
Witam. W zeszłym tygodniu postawiłem swojego Accorda na warsztat. Maglownica poszła do regeneracji, wymieniony przewód wspomagania od pompy do maglownicy, założone nowe kompletne sprzęgło i uszczelniacze na skrzyni + nowy olej w skrzyni. Łączniki i gumy stabilizatora przód oraz tuleje przednie dolnych wahaczy porobione. Wyjazd od mechanika i słyszę dziwny dźwięk "TERKOTANIE" przy delikatnym odpuszczaniu pedału przyspieszenia. Ustaje po wysprzęgleniu i po kilku sekundach znika. Czasem na luzie jeszcze go słyszę. Podrzućcie co wg Was może być przyczyną. Dodam że mechanik znalazł luz na półosi z prawej strony co też zostało wymienione. W linku nagranie z jazdy dzwięk słyszalny przy chamowaniu silnikiem około 25 sekundy i dalej
https://drive.google...iew?usp=sharing
Użytkownik Tizo edytował ten post 14:58, 27.09.2020
Napisano 10:36, 28.09.2020
Witam. W zeszłym tygodniu postawiłem swojego Accorda na warsztat. Maglownica poszła do regeneracji, wymieniony przewód wspomagania od pompy do maglownicy, założone nowe kompletne sprzęgło i uszczelniacze na skrzyni + nowy olej w skrzyni. Łączniki i gumy stabilizatora przód oraz tuleje przednie dolnych wahaczy porobione. Wyjazd od mechanika i słyszę dziwny dźwięk "TERKOTANIE" przy delikatnym odpuszczaniu pedału przyspieszenia. Ustaje po wysprzęgleniu i po kilku sekundach znika. Czasem na luzie jeszcze go słyszę. Podrzućcie co wg Was może być przyczyną. Dodam że mechanik znalazł luz na półosi z prawej strony co też zostało wymienione. W linku nagranie z jazdy dzwięk słyszalny przy chamowaniu silnikiem około 25 sekundy i dalej
sprzęgło wyregulowane na tłoczku pod pedałem?
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
Napisano 16:34, 28.09.2020
sprzęgło wyregulowane na tłoczku pod pedałem?
Dobre pytanie... nie odpowiem Ci na to bo po prostu nie mam takiej wiedzy... Zahaczyłem dyskusję z dwoma forumowiczami u których występował ten dźwięk. U chłopaka który ma Acco w manualu wystarczyło sprawdzić szpilki w kołach, jedno siedziało na 2 śrubach a pozostałe dwie zerwane... u drugiego zaś Acco ze skrzynią automatyczną problem rozwiązała wymiana konwertera... U siebie zauważyłem dzisiaj że tempomat jeszcze siadł.... jest grubo...
Użytkownik Tizo edytował ten post 16:42, 28.09.2020
Napisano 12:59, 29.09.2020
Dobre pytanie... nie odpowiem Ci na to bo po prostu nie mam takiej wiedzy... Zahaczyłem dyskusję z dwoma forumowiczami u których występował ten dźwięk. U chłopaka który ma Acco w manualu wystarczyło sprawdzić szpilki w kołach, jedno siedziało na 2 śrubach a pozostałe dwie zerwane... u drugiego zaś Acco ze skrzynią automatyczną problem rozwiązała wymiana konwertera... U siebie zauważyłem dzisiaj że tempomat jeszcze siadł.... jest grubo...
jeszcze pytanie czy tulejkę ustalającą wraz ze sprzęgłem wymieniłeś...
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
Napisano 15:11, 29.09.2020
jeszcze pytanie czy tulejkę ustalającą wraz ze sprzęgłem wymieniłeś...
Tak. Była wymieniana.
Użytkownik Tizo edytował ten post 15:11, 29.09.2020
Napisano 22:38, 23.02.2021
Użytkownik Swidnik edytował ten post 23:09, 23.02.2021
Napisano 13:42, 14.03.2021
[Accord VII 2.2 iCTDI]
Mam ostatnio dziwny problem ze sprzęgłem. Działa prawidłowo, bo nie mam problemów ze zmiana biegów, tylko: po uruchomieniu na zimnym silniku przy ostatnich dużych mrozach, przy próbie wyjazdu z parkingu po wciśnięciu sprzęgła, lekkim jego puszczeniu i próbie ruszenia auto gwałtownie ruszyło do przodu (tak jakbym całkowicie je puścił). Po przejechaniu ok 1km już było ok. Ale tak było tylko przy silnych mrozach. Teraz już jest ok, tylko: druga sytuacja: ostatnio na postoju wcisnąłem z 8 razy sprzęgło w podłogę i puściłem. Po tej czynności ruszyłem i po ponownym wciśnięciu sprzęgła tak jakby dłużej wracał z podłogi do swojego normalnego położenia. Czy to mogą być jakieś objawy np. zużycia sprzęgła, które prowadzi do jego wymiany?
Czy wystarczy tylko np. wymienić lub uzupełnić płyn do sprzęgła, ew. odpowietrzyć sprzęgło bo się zapowietrza?
Napisano 13:53, 14.03.2021
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 18:47, 09.10.2021
Moja Honda http://www.accordklu...7-sport-rafiii/
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych